Oh jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Idols is EngelsSimon Cowel is de bedenker van PopIdol
nice dingen uit de oorlogquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ] Ik had t betere kunnen laten zien dan schrijven geloof ik.
Een vriend van mij heeft me ooit eens midden in de nacht opgebeld en toen zong hij samen met zijn vrienden dit liedje voor mijquote:
1979 is niet echt uit de oorlog geloof ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nice dingen uit de oorlog![]()
paspoorten illegale kranten verzet dingen etc
quote:
Hahaha prachtigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft me ooit eens midden in de nacht opgebeld en toen zong hij samen met zijn vrienden dit liedje voor mij.
En de meest bazige actie: Raid on the Medwayquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef ValHallen het volgende:
Maar we hebben wel geheerst op de zee
De eerste Multinational opgericht
In 2 (geloof ik) verschillende oorlogen verwikkeld zijn en standhouden
De eerste moderne democratie opgericht
quote:Thus in all things, in wisdom, courage, force, knowledge of our own streams, and succes, the Dutch have the best of us, and do end the war with victory on their side
ja maar tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1979 is niet echt uit de oorlog geloof ik.
Nieuw? Wat nieuw?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze zijn verguld he!![]()
20 eu (nieuw zijn ze 40)
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hierna het laatste nummer. Bedankt voor het luisteren, veel plezier met broertje!
Zometeen tijd voor The Voice
Doe ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]Allemaal wel binnenkort de battles bekijken he! Dan kom ik ook op tv!
Ze worden nog steeds gemaakt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nieuw? Wat nieuw?Ze zijn uit 1979 man, ouwe troep!
Ok, Wij hadden de optische servodrive en alles, maar zij hadden de correctiesystemen. Afaik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]En we hebben de CD uitgevonden en programma's als Idols enzo!
Bedankt voor het draaien doed! TVOH kijk ik morgen wel terug via RTL gemistquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hierna het laatste nummer. Bedankt voor het luisteren, veel plezier met broertje!
Zometeen tijd voor The Voice
Thanks manquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bedankt voor het draaien doed! TVOH kijk ik morgen wel terug via RTL gemist
Nederlandse TVquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kost doekoes vriend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
hoe danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]Allemaal wel binnenkort de battles bekijken he! Dan kom ik ook op tv!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |