quote:
Dat kloptquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben redelijk zeker over mn eigen kwaliteiten ja maar al was dat niet zo dan nog is het niet moeilijk om een vrouw die al jaren droog staat nat te krijgen en haar plezier te geven.
quote:
WATERBALLONNENGEVECHT!!!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben redelijk zeker over mn eigen kwaliteiten ja maar al was dat niet zo dan nog is het niet moeilijk om een vrouw die al jaren droog staat nat te krijgen en haar plezier te geven.
Foute googlezoekopdrachtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
Waarom zie ik nu rimpelkutten en rimpelpiemels voor me?.
Ik heb al 5x nee gezegd, dus wat denk je door t nu weer te vragen doet ie t vast wel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
outpost post es pics dan kunnen we oordelen
Mja ik zit ook niet op een stel spatlappen te wachten!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
Waarom zie ik nu rimpelkutten en rimpelpiemels voor me?.
sorryquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb al 5x nee gezegd, dus wat denk je door t nu weer te vragen doet ie t vast wel?
Ja zag al iets over Jane Fonda enzoquote:
Ik krijg rode blosjes van je lofquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier is onze Bruce Lee van de poëzie
Bingoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja zag al iets over Jane Fonda enzo. Daar hield ik op met nadenken
.
5 gulden muntstukkenquote:
Ik kreeg toen wel mooi 3,88.quote:
Oh sorry jij hebt alle aandacht met je 47-jarige neukdatequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar daar ging het gesprek niet over.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef ValHallen het volgende:
Echt, het oude muntgeld straalde klasse uit. De rijksdaalder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |