Wie vd 4?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Thijs neefje bij DWDD aan tafel over 'de film'!
Is dat op de uni?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Gedoe on deze mini tavjes te posten
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Gedoe on deze mini tavjes te posten
Oktopus oid is dat toch? Heb ik in de tijd dat ik nog wel eens meedeed aan studententoernooien nog wel eens tegen gespeeld. De heren dan uiteraardquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yep, dames zoveel training net voorbij, nu zaalvoetbal...
Yep, maar ze hebben toch maar 2 handenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oktopus oid is dat toch? Heb ik in de tijd dat ik nog wel eens meedeed aan studententoernooien nog wel eens tegen gespeeld. De heren dan uiteraard![]()
En het damesteam heet Oktopussy?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yep, maar ze hebben toch maar 2 handen
Hoeveel mensen komen er? Een rijsttafel is het aantal gasten + rijst.......quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...ben er nog steeds niet helemaal over uit wat het diner morgen gaat brengen
AGF.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...ben er nog steeds niet helemaal over uit wat het diner morgen gaat brengen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Met kunst en vliegwerk nog beter de garage opgeruimd en nu kan zowel de scootmobiel als de auto erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |