Ja, niet dat Amerika nu zo ideaal is op het momentquote:
Ik heb een Deense een kronen munt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
Spaanse peseta
En dan vooral die 25 pesetaDie had ik altijd om mijn nek hangen
[ afbeelding ]
Mja laat ik maar niet beginnen over de munten die ik heb.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog een aantal munten uit de jaren '40.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja laat ik maar niet beginnen over de munten die ik heb.Hier naast me ligt nu een muntje van 1 cent uit 1883 nu 20 eu waard.
Mijn maat hosselt die tsjikkies altijd met zijn kroatische/servische/russische/kazachstaanse geld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een Deense een kronen munt.
Die geef ik ooit aan mijn eerste vriendin want ik heb er een leuke gedachte achter verzonnen.
Klopt, maar we hadden er historisch veel prominenter bij gestaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, niet dat Amerika nu zo ideaal is op het moment.
VOC was anders best prominent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, maar we hadden er historisch veel prominenter bij gestaan
Kweetniet, hoeveel hebben we weggejat uit Suriname?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach we leven daar tenminste voort in uitdrukkingen als "double Dutch" en "Dutch oven" enzo!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik heb geld uit de oorlog
"He liefje, je doet me denken aan een Deense goedkope hoer, dus hier is je geld."quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een Deense een kronen munt.
Die geef ik ooit aan mijn eerste vriendin want ik heb er een leuke gedachte achter verzonnen.
Nederland heeft het historisch niet slecht gedaan voor zo'n klein landje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
en die bonnenquote:
Nee, hij vindt haar een prinsesje en wil haar een kroon geven!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"He liefje, je doet me denken aan een Deense goedkope hoer, dus hier is je geld."
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo, ben ik weer. Moeders belde, ze had al een week niks van me gehoordEigenlijk was ze gewoon benieuwd hoe 't met m'n daten gaat
Nee maar mijn gedachte er bij is echt leuk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn maat hosselt die tsjikkies altijd met zijn kroatische/servische/russische/kazachstaanse geld.
"Je hebt rotte tanden, hier heb je een kroon."quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, hij vindt haar een prinsesje en wil haar een kroon geven!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"He liefje, je doet me denken aan een Deense goedkope hoer, dus hier is je geld."
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Je hebt rotte tanden, hier heb je een kroon."
Aardig wat denk ik. Maar dan nog, het belangrijkste deel van de grootste wereldmacht wordt nu door velen gezien als origineel Engels gebied, dat hadden wij kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kweetniet, hoeveel hebben we weggejat uit Suriname?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |