Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
quote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door StijnDa op 14-10-2011 18:20:22 ]
nieuwe chick AUB!quote:
Je mist nog een krasic. Laat ik nu net een met 4k bin te koop hebben staanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:15 schreef Luckypenguin het volgende:
Wat vinden jullie van m'n team?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#iJyOSoMDbbFG4 (re-post, maar nieuwe link ..)
1e pagina in dit topic gaat over de OP chicksquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:15 schreef Luckypenguin het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#iJyOSoMDbbFG4 (re-post, maar nieuwe link ..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2.5 k en hij is van uquote:
Laat je friet bezorgen of wat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
Clubs op xbox? Duurt nog meer dan een uur voordat de friet er is
vooruit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:15 schreef vandermar het volgende:
Wat is dit dan
Post dan deze chick neger
http://s3.amazonaws.com/d(...)DGmfhjGLOQEHIXlJg%3D
Jup, de bezorger heet mijn ouders brengen het meequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Laat je friet bezorgen of wat?
[..]
vooruit.
Oefquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jup, de bezorger heet mijn ouders brengen het meeDuurt lang!
2 chicks!?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oef![]()
Bonuschick in de OP toegevoegd omdat die andere niet van mij was
Juist, moet een einde aan komenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:22 schreef vandermar het volgende:
Komt omdat hij topic kaapte![]()
Ik zit hier alleen om te lapo'envoor de rest post ik vrij weinig hihi
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
2 chicks!?!2 is beter dan 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is puur toeval hoor dat ik zo vaak een lapo heb. Ik zit al niet te vaak achter de computer maar het is wel grappig dat de lapo vaak valt wanneer de computer aan isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Juist, moet een einde aan komen
[..]
2 is beter dan 1
Ja ja heel toevallig allemaal.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is puur toeval hoor dat ik zo vaak een lapo heb. Ik zit al niet te vaak achter de computer maar het is wel grappig dat de lapo vaak valt wanneer de computer aan is
Ben bang van niet. De meeste mensen zullen al aardig goede teams hebben en dus hun spelers op de TP goedkoop blijven aanbieden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:30 schreef laucas het volgende:
Vraag me af of de markt zich nog gaat herstellen? Iedereen lijkt een beetje in paniek te raken omdat ze hun spelers niet kwijtraken en daardoor maar blijven zakken. Vorig jaar zag ik tenminste dat na de TOTY crash de markt langzaam weer een beetje opkrabbelde en zich herstelde.
We zien het welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ben bang van niet. De meeste mensen zullen al aardig goede teams hebben en dus hun spelers op de TP goedkoop blijven aanbieden.
Nope.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Flathead staat ook niet in top 100, is ie gestopt?
twitter:jpflathead twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 10:57:35Nice! I got Petr Cech in a premium gold pack this morning. I'm selling him to finance my club growth. Leader boards here I come reageer retweet
Wanneer zijn die happy hours altijd? EN wat zit er in zo'n jumbo goldpack? Meerdere kaarten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We zien het welKomen elke dag nieuwe fut spelers bij nog, dus denk dat het nog wel goed gaat komen. En zo niet, dan niet
En het is happy hour. 10000 coins voor een jumbo goldpack. Laat ik eens gek doen en zon ding kopen...
24 stuks, waarvan 3 zeldzaam. Mijn zeldzame kaarten: F. Capello, Milaan shirtje, en Ortamendiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wanneer zijn die happy hours altijd? EN wat zit er in zo'n jumbo goldpack? Meerdere kaarten?
Dubbel zoveel kans op IF's geloof ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jumbo is het niet waard, omdat je zeldzame moet hebben.
Dubbel keer 0.00001quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dubbel zoveel kans op IF's geloof ik.
CWquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:10 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn zeldzame
Dortmund shirt, Alle EIG +6, CW>CVM![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:16 schreef Fuszy het volgende:
Die jumbo packs komen omdat het happy hour is? En alleen uit die pakjes is het dubbel zoveel kans op een IF? In die van mij zat 24x troep
quote:
Vorige fifa waren ze 15.000 per pakje. en nu 10.000 dus. Weinig happy's aan dus na het openen van de pakjes. Ze maken het zo wel verleidelijk je ps tegoed aan te vullen hoor. Maar ik ben sterkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:16 schreef Fuszy het volgende:
Die jumbo packs komen omdat het happy hour is? En alleen uit die pakjes is het dubbel zoveel kans op een IF? In die van mij zat 24x troep
Kan niet op webapp.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:23 schreef Toefjes het volgende:
En nu scherp zijn, happy hour is dus een hoop mensen die pakjes uitpakken en alles voor bijna niks op de tradepile flikkeren
Ook niet met die autorefreshers?quote:
Dan is je internet of de EA server even traag en was er een timeout waardoor hij niet goed wordt weergegeven.quote:
Xbox-ers kunnen er niet met zoveel op, weet niet waarom dit alleen voor xbox is.quote:
Ja snap ik, maar hier was een autorefresher gepost waarmee je sowieso binnen een paar minuten binnen komt..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Xbox-ers kunnen er niet met zoveel op, weet niet waarom dit alleen voor xbox is.
En die bronzen kaarten dan met 0? Die worden ook weergeven bij goudquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan is je internet of de EA server even traag en was er een timeout waardoor hij niet goed wordt weergegeven.
Zijn gewoon goud, maar wordt niet goed weergegeven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
En die bronzen kaarten dan met 0? Die worden ook weergeven bij goud
Heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar hier was een autorefresher gepost waarmee je sowieso binnen een paar minuten binnen komt..
Zo kom ik zelf ook al dagen binnen.
Voor chrome
https://chrome.google.com(...)plplihpbgndfojhdhmjo
Bij deze dan, probleem opgelostquote:
Wedstrijden spelen. Je krijgt ook coins als je verliest en daarna kun je pakjes kopen waarvan je alles kunt verkopen voor minimaal 150 coins. Dat heet volgens mij de bronze pack methode. Zou je even moeten opzoeken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoe kan ik snel geld verdienen als je met nieuw team begint? Voor mij is dit de eerste keer dat ik dit speel
Die tweede van boven in de spoiler is anders ook goudquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef BDIL het volgende:
Jumbo goldpack dagt ik 14 spelers ofzo gouden....zoiets was er bij fifa 11
Die 2e chick van onder blijft het lekkerst:P
Maar stel dat de pagina is geladen, en hij doet weer een refresh?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij deze dan, probleem opgelost
Hij blijft gewoon refreshen en je zit er altijd binnen 10 minuten max in
Bij firefox heb je ook zulke add-ons
Ja dat wel maar die 2e van onder met haar licht blauwe ogen en een mooie lach + brunette = smullen:Pquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die tweede van boven in de spoiler is anders ook goud
Dat maakt niet uit, als je eenmaal bent ingelogd blijf je ingelogd. je hoeft er dus niet steeds naar te staren..ideaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar stel dat de pagina is geladen, en hij doet weer een refresh?
onder de 10k is goedkoop.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:19 schreef BDIL het volgende:
Voor hoeveel kan je pieters nu nog verkopen IF?! en wat is een koopje Pieters IF?!
Zie een 4-3-2-1 8000 denk dat ik em haal en erop zet voor 12 k als ie niet verkoopt gewoon discarden vang ik nog 1,5 k winstquote:
zal je niet beter je VP trainenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:19 schreef Toefjes het volgende:
Kan UT niet meer op, krijgt dat ie een error maakt ofzo, andere PS3 users met het zelfde probleem?
Uit verveling maar een season wedstrijdje gedaan. 2 uit 2 gewonnen, 8e divisie zit er dus in
Hij is goud als IF.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Silver IF = ongeveer 5k discard value?
Nee, die leg ik netjes terug naar jou, kun jij ze intikken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:44 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Maar dan mag je niet via cutback scoren.
Juistem! Ik speel alleen als er nog een derde speler bij komt anders is het geen reet aan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, die leg ik netjes terug naar jou, kun jij ze intikken.![]()
Huh met wie heb je gespeeld?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Clubs is echt kut gewoon ranked.Lag en kleuters.
Oké, ik heb mn laptop ernaast staan dus ik zie wel als jullie klaar zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is sowieso kut. Ik wacht op Santello
En Bent wissel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Ah 4-5-1 tegen Agbonlahor in de spits. Ook al zo'n klassieker
Geen idee, tegenwoordig als iemand of alleen trucjes gebruikt of alleen maar sprint quit ik gewoon.quote:
Laat dat nou precies hetgene zijn waar je in 12 gemakkelijk wedstrijden mee wint. Oftewel, iedereen zal het doen, of een poging er toe doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen idee, tegenwoordig als iemand of alleen trucjes gebruikt of alleen maar sprint quit ik gewoon.
Heb daar echt geen zin meer in.
Yep, maar ik vind het totaal niet realistisch en weiger dus ook om het te doen. Een trucje hier en daar is wat anders dan het hele veld over pirouetten om vervolgens nog even de laatste verdediger uit te kappen en dan een finesse schot in de rechter kruising te plaatsen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Laat dat nou precies hetgene zijn waar je in 12 gemakkelijk wedstrijden mee wint. Oftewel, iedereen zal het doen, of een poging er toe doen
Lijken me lamme matches te worden. Iedereen die voor staat gaat achterin rondspelen tot de tijd vol is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:28 schreef Santello het volgende:
Tip: Virgingaming.com er is een toernooi open, gratis toegang, winnaar krijgt 20 dollar op zijn account ( je hoeft maar 3x te winnen)
Werkt leuk
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:34 schreef DannyDeko het volgende:
Inspiratieloos voor een nieuw team...
Dan is je controller wegleggen een stuk beter. Dat doe ik dan. Ga ik afwassen ofzo. Doe ik vooral als de tegenstander het leuk vindt om sssssttt of: i cant hear you celebration te doen, en talloze keren herhalingen van doelpunten bekijken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Yep, maar ik vind het totaal niet realistisch en weiger dus ook om het te doen. Een trucje hier en daar is wat anders dan het hele veld over pirouetten om vervolgens nog even de laatste verdediger uit te kappen en dan een finesse schot in de rechter kruising te plaatsen.![]()
Dus dan quit ik gewoon, anders raak ik alleen maar opgefokt
Eigenlijk moet je dan de AI laten spelen, dan heeft de tegenstander het nog lastig ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan is je controller wegleggen een stuk beter. Dat doe ik dan. Ga ik afwassen ofzo. Doe ik vooral als de tegenstander het leuk vindt om sssssttt of: i cant hear you celebration te doen, en talloze keren herhalingen van doelpunten bekijken.
Quitten is waardeloos voor je DNF modifier, het kost je contracten en levert 0 coins op. Dus zie het nut er niet van in. Met mijn methode is de afwas gedaan en is de tegenstander vreselijk veel tijd kwijt, want die moet steeds lang wachten op een ingooi, aftrap of doeltrap, daar heb je ze echt het meest mee. Plus dat het sporadisch gebeurt dat de internet verbinding bij de tegenstander wegvalt
Dat ga ik de volgende keer ook proberen. Valt de AI ook aan op wereldklasse? Of is het alleen maar verdedigen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:48 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dan de AI laten spelen, dan heeft de tegenstander het nog lastig ook
Hij schakelt over naar 'gewoon' als je de bal verovert.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat ga ik de volgende keer ook proberen. Valt de AI ook aan op wereldklasse? Of is het alleen maar verdedigen?
Alle negers aan een bamischijf....dat is me een team zeg!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:15 schreef Luckypenguin het volgende:
Nu ook weer, ben gewoon qua veldspel veel beter. Maar hij pompt hem 6x naar voren en scoort 5x met Torres omdat hij veel sneller is met zijn aanval dan mijn verdedigers. Alsof dit in het echt ook constant zo gaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan is je controller wegleggen een stuk beter. Dat doe ik dan. Ga ik afwassen ofzo. Doe ik vooral als de tegenstander het leuk vindt om sssssttt of: i cant hear you celebration te doen, en talloze keren herhalingen van doelpunten bekijken.
Quitten is waardeloos voor je DNF modifier, het kost je contracten en levert 0 coins op. Dus zie het nut er niet van in. Met mijn methode is de afwas gedaan en is de tegenstander vreselijk veel tijd kwijt, want die moet steeds lang wachten op een ingooi, aftrap of doeltrap, daar heb je ze echt het meest mee. Plus dat het sporadisch gebeurt dat de internet verbinding bij de tegenstander wegvalt
Toch valt dit best te ondervangen... Probeer eens team pressing, en attacking. Dan rennen je spelers als mongolen op de bal af, en voor je het weet heb je m. Spelers die zo spelen als jij omschrijft hebben toch geen skills, en zullen niet de handelingssnelheid hebben om de bal snel rond te laten gaan. Bij mij werkt het goed als ik het met normaal spel niet redquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nu ook weer, ben gewoon qua veldspel veel beter. Maar hij pompt hem 6x naar voren en scoort 5x met Torres omdat hij veel sneller is met zijn aanval dan mijn verdedigers. Alsof dit in het echt ook constant zo gaat
En waar ik mee ook zo verschrikkelijk aan erger is dat er zo vaak gepasst wordt naar de verkeerde man. Ongelofelijk dit spel, ga er maar eens hard over nadenken om hem weer te verkopen.
650/700quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:47 schreef Lindgren. het volgende:
Hoeveel coins verdienen jullie ongeveer per wedstrijd?
Nee joh, dat doet hij niet. De mensen die de AI laten verdedigen switchen zelf weer terug, maar als je gewoon de AI aanzet en gaat afwassen dan doet die AI alles voor je behalve keepen. Best leuk voor je tegenstander..die kan lekker van afstand gaan knallen..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij schakelt over naar 'gewoon' als je de bal verovert.
Kan je niet beter gewoon met Real Madrid gaan spelen in een andere spelmodus?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:15 schreef Luckypenguin het volgende:
Pfjoe, net op tijd klaarquote:
nuquote:
Ja, die heb ik ook, maar dat is echt meer een RM. Afronden is zeer matig. Ik hoop echt op een IF Krasic ofzo want hij valt hier ook tegen..echt zonde, vorig jaar was hij zooooo goed..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:47 schreef Toefjes het volgende:
Iemand ervaringen met IF Maggio? Ga die Krasic verpatsen, hij scoorde 1 keer in een strafschoppenserie, tevens het enige nuttige wat hij voor me gedaan heeft..
Die is vreselijk duur in 4-1-2-1-2, maar misschien kan Lavezzi ook wel aan de rechterzijde uit de voeten? Met Elia op links... Waarom is er geen gouden serie A buitenspeler die zo goed bevalt als Tommy Fucking Oar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook, maar dat is echt meer een RM. Afronden is zeer matig. Ik hoop echt op een IF Krasic ofzo want hij valt hier ook tegen..echt zonde, vorig jaar was hij zooooo goed..
Moet wel zeggen dat het inmiddels wat beter met hem gaat dan in het begin, maar toch..ik zou liever gewoon 2 Lavezzi's hebben
Tommy Oar kan toch vooral gewoon heel hard rennen? Lavezzi is echt een eindbaas, daar zou ik zo 100k voor neerleggen als dat zijn prijs was. Zo speelde Krasic vorig jaar, alleen had je toen ook nog Di Natale voor de andere vleugel..dat is nu een spits.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die is vreselijk duur in 4-1-2-1-2, maar misschien kan Lavezzi ook wel aan de rechterzijde uit de voeten? Met Elia op links... Waarom is er geen gouden serie A buitenspeler die zo goed bevalt als Tommy Fucking Oar?Beste 850c die ik geinvesteerd heb in Fifa 12
Zwaar mee-eensquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die is vreselijk duur in 4-1-2-1-2, maar misschien kan Lavezzi ook wel aan de rechterzijde uit de voeten? Met Elia op links... Waarom is er geen gouden serie A buitenspeler die zo goed bevalt als Tommy Fucking Oar?Beste 850c die ik geinvesteerd heb in Fifa 12
Ook schieten!! Als daar een IF van komt!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tommy Oar kan toch vooral gewoon heel hard rennen? Lavezzi is echt een eindbaas, daar zou ik zo 100k voor neerleggen als dat zijn prijs was. Zo speelde Krasic vorig jaar, alleen had je toen ook nog Di Natale voor de andere vleugel..dat is nu een spits.
Kunnen we regelen..moet hij een keertje scoren..bij voorkeur 2 keer. En er moet geen andere speler zijn die er 3 of 4 maaktquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ook schieten!! Als daar een IF van komt!
inderdaad. Dan gewoon met heel FOK! om hem gaan zeiken!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kunnen we regelen..moet hij een keertje scoren..bij voorkeur 2 keer. En er moet geen andere speler zijn die er 3 of 4 maakt
Nee joh, met Oar kan ik alles, ben geen skill move persoon, maar met hem lukt het. Vrije trappen vliegen er in, en ja, dat hij hard kan rennen is best handig, maar ook een vreselijk goed schot in de benen.. Als je m niet hebt in je silvers zeker het proberen waard, als je over de vleugels speelt natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tommy Oar kan toch vooral gewoon heel hard rennen? Lavezzi is echt een eindbaas, daar zou ik zo 100k voor neerleggen als dat zijn prijs was. Zo speelde Krasic vorig jaar, alleen had je toen ook nog Di Natale voor de andere vleugel..dat is nu een spits.
Ik zit te praktiseren over een Nederlands elftal. Op zich moet het qua coins lukken, alleen tja... Mathijsen met Maduro in het Centrum vind ik een akelige gedachte. Op de zaken vooruitlopen kun je Douglas er neer zetten. Alleen wordt het dan wel erg lastig tegen de Torresjes en de Agblonlahor liefhebbers.. Aanvallend wel ijzersterk natuurlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:11 schreef detennismaster het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar alleen maar met Silvers ga spelen!![]()
Ja kan ook Nederlands elftal combineren met BPL verdediging!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zit te praktiseren over een Nederlands elftal. Op zich moet het qua coins lukken, alleen tja... Mathijsen met Maduro in het Centrum vind ik een akelige gedachte. Op de zaken vooruitlopen kun je Douglas er neer zetten. Alleen wordt het dan wel erg lastig tegen de Torresjes en de Agblonlahor liefhebbers.. Aanvallend wel ijzersterk natuurlijk
mijn Netherbelgians team van vorig jaar (L)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zit te praktiseren over een Nederlands elftal. Op zich moet het qua coins lukken, alleen tja... Mathijsen met Maduro in het Centrum vind ik een akelige gedachte. Op de zaken vooruitlopen kun je Douglas er neer zetten. Alleen wordt het dan wel erg lastig tegen de Torresjes en de Agblonlahor liefhebbers.. Aanvallend wel ijzersterk natuurlijk
Ik zat hier aan te denken:quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja kan ook Nederlands elftal combineren met BPL verdediging!
Ik vind pieters echt bagger... als je perse voor een gouden team wilt gaan dan haal je hem IF anders zou ik Poulsen of Nelom aanbevelen SILVER !!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zat hier aan te denken:
Stekelenburg
Maicon-Lucio-Douglas-Pieters
Sneijder-De Jong - VDV
Robben-Persie-Elia
lucio Maicon en Douglas linken door brazilianen te zijn, lucio en Maicon linken met stekelenburg en met Sneijder...
Edit: was van der Wiel vergeten
Ja, bedoel ook de IF uiteraard... T is al laatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind pieters echt bagger... als je perse voor een gouden team wilt gaan dan haal je hem IF anders zou ik Poulsen of Nelom aanbevelen SILVER !!
Young is echt een kut gozer om tegen te spelen:P Zijn pace en schot volgens mij heeft ie nog 4* skill moves zowat onhoudbaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, bedoel ook de IF uiteraard... T is al laat@ Tim: Bommel zeker kandidaat, samen met IF Seedorf mogen ze het met de Jong uitvechten, moet even kijken wie en wat het lekkerste speelt. Trouwens, LW Young heeft ook erg geile stats
Nicequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Young is echt een kut gozer om tegen te spelen:P Zijn pace en schot volgens mij heeft ie nog 4* skill moves zowat onhoudbaar
Brisbane roar fc volgens mijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:39 schreef Toefjes het volgende:
Weet iemand een club die in het oranje speelt, en in Fifa zit? Dit voor mijn Nederlandse elftal
FC Barcelona uit? Zit wel wat gele belettering op, though.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:50 schreef TheFastOne het volgende:
En weet iemand een heel zwart tenue?
Ja, die heb ik ook gevonden, maar is een vreselijk duur shirt,...quote:
Zijn best veel bronzes met oranje. Wil je ook oranje broek?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gevonden, maar is een vreselijk duur shirt,...
Zwart shirt, AZ uitMaar zitten wel wat frutseltjes op
Toppie, dank je, ik ben niet zo thuis in het internationale voetbal, dus kwam niet verder dan Volendam en RBCquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn best veel bronzes met oranje. Wil je ook oranje broek?
Aalesunds thuis, Halmstads uit, Barnet thuis, Sarpsborg uit, HB Koge uit, Lubin thuis to name a few
PC/PS3/xbox?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:30 schreef GilaMonyet het volgende:
Weet iemand wat een redelijke prijs is voor IF pieters opstelling 4-1-2-1-2?
Aangezien de ultimatedb.nl niet werkt en de prijzen aardig verschillen op de auction house.
Nu even de trade op gaan danquote:
Hij ging er wel voor 11k uitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:37 schreef GilaMonyet het volgende:
Bah..
Klapt net die webapp eruit
*werk internet zuigt!
Het is niet de Krasic van FUT11 inderdaad. Jammer dat er geen goede linkspoot is in de serie A voor die positie. Met Ibra in de spits is er ook moeilijk om er iemand anders neer te zetten en full chemistry te halen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook, maar dat is echt meer een RM. Afronden is zeer matig. Ik hoop echt op een IF Krasic ofzo want hij valt hier ook tegen..echt zonde, vorig jaar was hij zooooo goed..
Moet wel zeggen dat het inmiddels wat beter met hem gaat dan in het begin, maar toch..ik zou liever gewoon 2 Lavezzi's hebben
Ja, wat?quote:
Kan niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:13 schreef Miertje88 het volgende:
Hoe kan ik de positie van LW naar RW krijgen?
Dat kan helaas niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:13 schreef Miertje88 het volgende:
Hoe kan ik de positie van LW naar RW krijgen?
Kutzooi, nu heb ik de speler al gekocht. Kan hierdoor mijn chemistry niet meer naar 100, of wel?quote:
jawel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:14 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Kutzooi, nu heb ik de speler al gekocht. Kan hierdoor mijn chemistry niet meer naar 100, of wel?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:16 schreef GieJay het volgende:
Hoe kan ik positie van GK naar LW krijgen?
Nee positie ook. Maar je hoeft niet per sé bij elke speler 9 chem te halen om de 100 te halen. En als je RW op LW staat en goede links heeft haalt hij misschien zelfs nog wel 9.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:15 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Geldt alleen formatie en competitie/nationaliteit voor chem?
quote:
oh fuck dat is waar ook..zat er nog aan te denken om net als vorig jaar een Uruguay team te bouwen, maar dan hoeft het al niet meerquote:
Ghana, De broertje Ayewquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh fuck dat is waar ook..zat er nog aan te denken om net als vorig jaar een Uruguay team te bouwen, maar dan hoeft het al niet meer
Nigeria kan gelukkig wel dit jaar, dus misschien dat ik dat in een later stadium nog ga doen
Een keeper van 73 is het beste wat je kan halen voor Uruguay...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh fuck dat is waar ook..zat er nog aan te denken om net als vorig jaar een Uruguay team te bouwen, maar dan hoeft het al niet meer
Nigeria kan gelukkig wel dit jaar, dus misschien dat ik dat in een later stadium nog ga doen
Gast, ze hebben fucking Yobo. Ja, die is silver. Who cares. 1 fucking punt verschilquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een keeper van 73 is het beste wat je kan halen voor Uruguay...
Nigeria heeft maar 2 gouden verdedigers, ook niet best.
Geen Gyanquote:
Christianquote:
Oh ja klopt, Galatasaray zit wel in gewoon fifa bij rest of the world, maar rest of the world zit niet in FUTquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:48 schreef Platina het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Turkse competitie echter niet.
In FIFA wel, in FUT nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:48 schreef Platina het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Turkse competitie echter niet.
Opzich ook wel weer chill, nu heb je een excuus om die kneus niet op te stellen en er een fatsoenlijke keeper bij te knallenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:48 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga maar voor een Serie A dan met Uruguayaanse inbreng.
Villa verkopen eerst ter financiering.
Ik verzin wel iets, misschien wordt het wel gewoon een hybride team, als de chemistry maar goed is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Opzich ook wel weer chill, nu heb je een excuus om die kneus niet op te stellen en er een fatsoenlijke keeper bij te knallen
De verdediging van Uruguay is opzich wel prima, maar die spelen net weer in verschillende competities..Caceres in Spanje, Lugano in Frankrijk en de backs in Portugal..
Ja?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:56 schreef GuRBuH het volgende:
Asamoah Gyan zit volgens FUT gewoon bij Sunderland he?
Maar Christian Gyan zit er niet inquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:56 schreef GuRBuH het volgende:
Asamoah Gyan zit volgens FUT gewoon bij Sunderland he?
Voor hoeveel heb je hem verkocht?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar Christian Gyan zit er niet in
Maar 1500 winst op Pieters
Dat had meer opgeleverd inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
had je hem beter kunnen discarden
Kloptquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
had je hem beter kunnen discarden
Olympiakos en Boca Juniors enzo wel, maar Galatasaray helas niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh ja klopt, Galatasaray zit wel in gewoon fifa bij rest of the world, maar rest of the world zit niet in FUT
Doe gewoon starting price boven de discard value.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:19 schreef vandermar het volgende:
Lekker, weer een Pieters voor 7600. In de discard deze of levert 4-3-3 wel 10k op?
En dan Bin @ 10.5 of 11.5?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Doe gewoon starting price boven de discard value.
Klopt. Volgens mij had hij alleen felgroen gehad als Pato ook nog een landgenoot was geweest..dan heb je die driedubbele link.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:19 schreef GuRBuH het volgende:
Als ik in een 4-1-2-1-2 naast Zlatan in de spits Pato zet en CAM Neymar, dan haalt Zlatan zeker geen 9 chem ondanks de felgroene link met Pato?
Ik weet het niet hoor. Net even een kort testje gedaan, wel met andere spelers. Resultaat komt zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt. Volgens mij had hij alleen felgroen gehad als Pato ook nog een landgenoot was geweest..dan heb je die driedubbele link.
EA Forum, EA website etcquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:31 schreef vandermar het volgende:
Waar kan je de totw vinden op internet?
Het zijn natuurlijk andere spelers, maar Cissé heeft al 8 chemistry als een landgenoot uit dezelfde competitie naast hem staat. Dat zou bij het clubgenoot dus hetzelfde moeten zijn. Als je hem dan nog in de goede formatie zet...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:19 schreef GuRBuH het volgende:
Als ik in een 4-1-2-1-2 naast Zlatan in de spits Pato zet en CAM Neymar, dan haalt Zlatan zeker geen 9 chem ondanks de felgroene link met Pato?
Villa verkocht voor 94k dus ik kan beginnenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:34 schreef StijnDa het volgende:
Cavani - Cissé 30k
Forlan (inter) 8k
Boateng (mil) - Vidal (Juv) 5k
Cissokho (OL) - Mexès (mil) - Chiellini (Juv) - André Dias (laz) - Abate (mil) 35k
Stekelenburg 7k
Dit wordt het ongeveer.
Ja 5 verdedigers, wil het gewoon eens proberen
Cassano, Giovinco, Jovetic. Allemaal 5* skills.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:52 schreef GuRBuH het volgende:
OK.. Nu moet ik dus een CAM uit de Serie AIk vind ze daar eigenlijk allemaal best kut, inclusief Kabouter Wesley
De Rossi had ik ook al bedacht, Hamsik zal ik eens even gaan bekijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:48 schreef vandermar het volgende:
De Rossi ipv Boateng of Hamsik. Beide zijn
En Armero op LB?
Wil het gewoon proberenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:49 schreef Tim86 het volgende:
Ja, geen 5 verdedigers
En taiwo, balzaretti of die udinese gozer linksback
Ik had van Jovetic een CAM gemaakt en 5* skills, 81 pace en fysiek behoorlijk sterk. Ik vond hem echt een beest. Hamsik is ook welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:52 schreef GuRBuH het volgende:
OK.. Nu moet ik dus een CAM uit de Serie AIk vind ze daar eigenlijk allemaal best kut, inclusief Kabouter Wesley
Hij is duur, valt buiten mijn budget. Heb wel met hem gespeeld in carriere met Milan, werkt goed iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Taiwo kan ik iedereen aanraden. Die kerel is zo snel en sterk, soort LB Drogba.
Forlan op CAM centraalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:55 schreef GuRBuH het volgende:
Probleem is dat ik geen Serie A team wil maken. Dus moet ik ook nog iets kunnen met de nationaliteit. En dan valt Jovetic dus echt af.
Types als Zarate, Giovinco etc zijn meer voor op de flanken.
Zarate kan prima als CAM, heb ik ook en draait als een tierelier. Snel en behendig met een goede techniek en sterk schot. Ik gebruik hem veelal voor de één-twee of gewoon om te slalommenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:55 schreef GuRBuH het volgende:
Probleem is dat ik geen Serie A team wil maken. Dus moet ik ook nog iets kunnen met de nationaliteit. En dan valt Jovetic dus echt af.
Types als Zarate, Giovinco etc zijn meer voor op de flanken.
Oh, ja ik weet niet in welke formatie je speelt, er zijn genoeg aanvallende spelers met een centrale rolquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
LW/M's van Uruguay zijn kak, en RW/M's hebben ze niet. Dat schiet lekker op dan.
Robinho, genoeg leuke brazilianen om m aan te linkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
LW/M's van Uruguay zijn kak, en RW/M's hebben ze niet. Dat schiet lekker op dan.
Lekker team. Al zou ik het zelf nooit meer maken want ik heb het idee dat wanneer ik met een BPL team speel ik ook tegen meer BPL teams kom te spelen = kleine UK kleutersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:59 schreef Miertje88 het volgende:
Hier mijn team
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#b49kkLyfbbGhG
Heb je geen wisselspelers?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:59 schreef Miertje88 het volgende:
Hier mijn team
Bale heeft maar 5 chem. Als je hem wisselt met Mata en je zet Luiz aan de andere kant heb je in ieder geval 7 of misschien wel 9 chemistry daar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:59 schreef Miertje88 het volgende:
Hier mijn team
Voor iemand die niet eens weet dat je een LW niet kan trainen naar een RW heb je een aardig ziek teamquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:59 schreef Miertje88 het volgende:
Hier mijn team
4-1-2-1-2quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh, ja ik weet niet in welke formatie je speelt, er zijn genoeg aanvallende spelers met een centrale rolOf die je CAM in 4-2-3-1 kan maken bijv. aan de buitenkant.
Ja,maar dan word het weer zo'n team vol Brazilianen + Zlatan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Robinho, genoeg leuke brazilianen om m aan te linken
Wilde ik net zeggen ja. Plus dat Nani dan een rechtspoot op links is en Mata linkspoot op rechtsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bale heeft maar 5 chem. Als je hem wisselt met Mata en je zet Luiz aan de andere kant heb je in ieder geval 7 of misschien wel 9 chemistry daar.
Is pas mijn eerste jaar FUTquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor iemand die niet eens weet dat je een LW niet kan trainen naar een RW heb je een aardig ziek team
Alles bij elkaar getrade?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:02 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen ja. Plus dat Nani dan een rechtspoot op links is en Mata linkspoot op rechts
Voor hoeveel heb je Aguero verkregen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:05 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Yep. Maar wat moet ik nu veranderen in mijn team aan chem? Want ik snap het niet helemaal..
Als je een linkspoot op links hebt en een rechtspoot op rechts kan je ingame gewoon switch wings doen. Dan moet je met die pad naar boven of onder tikken en dan Switch wingsquote:
127k, die kerel is echt een beest gewoonquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je Aguero verkregen?
Ik bedoelde dat iemand zei Mata switchen met Bale. Niet Mata met Nani.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als je een linkspoot op links hebt en een rechtspoot op rechts kan je ingame gewoon switch wings doen. Dan moet je met die pad naar boven of onder tikken en dan Switch wings
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:07 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
127k, die kerel is echt een beest gewoon
Als je er een kaart op wilt zetten kan ik je wel wat coins geven. Misschien dat je me dan de volgende keer wel kunt verslaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij is duur, valt buiten mijn budget. Heb wel met hem gespeeld in carriere met Milan, werkt goed idd![]()
Ja ik weet ook niet hoe iemand aan Nani kwam, wel een goede speler overigens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat iemand zei Mata switchen met Bale. Niet Mata met Nani.
Nani heeft 5 chem. Als hij die wisselt met Mata heeft Nani 9 chem en Mata 7 door de dubbele link naar Ramiresquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet hoe iemand aan Nani kwam, wel een goede speler overigens.
Ik heb nog niet tegen jou gespeeldquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als je er een kaart op wilt zetten kan ik je wel wat coins geven. Misschien dat je me dan de volgende keer wel kunt verslaan
Bale - Aguero - Naniquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:09 schreef Miertje88 het volgende:
Maar hoe zouden jullie het dan neerzetten? Kan iemand het even schetsen?
Nope, ook om de persoonlijke. Het is jammer dat je niemand anders van Tottenham hebt om Bale een chem boost te geven. Maar wissel iig Nani met Mataquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:13 schreef Miertje88 het volgende:
Dus het gaat niet alleen om de totale chemistry? Want die is 100..
Dat probeer ik je nou al 3 keer duidelijk te makenquote:Edit: hmmm Nani is ook 5 chem. Vergeet het bovenstaande dan maar
Kharja speelt is CAM in de serie A. 77 rated maar speelt op zich niet verkeerd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:16 schreef Tim86 het volgende:
Heeft iemand nog wat tips mbt spelers met Marokkaanse roots die niet voor Marokko zelf spelen? Zoals Afellay..
Het is nog vroegquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat probeer ik je nou al 3 keer duidelijk te maken
Thanks. Nu moet ik nog wissels kopen, maar heb nog maar 45kquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nope, ook om de persoonlijke. Het is jammer dat je niemand anders van Tottenham hebt om Bale een chem boost te geven. Maar wissel iig Nani met Mata
[..]
Dat probeer ik je nou al 3 keer duidelijk te maken
Kharja speelt wel voor Marokkoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kharja speelt is CAM in de serie A. 77 rated maar speelt op zich niet verkeerd.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:18 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Thanks. Nu moet ik nog wissels kopen, maar heb nog maar 45k
Jep, me 2quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vroeg zegt ie, ik heb al heerlijk 10 uurtjes gewerkt vandaag
Je kan alleen verticaal posities verwisselenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:20 schreef Miertje88 het volgende:
[..]Er bestaat zeker ook geen positiekaart van LM>CM voor Bale?
Net hoe het uitkomt, maar ik wissel toch zelden in FUT. Je keeper kan geen rood krijgen en niemand kan dusdanig geblesseerd raken dat je verplicht moet wisselen, dus reservekeeper op de bank is niet echt nodig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:26 schreef Miertje88 het volgende:
Wat houden jullie trouwens als wissels aan? Een keeper, en hoeveel verdedigers, middenvelders en aanvallers?
Zou ik die chem met Bale gaan merken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net hoe het uitkomt, maar ik wissel toch zelden in FUT. Je keeper kan geen rood krijgen en niemand kan dusdanig geblesseerd raken dat je verplicht moet wisselen, dus reservekeeper op de bank is niet echt nodig.
Shazam kan hem niet vindenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:31 schreef DannyDeko het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe dit nummer heet -->
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:31 schreef StevenHyde het volgende:
Iemand die weet waar een online handleiding te vinden is voor de xbox?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier is de normale handleiding te vinden:
http://support.ea.com/app/manuals/showhome/true
Als de direct links werken:
360: http://support.ea.com/ci/fattach/get/719258/
PS3: http://support.ea.com/ci/fattach/get/719257/
Flatiso is mijn gamertag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb nog niet tegen jou gespeeld![]()
Maar dat is niet nodig, ik denk dat Cissokho het ook wel prima gaat doen daar en anders ga ik wel weer even mijn best doen om te traden
Wat is je gamertag?
Waar check jij dat hoeveel coins iemand heeft?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Flatiso is mijn gamertag.
Maar je wilt echt geen coins? Ik doe er toch niet veel mee en je hebt er maar 36507
Zal het onthouden en je binnenkort toevoegen, mijne is Mister Sm1thquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Flatiso is mijn gamertag.
Maar je wilt echt geen coins? Ik doe er toch niet veel mee en je hebt er maar 36507
Het kan beiden wel degelijk hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net hoe het uitkomt, maar ik wissel toch zelden in FUT. Je keeper kan geen rood krijgen en niemand kan dusdanig geblesseerd raken dat je verplicht moet wisselen, dus reservekeeper op de bank is niet echt nodig.
Ben ik ook een week geleden al mee gekaptquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:45 schreef Apekoek het volgende:
Felipe lb althletico is ook geen handels materiaal meer. Wat is sinds de marktcrash een handelstip geworden? Of is het gewoon afwachten...
Oh, ik haalde je in de war met Rijstbalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zal het onthouden en je binnenkort toevoegen, mijne is Mister Sm1th
Ik heb er nu iets meer dan 60k, maar ben mijn team aan het bouwen dus het wordt snel minderVind het wel prima om zelf mijn teampje te verdienen en bouwen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Oh, ik haalde je in de war met RijstbalVond het al raar dat je weer om mijn GT vroeg.
Die ik poste?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:52 schreef GuRBuH het volgende:
Godverpino, ik ben echt een autist ofzo. Ik móét nu weten hoe dat nummer heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |