abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96041471
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 22:25 schreef Greys het volgende:

Wacht nog maar heel even met geld overmaken, zeker met jaarbijdrages.
Dan gaan wij (de drie uit de TT :+ ) even de balans opmaken van de week, hoeveel geld er nog op de rekening staat enzo en dan PMen we alle mensen die meedoen even hoe en wat. Goed? :)
Ok, dat is duidelijk. Maar ik heb wel een nieuwe FOK! account, eerst was dat Autidude maar dat account heb ik getrashed dus daar hoeven jullie niet naar te PM'en maar graag naar dit account ^O^
-weg-
pi_96042940
Ach ik zie nu pas dat Roxanne er niet meer is -O- , ik heb vorige maand mijn bijdrage voor haar nog gestort maar er toen al bij gezet dat dit ook voor andere beestjes gebruikt mag worden dus ik ga er vanuit dat dat helemaal goedkomt O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_96453406
Berichtje van Milo, mijn adoptiekat van DTH O+

Beste adoptant,

Gisteren is angelique uit bergen geweest.
We noemen haar altijd de visvrouw omdat ze een heuse haringkar heeft.
Het is een feest als angelique komt. Dan krijgen we verse vis, gemengd
met whiskas.
Dit maakt ze thuis al klaar zodat we direct aan kunnen vallen.
Ze maakt dat thuis in emmers klaar. ruim 50 kg vis en 150 blikken whiskas
zijn er doorheen gegaan.
Dat was dus onze lunch, we hadden allemaal dikke buiken van het eten.
Afijn daarna lekker uitbuiken in de zon en dan ook nog heel veel aandacht
van alle bezoekers die kwamen.
5 mei, Bevrijdingsdag kan niet meer stuk bij ons.
Verder gaat het goed met mij.
Lang leve het mooie weer dat doet wonderen voor ons soort.

Liefs van Milo

Foto: Saskia Blok

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

vrijdag 6 mei 2011 @ 21:57:27 #54
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_96454244
O+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_96460303
Ik heb de visvrouw gezien. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_97042025
quote:
Beste adoptant,

Het spijt ons u te moeten berichten dat Blinde Stevie overleden is.
Gisteren ochtend zagen wij dat hij ziek was. Stevie lag op zolder.
Bij onderzoek werd er bloed in de buik gevonden. Ook zijn slijmvlies was
zeer bleek.
Waarschijnlijk had hij een tumor in de buik.
In overleg met de DA werd besloten om Stevie niet te laten lijden en hij
is ingeslapen.
We missen Stevie, een plotseling afscheid.

We wensen u veel sterkte met het verlies van uw adoptiekat Stevie en
danken u heel hartelijk voor uw steun aan hem. Dankzij u heeft hij nog
een fijne tijd gehad.
Ik ben er gewoon een beetje verdrietig van, ook al heeft hij zich bij mijn laatste bezoekje niet laten
zien dus heb ik hem nooit gekroeld. ;( Zo te lezen is hij op dezelfde manier overleden als mijn Siepke. *slik* Maar gelukkig heeft de DA hem wel kunnen helpen voor het echt te laat was, bij Siepke ging het te snel en te pijnlijk.

Je weet dat het kwetsbare beestjes zijn, maar ik ga zo wel erg hard door mijn adoptiepoezen heen. :{
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_97042955
quote:
9s.gif Op donderdag 19 mei 2011 19:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik ben er gewoon een beetje verdrietig van, ook al heeft hij zich bij mijn laatste bezoekje niet laten
zien dus heb ik hem nooit gekroeld. ;( Zo te lezen is hij op dezelfde manier overleden als mijn Siepke. *slik* Maar gelukkig heeft de DA hem wel kunnen helpen voor het echt te laat was, bij Siepke ging het te snel en te pijnlijk.

Je weet dat het kwetsbare beestjes zijn, maar ik ga zo wel erg hard door mijn adoptiepoezen heen. :{
Sterkte,ook al is het niet je eigen huisdier je hecht je toch aan de adoptiedieren en sommige anderen die altijd op je af komen rennen :*
Maar het is een troost dat deze beestjes nog een beetje extra tijd gehad hebben.
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:05:58 #58
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_97048523
Bah -O-
Maar gelukkig heeft ie niet hoeven lijden...
pi_103114006
De "Diva's draaien door" zijn bij Dierenthuis geweest. De uitzending is 20 oktober om 21.30 uur op RTL4.
-weg-
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:59:35 #60
163650 Greys
pi_103114784
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:30 schreef Auti het volgende:
De "Diva's draaien door" zijn bij Dierenthuis geweest. De uitzending is 20 oktober om 21.30 uur op RTL4.
Oh tof zeg :o Bedankt dat je dat even komt melden!
Ben echt super benieuwd naar die aflevering!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:21:25 #61
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_103115408
Oh, wat leuk! *O*
pi_103115512
In de nieuwsbrief staan foto's en verhaaltje.
http://www.dierenthuis.nl(...)20draaien%20door.pdf
-weg-
pi_103124981
Even noteren dat ik dat ook ga kijken de 20e, misschien zie ik nog bekende beestjes. *;
Ik zou nog een keertje willen gaan, maar helaas gaat dat voorlopig niet lukken -O-
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 oktober 2011 @ 12:55:38 #64
163650 Greys
pi_103321353
Aw...

quote:
Beste adoptant,

Hierbij een kort berichtje van Ozzy.

Ozzy ligt bij de beheerders in de slaapkamer, hij heeft een ongeluk gehad
en daarbij zijn voorpootje gebroken. Het is gespalkt en deze moet minstens
2 maanden blijven zitten.
Helaas kon het spalken vanwege zijn hart niet onder narcose. We hebben hem
daarom een flinke dosis pijnstilling en een slaapmiddeltje gegeven, want
het zetten is nogal pijnlijk.
Hij maakt het nu goed en redt zich prima met zijn gespalkte voorpoot.

Een voorzichtig pootje van Ozzy.

Met diervriendelijke groet,

Anneke van der Meij
Hondenadoptie
Stichting Dierenthuis
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 oktober 2011 @ 12:56:06 #65
163650 Greys
pi_103321371
Oh vanavond de diva's bij Dierenthuis he? :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_103325963
Hmm het is ruim een uurtje rijden, maar ik ga denk ik een keer de auto lenen en spullen brengen! Ze hebben best eenvoudige dingen nodig en misschien kan ik helpen! :)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 oktober 2011 @ 20:19:05 #67
163650 Greys
pi_103512672
Aw... mijn adoptie-Morrie is niet meer...

quote:
Beste adoptant,

Het spijt mij u dit bericht te moeten sturen, maar wij hebben afscheid
moeten nemen van Morrie.

Nadat ze ons zo had laten schrikken was Morrie de nacht goed doorgekomen,
maar kon door de buikpijn maar moeilijk op haar pootjes staan. Na grondig
overleg met dierenarts en de paraveterinair zijn de meeste stemmen toch
voor een operatie. We hebben het daarom doorgezet.
Er waren gelukkig genoeg vrijwilligers aanwezig toen Steven en Alice, op
de dag van de operatie, onverwacht naar Amsterdam moesten voor een bezoek
aan de notaris. Morrie werd op de heenweg bij de kliniek in Bakel afgeven.
Er bleek achteraf geen breuk te zijn, maar ze had last van een vetophoping
in haar buikje die haar danig dwars zat. Ze kwam door de operatie heen,
maar kort daarna ging het toch mis. Haar hartje stopte er in eens mee. Ze
hebben alles geprobeerd maar ze was niet meer te reanimeren. Morrie is
overleden.
We zijn allemaal heel erg teleurgesteld omdat het er naar uit zag dat ze
het zou gaan halen. Het is niet anders. Wanneer het er echt op aan komt
kun je de natuur nu eenmaal niet dwingen.
Na het overlijden van Schorrie is nu ook zijn dochter niet meer bij ons.
Ook zij zal enorm gemist worden. Haar jasje wat ze zo stoer droeg, het
hangt nutteloos aan de kapstok. Ze meldt zich niet meer voor haar
pilletje. Haar hese, maar niet mis te verstane, geblaf.....het is voor
altijd verstomd. Ze laat een lege plek achter die veel en veel groter is
dan haar eigen kleine lichaampje.
Daarnaast laat ze natuurlijk wel een hoop warme herinneringen achter. De
filmbeelden, gemaakt tijdens het bezoek van De Diva's, zijn de laatsten
die we nog van haar hebben. We zullen ze koesteren.
We bedanken u, de adoptanten, voor alle hulp waarmee Morrie zo oud heeft
kunnen worden. Ze was het allemaal meer dan waard!

We wensen u veel sterkte met het verlies van Morrie.

We hopen dat u ondanks dit droevige nieuws toch wilt blijven adopteren en
uw steun aan een andere hond wilt geven. Een berichtje te zijner tijd van
uw kant hierover zouden we zeer op prijs stellen.

Bijgaande nog een paar foto’s van Morrie.

Met vriendelijke groet,

Anneke van der Meij
Honden adoptie
Stichting Dierenthuis
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 24 oktober 2011 @ 20:21:44 #68
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_103512857
Morrie -O-
pi_103512872
Aaaaaah! Morrie. O+ ;(
pi_103513210
Ach lieve Morrie, O+ :'( , ze heeft wel een flink aantal jaren mogen genieten in DTH maar het is altijd te vroeg -O-
pi_106637369
quote:
Dierenthuis moet schade buren vergoeden
AARLE-RIXTEL - Stichting Dierenthuis in Aarle-Rixtel is aansprakelijk voor het verminderde woongenot van de buren door de overlast van 1500 katten en 70 honden. De buren hebben recht op 10 euro per dag geteld vanaf 21 april 2009. De rechtbank in Den Bosch heeft dat bepaald.

De opvang van zieke katten en honden op het perceel van Dierenthuis is in strijd met het bestemmingsplan. Bovendien is het aantal dieren de afgelopen jaren sterk gestegen. De voorgestelde verhuizing van het dierenpension naar Flevoland is nog steeds niet geregeld. Het buiten houden van 70 honden levert per definitie geluidsoverlast op, redeneert de rechtbank.

De gemeente heeft het huis van de buren vanwege de penetrante stank van het naastgelegen asiel met 23.000 euro afgewaardeerd. Een dwangsom die eerder aan de dierenopvang werd opgelegd, is nog niet betaald.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
-weg-
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:43:43 #72
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_106637440
Jezus....en nu? -O-
Ik hoor/lees er op hun site ook nooit iets nieuws over.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:50:00 #73
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_106637644
-O-
Dat klinkt niet goed..
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_106637705
Ik weet ook niet wat de gevolgen zijn en of ze het kunnen betalen. Sowieso gaat dat geld natuurlijk ten kosten van de verhuizing.
-weg-
  Boks-Chick dinsdag 10 januari 2012 @ 13:42:21 #75
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_106639587
ik hoorde het ook net op het nieuws. Dit topic was trouwens verdwenen uit myat :?
anyways, ik heb dus een hoop gemist (denk ik) is de verhuizing naar Almere niet door gegaan dan?
lolwut
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:54:47 #76
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_106640080
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:42 schreef BrandX het volgende:
ik hoorde het ook net op het nieuws. Dit topic was trouwens verdwenen uit myat :?
anyways, ik heb dus een hoop gemist (denk ik) is de verhuizing naar Almere niet door gegaan dan?
Zoals ik destijds begreep zou die verhuizing halverwege dit jaar beginnen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik best vind dat ze wat meer informatie op de site of in een mail mogen zetten voor de donateurs. :@
pi_107921312
NIEUWSFLITS

Vergunningen voor Almere zijn rond, zodra de grond niet meer bevroren is kan de eerste paal de grond in. Van de gemeente hebben ze uitstel gekregen tot 1 augustus 2012, dan moeten ze weg zijn.
-weg-
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 februari 2012 @ 09:35:48 #78
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_107921460
Ik zie dit topic ineens weer :) Onlangs kreeg ik mail van mijn adoptantje, Reneetje:

Beste adoptant,

Reneetje is een scheetje maar nog steeds op afstand van de mens.
Blakend van gezondheid en lekker rond ligt ze met dit natte weer lekker op
haar nieuwe bed.
De kachel brandt, het eten staat klaar en heel veel vriendjes rondom haar.
Sinds kort vanwege enorme stroom aanvragen wonen er 7 hondjes bij de
katjes.
De haan is verhuisd naar een andere afdeling, die maakte het te bont.
Als reneetje zo doorgaat gaat ze almere wel halen.
En daar zijn blij mee.

Liefs Reneetje.

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 13 februari 2012 @ 12:11:03 #79
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_107925252
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 09:27 schreef Auti het volgende:
NIEUWSFLITS

Vergunningen voor Almere zijn rond, zodra de grond niet meer bevroren is kan de eerste paal de grond in. Van de gemeente hebben ze uitstel gekregen tot 1 augustus 2012, dan moeten ze weg zijn.
En die boete? Kunnen ze dat allemaal nog betalen?
pi_107925390
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:11 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

En die boete? Kunnen ze dat allemaal nog betalen?
Ik heb geen idee, ik heb het uit de nieuwsbrief. Maar ik lees ook geen hulpvraag oid, ze gaan het zelfs van de daken schreeuwen als de eerste paal in Almere de grond in gaat. Maar ze zijn nog niet zeker of ze het verhuizen gaan redden voor augustus.
-weg-
pi_108214883
Ik weet niet wie van jullie dit nog allemaal volgt en wie er de nieuwsbrieven ontvangt maar er is iets heel ergs gebeurt.

Afgelopen week is er, door toedoen van de gemeente, een hond overleden.

http://www.dierenthuis.nl(...)uwsbrief_2012_02.pdf

De gemeente was bezig met de omheining en daardoor konden er honden ontsnappen. 1 hond, Omar, is hierbij aangereden door een auto en was op slag dood.

Nu zijn ze een email offensief gestart

quote:
Na het overlijden van onze Omar heeft u massaal, per e-mail, gereageerd. Uw verdriet, frustratie en woede over dit domme, laffe optreden van de Gemeente Laarbeek werd op vele manieren verwoord. Het heeft ons erg gesterkt en wij danken u dan ook oprecht voor deze steun.

Nu, een week later, hebben we onze vechtlust voor een flink deel weer teruggevonden. We zouden graag een e-mail offensief naar De Provincie willen opstarten. Hoe meer hoe beter!!

M.W.A.M. (Mark) van Stappershoef, zijnde de Kabinetschef van de Commissaris van de Koningin in Brabant, Wim van de Donk, is de aangewezen persoon om deze post te ontvangen. Zijn e-mail adres is: MvStappershoef@brabant.nl.

Wij hopen dat u mee wilt werken aan deze nieuwe actie. Stuurt u daartoe een bericht naar bovenstaand e-mail adres waarin u laat weten dat u de manier waarop de gemeente Laarbeek gehandeld heeft, verafschuwd. Dat u er, daarnaast, van uit gaat dat ook Dhr. Van de Donk, zijnde de opvolger van Mevr. Maij-Weggen, de noodzaak in ziet van het voortbestaan en daarmee een verhuizing van Dierenthuis, naar Almere. Zulks zonder dat de plaatselijke overheid, daartoe aangezet door één en dezelfde notoire klager, dit door pesterij saboteert. Hoewel wij weten dat onze achterban bestaat uit prima mensen die dàt niet nodig hebben. Dit alles natuurlijk zonder schelden of dreigen.

Wij kunnen ons indenken dat u wel zou willen meewerken maar dat het u aan tijd ontbreekt om een tekst op te stellen. Daarom treft u hieronder een voorbeeldbrief aan die u, na hem, met knip en plak in uw mailprogramma hebt geimporteerd, naar believen kunt aanpassen of simpel kunt ondertekenen met uw naam, voordat u het verstuurd. Het gaat voornamelijk om het aantal mails, en dus personen, die er blijk van geven achter Dierenthuis te staan en te vinden dat de gemeente Laarbeek enorm in de fout gegaan is en herhaling absoluut voorkomen dient te worden.

Met vriendelijke groet

Stichting Dierenthuis
Voorbeeldbrief:

Geachte heer Stappershoef,

In uw hoedanigheid van Kabinetschef van de Commissaris der Koningin in de Provincie Noord Brabant vraag ik uw aandacht voor het volgende:

Op 13 februari j.l. Heeft zich in de gemeente Laarbeek, op het perceel Bakelseweg 27 te Aarle-Rixtel, door onverantwoord optreden van gemeente-ambtenaren, een zeer gevaarlijke situatie voorgedaan, welke het leven gekost heeft van een onschuldig dier. Het had echter nog veel ergere gevolgen kunnen hebben.

Op het hierboven genoemde adres is, nu nog, gevestigd: de Stichting Dierenthuis. Een unieke en permanente opvang voor, inmiddels een kleine 1500, oude en ziekelijke asieldieren, getraumatiseerde dieren (voornamelijk honden), ex-verwilderde met het FIV of FeLV virus besmette katten en enige paarden en pony`s.

Men vond het, van gemeentewege, nodig om, hiertoe aangezet door een (1!) zg. omwonende, een "reparatie" uit te voeren aan het, volledig in goede staat verkerend en deugdelijk, hekwerk rondom het terrein van de stichting. Na het sturen van enkele brieven in de voorbije maanden kwam men op 13 februari j.l. met groot materieel. Een en ander zonder te verifiëren of reparatie inderdaad noodzakelijk was. De kosten zouden door de stichting gedragen moeten worden, dus men had niet de moeite genomen offertes op te vragen. Ook werd er geen enkel overleg gepleegd met de beheerders over hoe de werkzaamheden zouden worden uitgevoerd. Er werd als eerste een geul van 500 mtr lengte gegraven net buiten de omheining waardoor het gehele hekwerk los van de grond kwam te staan. Op deze manier werd juist bewerkstelligd hetgeen waarover geklaagd was: Er konden nu dieren ontsnappen. Dit is gebeurd en wel met dodelijke afloop voor de reu Omar.

Voor meer informatie zie: http://www.dierenthuis.nl(...)uwsbrief_2012_02.pdf

Met dit schrijven wil ik mijn hartgrondige afschuw uitspreken over het gebeurde en benadrukken dat een dergelijke gang van zaken anno 2012 in Nederland niet zou moeten kunnen. Tevens ga ik ervan uit dat ook de huidige Commissaris der Koningin voor Noord-Brabant, de heer Van de Donk, in navolging van mevrouw Maij-Weggen, zijn voorgangster, het belang van deze stichting in ziet. Daarom verzoek ik u hem dit schrijven onder de aandacht te brengen, met de vraag zijn invloed aan te wenden teneinde er voor te zorgen dat de beheerders van de stichting Dierenthuis zich vanaf nu, zonder verdere tegenwerking (zeker wanneer deze zo kostbaar en onnodig is) van de gemeente en een enkeling, kunnen inzetten voor de verhuizing. Dit is in ieders belang.

U dankend voor de genomen en te nemen moeite,

met de meeste hoogachting,
-weg-
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:53:50 #82
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_108216588
Ik wilde mailen, maar het emailadres in de quote hierboven doet het niet.

E: vals alarm, nu wel :)
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:00:17 #83
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_131739083
* schopppp! *

Er is hier al een tijdje niet meer gepost en intussen wonen de diertjes alweer een hele tijd vrij en blij in Almere. O+ *O* O+
We hebben via Fok! ook nog steeds 2 honden (Ozzy en ???) en Jaspertje, de Schele kat onder onze financiële hoede.
Echter, er zijn een aantal users die de donatie hebben stopgezet en daardoor komen wij iedere maand geld te kort voor deze 3 diertjes en leggen dit zelf bij.
Ook zijn de bankkosten voor de DTH-rekening gestegen, dus eigenlijk willen we stoppen met de gezamenlijke adoptie, aangezien Greys en ik ook via onze eigen rekening een adoptie-diertje hebben.
De betalende users ontvangen hier ook nog persoonlijk bericht over, maar bij deze alvast een berichtje hier :)
En mochten er users zijn die toch heel graag financieel willen blijven zorgen voor "onze" diertjes (of een keer langs gaan om te knuffelen O+ ) dan kan dat natuurlijk ook op eigen initiatief! *O*

Op http://www.dierenthuis.nl/ kun je zelf een hond, aidskat, sukkelaar of zelfs een paard adopteren :D

Hopelijk hebben jullie begrip voor ons besluit :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ingetje79 op 01-10-2013 13:59:16 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:11:40 #84
163650 Greys
pi_131739337
Degenen die we gaan benaderen om hun donatie aan ons stop te zetten zijn:

Belana
Maes
Schunckelstar
Neintjesuk
Metus
ElisaB
DeZwabber

En wat Ing al zegt, we hopen dat jullie er begrip voor hebben dat we het na al deze tijd in de toekomst liever ieder-voor-zich verder gaan doen :) Voor 7 euro per maand adopteer je je eigen kat in Dierenthuis en voor 10 euro per maand een hond!

We willen jullie bedanken voor het vertrouwen O+

We hebben een nieuwe donateur en gaan toch maar door :D :') :@ *O* O+

[ Bericht 29% gewijzigd door Greys op 01-10-2013 19:16:09 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:28:42 #85
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_131739802
En dat O+
pi_131742559
Ik denk dat meerdere beestjes dankzij FOK! een adoptiebaasje hebben. Logisch dat de gezamenlijke rekening dan een keer stopgezet wordt (volgens mij had ik een jaarbedrag erop gezet en daarna niet meer bijgestort). Ik blijf braaf mijn 7 euro storten voor een poes, al doe ik niet meer aan adoptiekatten nadat mijn eerste keuzes zo snel na elkaar gingen hemelen.

Dank voor het organiseren, bij- en boekhouden dames! :*
pi_131742805
Ik heb toen alleen bijgedragen voor Roxanne , maar goed gedaan dames en logisch dat jullie ermee willen stoppen :*
Ik houd natuurlijk mijn Ollie en Milo gewoon als adoptiebeestjes O+
  † In Memoriam † dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:20:01 #88
43556 miss_dynastie
pi_131742871
Oh hadden jullie al die tijd die rekening nog? :o
Stelletje schatten, maar 't is de hoogste tijd hoor, kan niet voorstellen dat iemand het jullie kwalijk neemt :*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:44:13 #89
163650 Greys
pi_131743575
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh hadden jullie al die tijd die rekening nog? :o
Stelletje schatten, maar 't is de hoogste tijd hoor, kan niet voorstellen dat iemand het jullie kwalijk neemt :*
Ja :D
En elke maand is het sindsdien braaf afgeschreven, elke maand 27 euro, twee honden en een kat.

Mocht er iemand aan twijfelen dan kan ik best wat screenshots leveren van door de jaren heen, maar ook Ingetje en ElisaB (al zal die laatste de inlog wel kwijt zijn net als in het begin _O- ) hebben al die tijd toegang tot de rekening gehad ter controle.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131743792
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja :D
En elke maand is het sindsdien braaf afgeschreven, elke maand 27 euro, twee honden en een kat.

Mocht er iemand aan twijfelen dan kan ik best wat screenshots leveren van door de jaren heen, maar ook Ingetje en ElisaB (al zal die laatste de inlog wel kwijt zijn net als in het begin _O- ) hebben al die tijd toegang tot de rekening gehad ter controle.
Ik denk dat er niemand is die het niet gelooft hoor :D

Maar bedankt voor de inzet dames ^O^
blablablablablablablablablablablablablabla
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:51:42 #91
163650 Greys
pi_131743831
Jullie bedankt voor het doneren ook elke maand O+

Zet jij hem dan iig vast stop Schunckel? Want van jou kwam er ook nog elke maand wat binnen :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131743918
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:51 schreef Greys het volgende:
Jullie bedankt voor het doneren ook elke maand O+

Zet jij hem dan iig vast stop Schunckel? Want van jou kwam er ook nog elke maand wat binnen :*
Ja, zal ik vanavond doen :Y
(Als ik er aan denk)
blablablablablablablablablablablablablabla
  † In Memoriam † dinsdag 1 oktober 2013 @ 16:03:42 #93
43556 miss_dynastie
pi_131744222
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:44 schreef Greys het volgende:
Mocht er iemand aan twijfelen dan kan ik best wat screenshots leveren van door de jaren heen, maar ook Ingetje en ElisaB (al zal die laatste de inlog wel kwijt zijn net als in het begin ) hebben al die tijd toegang tot de rekening gehad ter controle.
Die indruk heb je niet uit mijn post, toch? Ik heb nu het idee dat ik iets verkeerds heb gezegd :@
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 oktober 2013 @ 16:04:45 #94
163650 Greys
pi_131744254
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 16:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Die indruk heb je niet uit mijn post, toch? Ik heb nu het idee dat ik iets verkeerds heb gezegd :@
Nee helemaaaaaaaal niet :D :*

Dat was gewoon een algemene opmerking :@ Sorry als het anders over kwam.
Voor elke donateur. Dat mocht iemand dat willen dat het geen enkel probleem is!

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 01-10-2013 16:10:37 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 1 oktober 2013 @ 16:35:05 #95
43556 miss_dynastie
pi_131745155
Oh gelukkig! :*
pi_131745600
Kijk, dit zijn nog eens dingen waar ik heel graag een (maandelijkse) donatie aan wil doen.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 18:20:49 #97
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_131748515
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 16:48 schreef Kper_Norci het volgende:
Kijk, dit zijn nog eens dingen waar ik heel graag een (maandelijkse) donatie aan wil doen.
^O^ O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 oktober 2013 @ 18:23:55 #98
163650 Greys
pi_131748626
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:54 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Ja, zal ik vanavond doen :Y
(Als ik er aan denk)
Wacht nog heel even :@ Als je wilt....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 1 oktober 2013 @ 18:25:49 #99
163650 Greys
pi_131748681
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 16:48 schreef Kper_Norci het volgende:
Meen je dit serieus? :@

Want zie boven, we wilden er na die jaren eigenlijk mee gaan stoppen omdat we ca. 3 euro per maand tekort komen omdat er een aantal donateurs zijn afgehaakt na een tijdje (hun goed recht natuurlijk).

Maar als we er nou eentje of twee (liefst drie) personen bij krijgen die elk bv 2 euro per maand willen meebetalen, dan kunnen we misschien gewoon doorgaan... en de drie FOK!huisdieren blijven adopteren.

Gewoon eerlijk zeggen hoor, voel je niet gedwongen ofzo ajb :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131749360
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Meen je dit serieus? :@

Want zie boven, we wilden er na die jaren eigenlijk mee gaan stoppen omdat we ca. 3 euro per maand tekort komen omdat er een aantal donateurs zijn afgehaakt na een tijdje (hun goed recht natuurlijk).

Maar als we er nou eentje of twee (liefst drie) personen bij krijgen die elk bv 2 euro per maand willen meebetalen, dan kunnen we misschien gewoon doorgaan... en de drie FOK!huisdieren blijven adopteren.

Gewoon eerlijk zeggen hoor, voel je niet gedwongen ofzo ajb :)
Het enige waar ik me bezwaard om voel is dat ik liever doneer aan een goed doel voor dieren dan voor mensen :@

Maar ik wil best best iedere maand meebetalen hoor, 2 euro is natuurlijk peanuts, een 10tje per maand kan ik ook wel missen.

Dus ja, ik wil me er best voor aanmelden :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')