En wat is simpel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:28 schreef Troel het volgende:
Wij eten iets simpels vandaag. Ik ben blij dat ze even twee minuten rustig op de bank zitten
quiche van gisterquote:
Macaroni met boterhamworstquote:
Hoest met mn kerelsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:28 schreef Troel het volgende:
Wij eten iets simpels vandaag. Ik ben blij dat ze even twee minuten rustig op de bank zitten
Ik weet wel wat simpel isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
quiche van gister
of gebakken macaroni met paneermeel
of n eitje op een broodje
of een bakkie soep
Ze zijn vandaag op de schoolfoto geweest (nouja, "school"). Maandag mag Ruben naar de grote school/MKVquote:
vooral dat laatstequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:47 schreef Troel het volgende:
Onvoorstelbaar trouwens hoe die jongens het voor elkaar krijgen om een woonkamer toch elke dag weer te verbouwen.
Nog onvoorstelbaarder is mijn drang om het dan ook weer netjes te krijgen voordat ze weer uit bed komen
Klopt, vooral als je oor echt ontstoken en dus inwendig opgezet is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:47 schreef Greys het volgende:
Elies/Ing/Baaf, dat klopt toch he, als je gedruppeld hebt en je zit op een gegeven moment weer rechtop dat je dan volledig doof aan die kant bent?Want ik hoor er nu helemaal niets meer, maar da's omdat het vol zit met die druppels, right?
Of zou dat er uit moeten lopen?
Zeg ik! Idioot systeem toch! Ik zou een lang dun slurfje aan zo'n flesje maken, zodat je ze er tenminste echt in kunt prutten!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:40 schreef Greys het volgende:
Huuuuuu hier ook een plasje in mijn oor nu![]()
Twee druppels en het zakt niet verder, dus die andere drie druppels moeten maar even wachten
Ja dat zei ze meteen toen ik zei dat het voelde alsof er allerlei 'zooi' in zit (quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:02 schreef Barbaaf het volgende:
Met rode oortjes had ook gemogen
[..]
Klopt, vooral als je oor echt ontstoken en dus inwendig opgezet is.
Ik was ook de twee dagen voor de druppels knetterdoof. En met de druppels nog dover, dus dat klopt helemaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:47 schreef Greys het volgende:
Elies/Ing/Baaf, dat klopt toch he, als je gedruppeld hebt en je zit op een gegeven moment weer rechtop dat je dan volledig doof aan die kant bent?Want ik hoor er nu helemaal niets meer, maar da's omdat het vol zit met die druppels, right?
Of zou dat er uit moeten lopen?
Ik had de dag voor de druppels wel een 'dof' gehoor rechts, maar nu nul gehoor meerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was ook de twee dagen voor de druppels knetterdoof. En met de druppels nog dover, dus dat klopt helemaal
(of we kloppen beiden niet.... kan ook)
Ik ben bang dat jij voor de rest van je leven doof bent....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
Ja dat zei ze meteen toen ik zei dat het voelde alsof er allerlei 'zooi' in zit ().
Dat er niets in zit, maar dat dat zo voelt omdat het helemaal dicht zit door de zwelling.
Maar dat gaat wel weer open straks toch?Want voor het druppelen hoorde ik nog best wat met dat oor en nu dus niets meer
Als je even frot, dan lopen de druppels er weer uit. Niet doen dus; gewoon laten zitten en ze nu even hun werk laten doen. Dan voel je je over een uurtje of drie stúkken beterquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:06 schreef Greys het volgende:
Ik had de dag voor de druppels wel een 'dof' gehoor rechts, maar nu nul gehoor meer
Hoe lang duurt het ongeveer voordat dat weer open gaat?
Ja dát vooral dusquote:
Je zal niet de eerste zijn die sterft aan de oordruppelsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:23 schreef Greys het volgende:
Ja dát vooral dus
Ik was niet bang dat ik het niet zal overleven heurMaar dan hoop ik op een spoedig straaltje
Dat laatste zal ik doen! Daar heb ik idd wel een handje van ja, pillenkuren niet afmaken ook terwijl het er nog zó op staat, controles gewoon niet meer heen gaan, enzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste zijn die sterft aan de oordruppels
Nee hoorJe gaat het helemaal overleven en zult het snel vergeten zijn! Val niet in dezelfde kuil waar ik on gevallen ben: blijven druppelen, ook als het geen zeer meer doet
Waarom moet ze uit bed als ze hoest?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:16 schreef tombolafan het volgende:
Sushi is niet vet
dag allemaal
Aan het oppassenEn de middelste is ineens sinds ze naar bed is aan het hoesten zodat ze er 200x uit moet
Ja, niet natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom moet ze uit bed als ze hoest?
Wat een slechte smoesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, niet natuurlijkMaar goede smoes
Voor een 6-jarige, echt nietquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Weekend![]()
Greys, ist gelukt met den druppels?
Ingquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Weekend![]()
Greys, ist gelukt met den druppels?
Echt ff een kwartier op je zij blijven liggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]Nou ja, 2 druppels en toen zat mijn oor 'vol' voor mijn gevoel
Zo direct sessie twee!
Tombeauquote:
Het was een beetje een grapje hoorquote:
Ik zou met je mee springen ende hopsenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was een beetje een grapje hoorZo van, voordat iemand anders het roept
Maar ja, uiteraard zou ik een gat in de lucht springen indien als
En hyperventileren ook?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou met je mee springen ende hopsen
Oh ja, dat doe ik standaard alquote:
Prachtige lucht!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Het was echt te mooi gewoon, je hebt daar ook nog uitzicht over de hele stad, je zit echt op de berg, en het was zoooo druk, iedereen komt daar met de auto naartoe met de honden
quote:
Hoezo naar wie ALLEMAALquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Naar wie uit deze SC moest ik een kind ook al weer allemaal vernoemen? En betaal je een geboortekaartje per letter?
Ja maar dan wel gespeld als Ing2 natuurlijk, jeweetzquote:
ElisaB.Punt! ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoezo naar wie ALLEMAAL
ElisaB. Punt!
Ik hou van duidelijkheidquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:47 schreef tombolafan het volgende:
ElisaB.Punt! ?
Die Punt achter die . vind ik wel beetje overdreven
Dan is ie vast niet goed, kan je hem nog terugbrengen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Nou die electrische onderdeken wordt ook maar zo warm als een laffe scheet zeg, wat een faalding
Nee, per kant/kleur, dus gewoon een klein corps nemen qua lettertype, dan past dat makkelijk... GreysIngetjeCattElisaBeeGoodbyeSenestaMuisBarbaafFerrariRoodIndahaOognipMamaMiaLovelessRewimoOognipEnIedereenDieIkNuEvenVergeet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Naar wie uit deze SC moest ik een kind ook al weer allemaal vernoemen? En betaal je een geboortekaartje per letter?
Gelukkig staat Q er niet tussen, dan wordt het een vloekend en tierend kind in de wiegquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, per kant/kleur, dus gewoon een klein corps nemen qua lettertype, dan past dat makkelijk... GreysIngetjeCattElisaBeeGoodbyeSenestaMuisBarbaafFerrariRoodIndahaOognipMamaMiaLovelessRewimoOognipEnIedereenDieIkNuEvenVergeet.
Dat 'bourgondisch tafelen' klinkt lekker zeg!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Je kunt maar beterT goed voorbereid zijn![]()
We gaan morgenavond lekker eten bij het buurrestaurant van waar we met het WWW hebben gegeten (daar waar meneer I. zo zeurde dat ie naar huis wilde)
http://www.beulacke.nl/
Nu al honger
Dat was "Grootmoeders Buffet"quote:
Ach, die bananen doen het emquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik heb de hele dag nog niet zo gezond gegeten.
's Ochtends ontbijt bij de McDonalds langs de snelweg
Lunch overgeslagen omdat moe en omdat NCIS
En daarnet had niemand zin om te koken, dus even naar de snackbar
Maar wel nog 2 bananen
Dan wil meneer I.zeker weer mee, want Warsteinert op de tapquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:16 schreef tombolafan het volgende:
Ing, volgende WWW wil ik daar ook eten ja, bourgondisch dineren!![]()
* aanzet tot WWW geeft *![]()
Ja, en ontbijt bij de Mac is ook nog niet zo heel verkeerd. Een broodje met bacon en ei, een croissantje, een cappuccino en een flesje sinaasappelsapquote:
Je hele calorie-voorraad voor de hele week weer binnen iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja, en ontbijt bij de Mac is ook nog niet zo heel verkeerd. Een broodje met bacon en ei, een croissantje, een cappuccino en een flesje sinaasappelsap
Ik had zelf nauwelijks de gelegenheid om rustig te ontbijten (kwam van boot in Hoek van Holland), dus moest het maar zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hele calorie-voorraad voor de hele week weer binnen idd![]()
Maar tis wel heul lekker vind ik
Ik denk dat de ober ons er niet in laat zonder Cat!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Zouden we nog welkom zijn bij Shabu in Rotterdamt?
Mss als we zonder Cat en Q gaan wel
Dit is het 'felle stipje' rechts naast de maan!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Die tweede doet het niet
Eerste trouwens wel prachtig
Je plaatje doet het niet, ik zie gewoon niksquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is het 'felle stipje' rechts naast de maan!
En hij is al sinds september zichtbaar, viel mij ook nu pas op...
Binnenkort is Venus zichtbaar ipv Jupiter en dat schijnt nog mooier te worden!
Ja ik wil!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan wil meneer I.zeker weer mee, want Warsteinert op de tap![]()
Maar daar kunnen we best es gaan eten heur.
Zoals al vakert gezegd; jullie zijn welkom om een nachtje te komen slapen bowlen, speerwerpen, zingen, volleyballen![]()
Wanneer gaan we es een zondagse Shabu lunch doen?
Ik heb dat spul al veul te lang niet gegeten
+1!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ik wil!
Beiden
En winnen met voetbal
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Zouden we nog welkom zijn bij Shabu in Rotterdamt?
Mss als we zonder Cat en Q gaan wel
Ik twijfel tussenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat de ober ons er niet in laat zonder Cat!
Gezelligquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ik wil!
Beiden
En winnen met voetbal
Gezellig#2quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
+1!
Moet ik nog teruglezen over stipjes, zieken of andere zaken?
quote:
Benieuwdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Miss Lewinsky, zorg je dan wel dat je veters vastzitten?
quote:
Pik ik toch niet op. Ik loop al weken tussen snotterende en snuffende mensen.quote:[..]
Gezellig#2![]()
Ik ben nog steeds verkouden, maar da's niet ernstig heur
Dat was die obert.quote:[..]![]()
Miss Lewinsky, zorg je dan wel dat je veters vastzitten?
Picture een Hongerige Cat en een Klein Japans Obertje met een Rotterdams accent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Benieuwd
Ik kan wel wat bedenken BTW
Je vergeet de Q.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Picture een Hongerige Cat en een Klein Japans Obertje met een Rotterdams accent.
Now you know enuff
Q behoeft geen introductiequote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Picture een Hongerige Cat en een Klein Japans Obertje met een Rotterdams accent.
Now you know enuff
Sinds ik laatst iets had gelezen over een Albert Heijn niet meer neequote:
Venus is idd mooi.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit is het 'felle stipje' rechts naast de maan!
[ afbeelding ]
En hij is al sinds september zichtbaar, viel mij ook nu pas op...
Binnenkort is Venus zichtbaar ipv Jupiter en dat schijnt nog mooier te worden!
Wie moet er anders winnen met kegelen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:52 schreef tombolafan het volgende:
Kreeeeeeeeeeeeeeeeees ga je weer mee www'en?
Zolang het maar niet op zaterdag is want dan heeft ze cursus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:52 schreef tombolafan het volgende:
Kreeeeeeeeeeeeeeeeees ga je weer mee www'en?
Om de een of andere reden dacht ik dat www'en met het internet te maken had.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wie moet er anders winnen met kegelen?
Als we ooit weer es gaan WWW'en....zuwwe dan gewoon het strakke middagschema laten vervallen en ons beperken tot vreten, zoep'n en Kinectenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet op zaterdag is want dan heeft ze cursus.
Wilde Wiev'n Weekendquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om de een of andere reden dacht ik dat www'en met het internet te maken had.
Ahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Doen waar we goed in zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als we ooit weer es gaan WWW'en....zuwwe dan gewoon het strakke middagschema laten vervallen en ons beperken tot vreten, zoep'n en Kinecten
Maakt niet uit, dat stond alleen in ESFquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, je was in Londen MP![]()
![]()
Dawissiknie![]()
Wembley![]()
![]()
Klinkt gezellig, al zou ik zelf waarschijnlijk 2 weken hebben gepland om dat allemaal even goed te kunnen bekijken en nog wat tijd voor mezelf te houden, maar ik ben dan ook van de slome en luie reisjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al een tijdje niet in ESF geweest?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, je was in Londen MP![]()
![]()
Dawissiknie![]()
Wembley![]()
![]()
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, al zou ik zelf waarschijnlijk 2 weken hebben gepland om dat allemaal even goed te kunnen bekijken en nog wat tijd voor mezelf te houden, maar ik ben dan ook van de slome en luie reisjes
Ik kon niks plannen, het was met schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Al een tijdje niet in ESF geweest?
Hooguit het dagprogrammaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt verliefd, maar ik vond het er wel erg leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:21 schreef Cat22 het volgende:
Londen.![]()
Ben er verliefd op geworden MP?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, al zou ik zelf waarschijnlijk 2 weken hebben gepland om dat allemaal even goed te kunnen bekijken en nog wat tijd voor mezelf te houden, maar ik ben dan ook van de slome en luie reisjes
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Al een tijdje niet in ESF geweest?![]()
Zal es ff bijlezen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben 4 jaar geleden in het net geopende nieuwe Wembley geweest, dus ja...dat wist ik![]()
De oude torentjes staan er nog wel steeds.
Superindrukwekkend om de metro uit te stappen en dan aan de overkant dat enorme stadium te zien met de lichtboog![]()
![]()
Ah ja, dat ken ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik kon niks plannen, het was met school
Hooguit het dagprogramma
Zit er eiks wel een hoofd aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:23 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes aangekomen, en hij zit alweer te munchen
Wij waren in de Underground drooggezweet. Rond spitsuur in het drukste stukje van de drukste metrolijn in het drukste metronetwerk ter wereld...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah ja, dat ken ik.
Eens met school naar Barcelona geweest.
Na 2 dagen al geen voeten meer over, volledig drooggezweet (heel Barcelona doorlopen in de zomer) en een tollend hoofd van alle info en bezienswaardigheden.
Heb uiteindelijk alleen nog echt aandacht besteed aan de Gaudi-gebouwen. en die tuinen van hem natuurlijk)
Hij kan idd licht geven, want lichtboogquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
JaVolgens mij was de boog trouwens om het dak omhoog te halen
Maar het kan misschien ook licht geven, want wij waren er midden op de dag.
Had jij ook een tour gedaan? Wij hadden een guided tour van vijf kwartier.
Zonde iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En dat stomme reisbureau dat wel wist dat St. Paul's Cathedral op woensdag dicht was maar ons toch op woensdag had neergezet
En daar is dan ook nog eens geld voor betaald
Ja, cool hequote:
Lekker reisbureauquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En dat stomme reisbureau dat wel wist dat St. Paul's Cathedral op woensdag dicht was maar ons toch op woensdag had neergezet
En daar is dan ook nog eens geld voor betaald
De gids zei dat hij was om het dak omhoog te halen, dus dubbele functiequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij kan idd licht geven, want lichtboog![]()
En nee, ik was voor een concert in Wembley en de dag erna zijn vanaf 8 uur 's ochtends alle hoogtepunten van Londen gaan bekijken in snelmetrovaart met als eindpunt de luchthaven aan het begin van de avond![]()
Of nou ja...thuis was het eindpunt....maar in Londen de luchthaven
Daarom ben ik ook flieft op Wembley; hometown van Queenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lekker reisbureau![]()
Wembley ken ik allen van het concert van Queen. (niet zelf bij, jammer genoeg. Was toen net een jaar oud, een dan na mijn eerste verjaardag)
Jij werd met één jaar oud meegenomen naar een concert?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lekker reisbureau![]()
Wembley ken ik allen van het concert van Queen. (niet zelf bij, jammer genoeg. Was toen net een jaar oud, een dan na mijn eerste verjaardag)
Londen Eye, Picadilly Circus, London Bridge, Baker Street....en geen idee wat we allemaal nog meer hebben gezien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
De gids zei dat hij was om het dak omhoog te halen, dus dubbele functie
En de hoogtepunten kan je leuk doen. London Eye, Big Ben, Westminster Abbey, Downing Street 10 e.a. is gewoon prima te belopen
Goed lezen, mopjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Jij werd met één jaar oud meegenomen naar een concert?![]()
Wake me up before you gogo * rent wild van links naar rechts en knipt met den vingers*quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed lezen, mopje
Ik ben er naar het afscheidsconcert van Wham geweest
Nee, daarom was ik er zelf niet bijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jij werd met één jaar oud meegenomen naar een concert?
Het is trouwens deze reisorganisatie: A+ Tours
Ik vond het ge-wel-digquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Wake me up before you gogo * rent wild van links naar rechts en knipt met den vingers*
Oh daar las ik overheenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, daarom was ik er zelf niet bij
Toen was ik 7 jaartjes en 15 dagen oud en mocht ik nog niet Whammen van m'n oudersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond het ge-wel-dig
26 juni 1986
Ja Ja Jaaaahaaaaquote:
Ik was op 3 maanden na 17. De paps van mijn toenmalige liefje heeft een godsvermogen betaald voor de kaartjes en ik heb 93 pond betaald voor het vliegticketquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Toen was ik 7 jaartjes en 15 dagen oud en mocht ik nog niet Whammen van m'n ouders
Toen was ik nog niet eens een jaar oudquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond het ge-wel-dig
26 juni 1986
Toen was ik nog niet geborenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vond het ge-wel-dig
26 juni 1986
Ja alleen datquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als we ooit weer es gaan WWW'en....zuwwe dan gewoon het strakke middagschema laten vervallen en ons beperken tot vreten, zoep'n en Kinecten
Ik nog lang nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet geboren
Was je dat niet dan?quote:
Elies uit der plaatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:55 schreef ElisaB het volgende:
En Gary Glitter zat in het voorprogramma. Als je de beelden kijkt, dan zie je twee stuiterballetjes dansen, springen en swingen; dat waren wijDe rest van het publiek stond voornamelijk erg stil
Dat komt door al dat snot in m'n hoofd; ik mis alle essensjeeluh infoquote:
Egwel! Ik was zwaar verdrietig dat ze ermee gingen stoppen en voelde me de koningin daar in het stadion. Zo helemaal f*cking sjiek! Dat wij er naartoe mochtenquote:
Doe me dan het intro met One Vision maarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Damn! Ik voel een muziek-avond aankomen, maar ik moet eigenlijk naar bed.
Leuk is dat he?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Egwel! Ik was zwaar verdrietig dat ze ermee gingen stoppen en voelde me de koningin daar in het stadion. Zo helemaal f*cking sjiek! Dat wij er naartoe mochtenHet kaartje heb ik nog steeds
Met de harpquote:
Ja, ik vind dat echt heel erg leuke dingenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk is dat he?![]()
Ik heb m'n Queen en Muse@Wembley-kaarten ook nog steeds en no way dat ik die ooit weggooi
Ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met de harp
Hoewel de gitaarversie van George Michael ook heel goed te pruimen is
I love Queen
Ik 27 jaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Al ruim euhm...eh.....23 jaar flieft
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe me dan het intro met One Vision maar![]()
Of Love Of My Life
quote:
quote:
Idd ijzersterk nr.quote:
Hopelijk hoef je niet te blazenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu echt naar bed, zoals ik al zei morgen 2 uur in de auto zitten, moet ik iig wel een beetje helder zijn.
Fingers crossedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je niet te blazen![]()
Trusten
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd ijzersterk nr.![]()
Maar ik hou toch het meest van Queen uit de jaren 70
Thanksquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:24 schreef indaha het volgende:
Oognip,MamaMia en F_r veel plezier in de Apenheul
Da's wel heul soosjaal!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik doe gewoon iedereen een fijne dag wensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ja, gelukkig wel. Gisteren was echt niet fun. Bleef rennen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:42 schreef Greys het volgende:
Mogguh Q! Buik al wat beter?
Veel plezier Rewimo!
Ja ik geloof wel aardig. Doet nog wel wat pijn, maar minder dan gister lijkt het!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Gisteren was echt niet fun. Bleef rennen.
Hoe ist met jouw oor?
*jaloers is* Veel plezier in Oberhausen!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:32 schreef Rewimo het volgende:
En nu maar eens douchen en aankleden en richting Oberhausen
Lekker rondkijken in de Legoshop en de rest van CentrO
Je bikinilijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga maar es aan de grote scheeractie van deze week beginnen, het kan weer fijn buiten vandaag
Maar toegeven; hij was grappigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:40 schreef oh-oh het volgende:
Denk jij maar aan je eigen bikinilijn, ik ben mn honden aan het scheren
Laat nog wat haar op je hond staan anders heeft hij/zij het koudquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga maar es aan de grote scheeractie van deze week beginnen, het kan weer fijn buiten vandaag
quote:
quote:
En zo is hetquote:Ik ga douchen en ook met het scheermes aan de gang en niet omdat ik ga zwemmen, maar omdat omdat
Daar krijg je het warm vanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Tis echt niet koud ik sta in een shirtje de honden te scheren buiten
Ja, ik ook nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:21 schreef senesta het volgende:
Ik snap alleen niet waarom dat niet voor katten opgaat
Nee, toch liever een HTC, hij heeft nu de wildfire maar die is wat klein voor hem. De mini en Gio (die was het denk ik) zijn niet veel groter. Nadeel is ook dat die.helemaal niet meer geupdate worden. Weet je wat ik denk? Dat die knul achter de balie hem zelf wilde hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet
Ben nog binnen gelopen btw bij de kpn. Ding was verkocht
Nu zag ik wel voor je man eventueel een samsung galaxy mini (ook 119) of een samsung galaxy nog wat voor 129. Bij de Belcompany.
Ja ik wil voor mo ook perse een htc. Het zou me idd niet verbazen en dan vervolgens weer verkopen. Desire wordt btw ook niet meer ge-update.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, toch liever een HTC, hij heeft nu de wildfire maar die is wat klein voor hem. De mini en Gio (die was het denk ik) zijn niet veel groter. Nadeel is ook dat die.helemaal niet meer geupdate worden. Weet je wat ik denk? Dat die knul achter de balie hem zelf wilde hebben
Ik denk dat je dat dan echt enorm onderschat bij katten hoor. Vooral bij raskatten inderdaad maar laat ze mensen maar verplichten om katten te chippen. Niet gechipt is gewoon automatisch een kat zonder eigenaar, klaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat is me ook een raadsel...
Maar bij honden is handel en broodfok denk ik wel een groter probleem dan bij katten.
Die htk katten zijn toch allemaal gratis en voor niks en zo.
Ja maar de voornaamste reden is om broodfok tegen te gaan, en ik denk dat er in de honden echt meer geld omgaat dan in de katten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat dan echt enorm onderschat bij katten hoor. Vooral bij raskatten inderdaad maar laat ze mensen maar verplichten om katten te chippen. Niet gechipt is gewoon automatisch een kat zonder eigenaar, klaar.
Moeten ze alleen wel in het asiel alle gevonden katten checken op een chip.
Ik zal niet zo snel weer een Samsung kopenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik wil voor mo ook perse een htc. Het zou me idd niet verbazen en dan vervolgens weer verkopen. Desire wordt btw ook niet meer ge-update.
Ik koop niks anders meer dan HTCquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zal niet zo snel weer een Samsung kopen
Hoezo is de iPhone kut?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik koop niks anders meer dan HTCFijnste foon ever. Iphone lonkt wel maar is kut.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:42 schreef senesta het volgende:
Ja psies. Nou ja afwachten. Man zit niet zonder telefoon of zo maar dit was een mooie aanbieding en fijner geweest Boor hem. Komt wel weer eens iets langs
Omdat je moet dokken voor veel apps en dat heb je met android nietquote:
Mocht je iets tegenkomen, keep me in tha loop. Ai wil do tha same. Want ik wil dat Mo ook aan de smartphone gaatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:42 schreef senesta het volgende:
Ja psies. Nou ja afwachten. Johan zit niet zonder telefoon of zo maar dit was een mooie aanbieding en fijner geweest Boor hem. Komt wel weer eens iets langs
Neuh, ik klik alleen op quoten in plaats van edittenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Kweenie op welke foon je nu zit Senes maar dies ook bagger
Vet kut, heb ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Neuh, ik klik alleen op quoten in plaats van editten
Ga ik doen, hou je zeker op de hoogtequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mocht je iets tegenkomen, keep me in tha loop. Ai wil do tha same. Want ik wil dat Mo ook aan de smartphone gaat
Hij mocht de Iphone 4 (of 4gs) op kerst van me. Wilde die nietfaler.
Ik ken meer mensen die hem erg fijn vindenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:51 schreef Oognip het volgende:
Ik vind de iPhone heel fijneind deze maand koop ik de nieuwe die dan uit komt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:30 schreef Auti het volgende:
De "Diva's draaien door" zijn bij Dierenthuis geweest. De uitzending is 20 oktober om 21.30 uur op RTL4.
Misschien moet ik ook gewoon mijn bek houden, want mac was ook kut... en ik heb nog nooit zo lekker gewerkt als deze weekquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:51 schreef Oognip het volgende:
Welke heb je nu? De 4? of de 3?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:51 schreef Oognip het volgende:
Thnx beeb!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ga ik doen, hou je zeker op de hoogteIk zou mijn telefoon ook niet willen ruilen voor een IPhone hoor
Wheheheequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook gewoon mijn bek houden, want mac was ook kut... en ik heb nog nooit zo lekker gewerkt als deze week
Mocht je de 4 willen verkopen...quote:
Mijn vriend heeft 4 pas een jaar dus die houdt hij nog een jaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mocht je de 4 willen verkopen...dan hou ik me aanbevolen om in conclaaf te gaan
Okequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft 4 pas een jaar dus die houdt hij nog een jaar3 gaat naar mijn moeder.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oke3 had ik geen intresse in
ik kwam er net achter dat er in de doos een "vieze vette vingers op je beeldscherm" doekje zat
Ha, die heb ik welquote:
Die krijg ik ook als ik mijn nieuwe super sjieke hippe prachtig iPhone ga kopenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ha, die heb ik welzoeen mooie zwarte met een Apple logo.
Aapjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:36 schreef Oognip het volgende:
De Apenheul was trouwens heel gezelligHet was wel heel koud voordat het zonnetje er was. Aapjes hebben op MM en op de kinderwagen van Ean gelopen
Gezellig, waar gaan jullie eten?quote:
Bij een eetcafe in de stadquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gezellig, waar gaan jullie eten?
Wij eten poffertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn mooie meisje
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:40 schreef Maes het volgende:
![]()
Apenheul is leuk hè?
Gister lagen Bob en Phoebe in 1 mandje, meestal is het zo Bob ligt in een mand en Fiep wil erbij en dan gaat Bob weg. Gister was het lang genoeg om een foto van te maken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Apenheul was leuk vandaag. Ean was helemaal in haar hum.
Fire had de stinkmuizen alvast uitgepakt. De envelop was open en hij had zelfs het plastic er vanaf gekregen.Wat wordt ze al grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn mooie meisje
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |