Gatverdamme!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:00 schreef 3rdRock het volgende:
Tjibbe heeft de auto van Veenstra geswaffeld!
je bnet gewoon jaloers dat Tjibbe jou niet wil swaffelen!quote:
Dat ook...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bnet gewoon jaloers dat Tjibbe jou niet wil swaffelen!
je kunt jezelf een piemel aan laten meten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ook...
Ik heb me laatst laten vertellen dat hij vrijwel zeker van de mannenliefde is. Ik ben krassend in een hoekje gezakt...
Das toch anders vind ik...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je kunt jezelf een piemel aan laten meten.
je hebt iig 1 stijf lichaamsdeel....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Das toch anders vind ik...
En daarnaast doet alleen de gedachte aan vunzigheid me al pijn, dus ik sla nog een weekje over
Was m'n been maar stijf! Helaas zwabbert hij alle kanten opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt iig 1 stijf lichaamsdeel....
ow, ik dacht dat ie in een brace zatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Was m'n been maar stijf! Helaas zwabbert hij alle kanten op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat ie in een brace zatdat nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Box herinneringen
know'm sayin?
word? word.
pak de blender maar vast!quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, ik dacht dat ie in een brace zatHadden ze helaas niet op voorraad, ik kan dinsdag weer naar hem toe, alleen dan weer naar een ander ziekenhuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het begint op dating te lijken zo onderhand
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
hij wil je!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Hadden ze helaas niet op voorraad, ik kan dinsdag weer naar hem toe, alleen dan weer naar een ander ziekenhuis.
Het begint op dating te lijken zo onderhand
quote:
Ik hem niet, het is een kniefetisjist! Ik zeg het je!!quote:
goedemiddag, lekker klussen dus?quote:
ach, een kniesoor die daar op letquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ik hem niet, het is een kniefetisjist! Ik zeg het je!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Jep, vanavond even naar de karwei geweest en troep opgeruimd in huis, morgen wat schilderwerk, badkamervloer voegen, laminaat laten leggen op de slaapkamers en misschien beginnen aan het afhangen van de deurtjes in de keuken. Genoeg te doen dusquote:
jij liever dan ik. lekker 3fm aan en gaan met die banaan!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jep, vanavond even naar de karwei geweest en troep opgeruimd in huis, morgen wat schilderwerk, badkamervloer voegen, laminaat laten leggen op de slaapkamers en misschien beginnen aan het afhangen van de deurtjes in de keuken. Genoeg te doen dus
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, een kniesoor die daar op letEver!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ja, gaat wel weer goedkomenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij liever dan ik. lekker 3fm aan en gaan met die banaan!
kun je lekker met je kitspuit zwaaien!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, gaat wel weer goedkomen
En dan komende week de badkamer en het toilet kitten en daarna afmonteren. Damn, dan begint het to do lijstje klein te worden
Ik WIST het gewoon...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je lekker met je kitspuit zwaaien!
Alle kieren volspuiten!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je lekker met je kitspuit zwaaien!
ik maak graag verwachtingen waar. is 1 van mijn kwaliteiten. je verwacht dat ik een opmerking maak en dan maak ik em ook!quote:
Ja, of je wordt wat voorspelbaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik maak graag verwachtingen waar. is 1 van mijn kwaliteiten. je verwacht dat ik een opmerking maak en dan maak ik em ook!
Ja joh, ga er ook nog even overheen!quote:
Begin jij er nu ook al over?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of je wordt wat voorspelbaar
[..]
Ja joh, ga er ook nog even overheen!
Ik ben in-en-inslecht... Bedorven gewoon als het op dat onderwerp aankomtquote:
yup, maar op het moment dat je denkt: "nu doet ie het niet"...... doe ik het toch! en ben ik toch onvoorspelbaar!quote:
Nee hoor, ik wist het... En met mij de rest van de meelezers/lurkersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, maar op het moment dat je denkt: "nu doet ie het niet"...... doe ik het toch! en ben ik toch onvoorspelbaar!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben in-en-inslecht... Bedorven gewoon als het op dat onderwerp aankomt
ja, maar ik bedoelde ook niet nu, maar ooit!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wist het... En met mij de rest van de meelezers/lurkers
Nee, het is verschrikkelijk!! Ik kan mij in gezelschap niet gedragen, vraag maar aan mijn klasgenotenquote:
Ah, oke! Ik help het je hopenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ik bedoelde ook niet nu, maar ooit!
Ik zal het ze eens vragenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, het is verschrikkelijk!! Ik kan mij in gezelschap niet gedragen, vraag maar aan mijn klasgenoten![]()
t klopt hoor. heb een paar weekenden met Minthy doorgebracht en er komt geen normaal, niet seksgerelateerd woord uit. bah.quote:
Klopt helemaal! Het is net een lopende bandquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t klopt hoor. heb een paar weekenden met Minthy doorgebracht en er komt geen normaal, niet seksgerelateerd woord uit. bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |