Die is wel heel slechtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, hij vindt haar een prinsesje en wil haar een kroon geven!
Ik weet niet of ik het schattig moet vinden of walgelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar mijn gedachte er bij is echt leuk.
Er staan twee hartjes op die symboliseren onze harten. Er staat een 1 op want we zijn samen een stel.
Jaja, hoe kusjekroel wil je het hebben?
Het is heel lief.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"He liefje, je doet me denken aan een Deense goedkope hoer, dus hier is je geld."
Gezien zijn leeftijd ga ik nog voor die eerstequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het schattig moet vinden of walgelijk!
Kijk eens naar de vlag of naar het wapen. Mooi niet origineel Engels.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Aardig wat denk ik. Maar dan nog, het belangrijkste deel van de grootste wereldmacht wordt nu door velen gezien als origineel Engels gebied, dat hadden wij kunnen zijn
[..]
Dat zou eerder Tarzan van Toy Box zijn.quote:
Ja het is om te kotsen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het schattig moet vinden of walgelijk!
Eens, al willen we het nogal eens vergeten, met al die idiote comité's.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nederland heeft het historisch niet slecht gedaan voor zo'n klein landje.
Ik had het specifiek over Manhattan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijk eens naar de vlag of naar het wapen. Mooi niet origineel Engels.
Mja en het wordt steeds meer een trend dat we ons moeten schamen voor ons verleden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eens, al willen we het nogal eens vergeten, met al die idiote comité's.
Halléééééééé!quote:
Niks terecht. De context was toen heel anders dan nu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja en het wordt steeds meer een trend dat we ons moeten schamen voor ons verleden.
Deels uiteraard wel terecht natuurlijk, maar kom op!
Het om te kotsen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezien zijn leeftijd ga ik nog voor die eerste.
Nah, ik weet niet. Het was toen behoorlijk normaal... Laten we dan zeggen dat we een leerzaam verleden hebben gehad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja en het wordt steeds meer een trend dat we ons moeten schamen voor ons verleden.
Deels uiteraard wel terecht natuurlijk, maar kom op!
Hoe heb je dat klaargespeeld?quote:
En dus is schamen een beetje overbodigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Elke beschaving zou zich kunnen schamen voor hun verleden, er is volgens mij geen enkel volk wat niet vroeger of later gruwelijke dingen gedaan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |