SPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door STING op 19-10-2011 13:13:43 ]Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Valt toch altijd tegen vind ik als je een oud spel gaat spelen. Je herinnert je fantastische graphics en dan zie je dat ze verschrikkelijk gedateerd zijn. Of zwaar verouderde physics, nooit gemist toen je het spel voor het eerst speelde maar dan erger je je opeens kapot eraanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt helemaal
Oh wat zou ik graag alles in Morrowind vergeten zodat ik weer helemaal opnieuw verliefd kan worden op dat spel
en terechtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:43 schreef Rezania het volgende:
Wat, alweer een nieuw deel?In dit tempo zijn we 5 delen verder voordat Skyrim uit is.
verschil koken/alchemy,quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:24 schreef Rezania het volgende:
Maar waar zullen we nu eens over speculeren? Koken of zo?
Ik denk dat koken zich vooral op health zal concentreren en dat je voor magicka en fatigue nog steeds potions moet drinken. Ook denk ik dat je eerst iets kan koken en dan poison in dat eten kan doen, daarna plaats je het in de zak van een npc en dan gaat hij dood.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:26 schreef leeell het volgende:
[..]
verschil koken/alchemy,
ik denk dat koken vooral korte boosts zijn (zoals Fortify was van magic, is koken nu met ingredients)
en alchemy puur potions/elixers/poisons worden
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef tochweerhenk het volgende:
mammoths and sabretoothed tigers.
There are kids in the game. Kinderen vermoorden
Bethesda en ook EA bvb, zullen zoiets nooit in hun games toevoegen.quote:
Kan niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef tochweerhenk het volgende:
mammoths and sabretoothed tigers.
There are kids in the game. Kinderen vermoorden
Gelukkig niet nee, anders zou het spel in de meeste landen niet eens uitkomen.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef tochweerhenk het volgende:
mammoths and sabretoothed tigers.
There are kids in the game. Kinderen vermoorden
quote:
Mods? In fallout kon je kindjes ook doden. Ik ga dat ook doen, alle Argonians en Elves en Nords die tegen the Empire zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, anders zou het spel in de meeste landen niet eens uitkomen.
In fallout was het één van de populairste modsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:54 schreef The_Substitute het volgende:
En smoofie zwemt weer tegen de stroming in.
Uhm, oké.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mods? In fallout kon je kindjes ook doden. Ik ga dat ook doen, alle Argonians en Elves en Nords die tegen the Empire zijn
Natuurlijk, want verandering is eng.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef tochweerhenk het volgende:
-GASP- We start in a prison again.
In Fallout 2 kon het ook gewoon. Maar daar zaten dan wel consequenties aan. Je kon bvb bepaalde companions niet meer meenemen als je een kind had vermoord.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:55 schreef Smoofie het volgende:
In fallout was het één van de populairste mods"Killable children"
Naja, het is toch grappig, het blijft een spelletjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
In Fallout 2 het kon ook gewoon. Maar daar zaten dan wel consequenties aan. Je kon bvb bepaalde companions niet meer meenemen als je een kind had vermoord.
Voor mij persoonlijk hoeft het er niet in te zitten, want ik ga het niet gebruiken als een soort metafoor voor 'keuzevrijheid'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |