Precies. Met een grote uitslag daar op je bek is gewoon puur gebrek aan inzet. Zo goed is Ajax niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:35 schreef Muto het volgende:
Als je gewoon de durf en het vertrouwen hebt, is het gewoon mogelijk daar. Als ze morgen nou lekker spelen en goed de wedstrijd uitkomen, dan heb je tenminste al vertrouwen.
Jij bent altijd zo heerlijk rigoureus he.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:33 schreef Ritmo het volgende:
maar bij een dergelijke uitslag is het wat mij betreft exit Koeman (tot nu toe kreeg ie het voordeel van de twijfel) en mogen Gio en Van Gastel het over gaan nemen. Want dan wordt het nooit meer wat.
Klopt, hou niet van die slappe hap. Ik stond al zeer sceptisch tegenover de komst van Koeman, maar tot nu toe kreeg ie zoals gezegd het voordeel van de twijfel, maar wel met weinig krediet. Maar met 3-0 van ADO thuis verliezen en daarna je elftal niet kunnen motiveren tegen Ajax dan vraag ik me af of het nog wel zin heeft om met hem verder te gaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo heerlijk rigoureus he.
Laatste keer was volgens mij met die 3-4.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:13 schreef inZanity het volgende:
Zal lang geleden zijn dat we boven ze staan als we naar de Arena moetenVoor wat eht waard is..
Niet eens ingevallen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer op de bank?
Als hij er tegen ons maar wel in staat
quote:
1-2 met Kuijt en Kalou hoor. 2004 dacht ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatste keer was volgens mij met die 3-4.
Oja, dat kan wel kloppen. Was ook al de tweede wedstrijd toen ofzo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
1-2 met Kuijt en Kalou hoor. 2004 dacht ik.
2000/2001 was dacht ik 3-4 met goals van Leonardo, Conolly en Tomasson.
2005quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
1-2 met Kuijt en Kalou hoor. 2004 dacht ik.
2000/2001 was dacht ik 3-4 met goals van Leonardo, Conolly en Tomasson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |