abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104109170
Kan deze niet een keer aangepakt worden?

Amor.Amor

Altijd verzonnen verhaaltjes en meestal in R&P maar soms ook in andere topics. Uiteindelijk toch maar gekozen voor de R&P-feedback.

Haar laatste creatie http://forum.fok.nl/topic/1734937
  dinsdag 8 november 2011 @ 08:26:25 #227
262 Re
Kiss & Swallow
pi_104110070
zit in de prullenbak voor fftjes
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_104122054
forum.fok.nl/topic/1735030/1/50#104121939

Post van Heinlein ofzoiets, belachelijk en totaal de situatie niet aanvoelend.

Ik zit op mijn mobiel, kan zijn post niet reporten of linken, sorry.
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:23:04 #229
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_104122318
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:16 schreef Sjapoela het volgende:

Ik vind niks mis met die post, ik ben het zelfs wel met hem eens. Ook vind ik die post niet te hard. Gewoon realistisch. Je hoeft bij problemen toch niet alleen maar mee te lullen van "oh, wat zielig" enzo? Je mag toch ook je eigen mening en standpunt geven? Als dat niet mag, dan moeten mensen hun problemen niet op een openbaar forum posten, maar lekker voor zichzelf houden.

Bovendien laat Heinlein wel zien dat hij begrijpt dat het moeilijk voor ze is:

quote:
Het lijkt me bijzonder heftig
quote:
Veel succes samen. Alles zal goed komen, dat weet ik zeker. Later kinderen krijgen is veel beter dan nu midden in de studie.
Maar hij laat ook zien dat - ondanks dat het moeilijk voor ze is -, het aan de andere kant best wel meevalt. Juist zodat ze zich er misschien wat minder slecht en verdrietig over voelen.

O.k., jij zal mijn post nu ook wel belachelijk en 'totaal de situatie niet aanvoelend' vinden. :')
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_104122391
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik vind niks mis met die post, ik ben het zelfs wel met hem eens. Ook vind ik die post niet te hard. Gewoon realistisch. Je hoeft bij problemen toch niet alleen maar mee te lullen van "oh, wat zielig" enzo? Je mag toch ook je eigen mening en standpunt geven? Als dat niet mag, dan moeten mensen hun problemen niet op een openbaar forum posten, maar lekker voor zichzelf houden.

O.k., jij zal mijn post nu ook wel belachelijk en 'totaal de situatie niet aanvoelend' vinden. :')
Ik heb gewoon een soort voor gevoel met dat topic of het is toeval :+
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:28:49 #231
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_104122547
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:16 schreef Sjapoela het volgende:

Valt wel mee die post, hij valt niemand aan verder.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:29:36 #232
92926 Joipoidoipoipoi
pi_104122581
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:24 schreef ayumu het volgende:
Wat?
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:30:33 #233
118585 Crutch
pi_104122634
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:24 schreef ayumu het volgende:

[..]

Oh dat nou het geval is of niet, er kan altijd nog een mooie discussie uit ontstaan dus is het zonde om zo'n topic dan maar dicht te gooien.
Als ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt.
Je moeder is een hamster
pi_104122874
Als jullie het prima vinden, so be it.

En hij zet het zelf op een openbaar forum inderdaad, en de post valt niemand aan. Maar ik post toch ook niet in een topic van iemand die een geliefde is verloren; Ach, we gaan allemaal een keer dood? Is niet kwetsend, kan wel zo opgevat worden, toch? En de TS heeft er zelf veel moeite mee, hij praat zelf over kind etc, waarom dan een in mijn ogen bashende post plaatsen?

Maar ok, ik leg me er bij neer ;) Alsnog bedankt.
pi_104122912
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Wat?
Dit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:30 schreef Crutch het volgende:

[..]

Oh dat nou het geval is of niet, er kan altijd nog een mooie discussie uit ontstaan dus is het zonde om zo'n topic dan maar dicht te gooien.
Als ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt.
Je begrijpt me punt en op slot gooien dat heb ik nog niet eens gezegd ;)
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:40:47 #236
92926 Joipoidoipoipoi
pi_104123044
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:36 schreef Sjapoela het volgende:

En hij zet het zelf op een openbaar forum inderdaad, en de post valt niemand aan. Maar ik post toch ook niet in een topic van iemand die een geliefde is verloren; Ach, we gaan allemaal een keer dood? Is niet kwetsend, kan wel zo opgevat worden, toch? En de TS heeft er zelf veel moeite mee, hij praat zelf over kind etc, waarom dan een in mijn ogen bashende post plaatsen?

Dat is toch heel wat anders! :D
Bovendien is dat wel kwetsend. Zie jij daar nou echt geen verschil in?
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:41:29 #237
118585 Crutch
pi_104123072
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:36 schreef Sjapoela het volgende:

Tja, eerlijk gezegd is het wel een beetje afwegen.
Persoonlijk vind ik de reactie in kwestie minder erg dan "Ach, we gaan allemaal een keer dood." in een topic over een overledene, wat ik overigens wel een beetje een overdreven vergelijking vind.

Voel je vrij om op die persoon te reageren.
Je moeder is een hamster
pi_104123152
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:41 schreef Crutch het volgende:

[..]

Tja, eerlijk gezegd is het wel een beetje afwegen.
Persoonlijk vind ik de reactie in kwestie minder erg dan "Ach, we gaan allemaal een keer dood." in een topic over een overledene, wat ik overigens wel een beetje een overdreven vergelijking vind.

Voel je vrij om op die persoon te reageren.
Vind het ook wel kunnen, Al kan het een beetje cru overkomen in een topic als deze.
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:44:57 #239
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_104123217
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:43 schreef ayumu het volgende:

[..]

Vind het ook wel kunnen, Al kan het een beetje cru overkomen in een topic als deze.
Ik had het ook al opgemerkt en laten staan.
Ik zou zoiets persoonlijk zelf niet posten maar dat is weer wat anders dan dat we het weg zouden moeten modereren.
pi_104123281
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Dat is toch heel wat anders! :D
Bovendien is dat wel kwetsend. Zie jij daar nou echt geen verschil in?
Nee, ik zie geen verschil, misschien dat dat komt door de rode waas die nu voor mijn ogen hangt... Kijk dat topic nu... :') Niet levendsvatbaar enzo. Waarom GVD in dat topic? Heeft die gast maar mooi ff aangezwengeld. Leuk om terug te lezen voor hem. Weet je wat, ik pm hem over een maandje, als hij zich verveelt kan hij zijn topic ff teruglezen!

O wacht, ik draaf door :) Begrijp mij niet verkeerd, prima dat er een discussie over is, maar niet in dat topic!

Maar wie ben ik ;(
pi_104123380
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:46 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Nee, ik zie geen verschil, misschien dat dat komt door de rode waas die nu voor mijn ogen hangt... Kijk dat topic nu... :') Niet levendvatbaar enzo. Waarom GVD in dat topic? Heeft die gast maar mooi ff aangezwengeld. Leuk om terug te lezen voor hem. Weet je wat, ik pm hem over een maandje, als hij zich verveelt kan hij zijn topic ff teruglezen!

O wacht, ik draaf door :) Begrijp mij niet verkeerd, prima dat er een discussie over is, maar niet in dat topic!

Maar wie ben ik ;(
Hij zit zich in het ziekenhuis te vervelen en opent een topic erover. Dit is een openbaar forum en hij zou zich er bewust van moeten zijn dat hij niet alleen maar kussie-kroel reacties kan krijgen.
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:51:55 #242
118585 Crutch
pi_104123516
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:46 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Nee, ik zie geen verschil, misschien dat dat komt door de rode waas die nu voor mijn ogen hangt... Kijk dat topic nu... :') Niet levendsvatbaar enzo. Waarom GVD in dat topic? Heeft die gast maar mooi ff aangezwengeld. Leuk om terug te lezen voor hem. Weet je wat, ik pm hem over een maandje, als hij zich verveelt kan hij zijn topic ff teruglezen!

Maar wie ben ik ;(
Sjapoela.
Je moeder is een hamster
pi_104123565
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hij zit zich in het ziekenhuis te vervelen en opent een topic erover. Dit is een openbaar forum en hij zou zich er bewust van moeten zijn dat hij niet alleen maar kussie-kroel reacties kan krijgen.
Dat volgde ik al niet, Zit in het ziekenhuis vriendin heeft een abortus tijd om eens daar nu een topic over te openen ;)
pi_104123850
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Helemaal top! Een paar posts terug is dat ook al gezegd en heb ik ook toegegeven. Maar nu weet ik het zeker, dit IS dus toch een openbaar forum! :o :')

Het gaat de discussie voorbij.
pi_104123938
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:59 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Helemaal top! Een paar posts terug is dat ook al gezegd en heb ik ook toegegeven. Maar nu weet ik het zeker, dit IS dus toch een openbaar forum! :o :')

Het gaat de discussie voorbij.
Jij wil dat iedereen rekening houdt met de gevoelens van de TS, omdat hij het misschien wel heel moeilijk heeft. Dat kun je dus vergeten. Als je hier iets neerzet, kun je allerlei reactie's verwachten, positieve, maar zeker ook negatieve.
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:04:52 #246
92926 Joipoidoipoipoi
pi_104124101
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
Jij wil dat iedereen rekening houdt met de gevoelens van de TS, omdat hij het misschien wel heel moeilijk heeft. Dat kun je dus vergeten. Als je hier iets neerzet, kun je allerlei reactie's verwachten, positieve, maar zeker ook negatieve.
En als we het dan toch over negatieve reacties hebben, vind ik de negatiefste juist eerder de posts die fel tegen abortus zijn.

Je zal maar net abortus hebben gepleegd (wat dus in dit geval hoogstwaarschijnlijk gebeurd is) en er zijn allemaal mensen die tegen je zeggen wat een schande en moord dat is! :')
pi_104124338
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:04 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

En als we het dan toch over negatieve reacties hebben, vind ik de negatiefste juist eerder de posts die fel tegen abortus zijn.

Je zal maar net abortus hebben gepleegd (wat dus in dit geval hoogstwaarschijnlijk gebeurd is) en er zijn allemaal mensen die tegen je zeggen wat een schande en moord dat is! :')
Dus we zijn het wel eens! Niet in dat topic! Ja toch? Want dit zag ik van mijlenver aankomen, daarom poste ik hier.
  dinsdag 8 november 2011 @ 16:12:50 #248
92926 Joipoidoipoipoi
pi_104124487
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:09 schreef Sjapoela het volgende:
Dus we zijn het wel eens! Niet in dat topic! Ja toch? Want dit zag ik van mijlenver aankomen, daarom poste ik hier.
Nee, we zijn het niet eens. Ik vind dat ook negatieve reacties gepost mogen worden (alhoewel ik wel vind dat het ongegrond iemand uitmaken voor moordenaar wat mij betreft te ver gaat). En in dit geval vind ik het ongegrond.

Sowieso heb ik iets tegen schelden.
pi_104124616
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Nee, we zijn het niet eens. Ik vind dat ook negatieve reacties gepost mogen worden (alhoewel ik wel vind dat het ongegrond iemand uitmaken voor moordenaar wat mij betreft te ver gaat). En in dit geval vind ik het ongegrond.

Sowieso heb ik iets tegen schelden.
Heel erg hypocriet, echt. Dat soort reacties kun je toch verwachten na die ene post? Iemand is het met hem eens, de ander reageert, de ander begint te blaten etc etc...

Maar volgens mij snappen jullie nog steeds niet wat ik bedoel.

MAAK DAN EEN ANDER TOPIC AAN EN GA DAAR IN DISCUSSIE!
pi_104124675
En met 'eens zijn' bedoel ik het verloop van het topic, niet inhoudelijk ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')