Ja dat wist ik maar ik wist niet hoe ik t anders schrijven moest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Manchetknoop.Een machete is heel wat anders.
Ach, vergeleken met tijdens de 80-jarige oorlog wapens aan de vijand verkopen is dit peanuts!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ben je toch trots dat je een Nederlander bentGewoon zelfs dáár een slaatje uit kunnen slaan, hoe bawsy is dat.
Ik vind het belachelijk dat dat wordt gedaan, bedoel ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat we ons schuldgevoel af proberen te kopen?
Dan zijn we het eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat dat wordt gedaan, bedoel ik.
Voordat Erik het doet:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef ValHallen het volgende:
Maar we hebben wel geheerst op de zee
De eerste Multinational opgericht
In 2 (geloof ik) verschillende oorlogen verwikkeld zijn en standhouden
De eerste moderne democratie opgericht
Nouhouquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het zou pas slecht zijn als het een goede cover was.
Ook een goeie, maar in de tijd die ik bedoel werd je er nog om vermoordquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Voordat Erik het doet:
Het eerste land wat homohuwelijken toestond.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Voordat Erik het doet:
Het eerste land wat homohuwelijken toestond.
Idols is Amerikaans, Big Brother is van onsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]En we hebben de CD uitgevonden en programma's als Idols enzo!
Owjah!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Idols is Amerikaans, Big Brother is van ons
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
mag ik na morph gaan draaien >?
Idols is Engelsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Idols is Amerikaans, Big Brother is van ons
Dat hebben we niet verzonnen Idols.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]En we hebben de CD uitgevonden en programma's als Idols enzo!
"D GAAAAAAAAAAAAAF!!!!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ] Ik had t betere kunnen laten zien dan schrijven geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |