Wij zijn dus de oorzaak van alle crisissen (crises?) ooitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok, Wij hadden de optische servodrive en alles, maar zij hadden de correctiesystemen. Afaik.
Maar VOC was ook het eerste bedrijf dat deed aan aandelen uitgeven. Later is gebleken dat dat een best belangrijke "uitvinding" was.
Dan kijk je lekker niet in plaats van te zeiken.quote:
Ik ben bij de groep van Nick & Simon geweest en zat in het publiek. Ik heb meerdere keren echt minutenlang de camera op 1 meter afstand voor m'n snufferd gehad, recht op mij gericht!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe dan
Ik ben ook geweestDe groep van Marco heb ik gezien
En anders staat ie binnen no time op Usenetquote:
Serieus?quote:
Precies!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wij zijn dus de oorzaak van alle crisissen (crises?) ooit
Ik kijk alleen, the voice, GTST, De Villa en Oh oh Cherso.quote:
ow zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben bij de groep van Nick & Simon geweest en zat in het publiek. Ik heb meerdere keren echt minutenlang de camera op 1 meter afstand voor m'n snufferd gehad, recht op mij gericht!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk alleen, the voice, GTST, De Villa en Oh oh Cherso.
Ach ik kijk sowieso maandagavond/nacht wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Audities en Battles zijn graties, liveshows betaald.
Veel plezier met kijken naar BBC1 dan maar.quote:
Oh Oh Cherso en De Villaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk alleen, the voice, GTST, De Villa en Oh oh Cherso.
Vroeger keek ik veeeeeeeeeeeeeel meer tv. Nu download ik series en dan zonder reclame kijken
quote:
Te knappe mannen bij de Villa.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |