Ik vind niks mis met die post, ik ben het zelfs wel met hem eens. Ook vind ik die post niet te hard. Gewoon realistisch. Je hoeft bij problemen toch niet alleen maar mee te lullen van "oh, wat zielig" enzo? Je mag toch ook je eigen mening en standpunt geven? Als dat niet mag, dan moeten mensen hun problemen niet op een openbaar forum posten, maar lekker voor zichzelf houden.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:16 schreef Sjapoela het volgende:
forum.fok.nl/topic/1735030/1/50#104121939
Post van Heinlein ofzoiets, belachelijk en totaal de situatie niet aanvoelend.
Ik zit op mijn mobiel, kan zijn post niet reporten of linken, sorry.
quote:Het lijkt me bijzonder heftig
Maar hij laat ook zien dat - ondanks dat het moeilijk voor ze is -, het aan de andere kant best wel meevalt. Juist zodat ze zich er misschien wat minder slecht en verdrietig over voelen.quote:Veel succes samen. Alles zal goed komen, dat weet ik zeker. Later kinderen krijgen is veel beter dan nu midden in de studie.
Ik heb gewoon een soort voor gevoel met dat topic of het is toevalquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik vind niks mis met die post, ik ben het zelfs wel met hem eens. Ook vind ik die post niet te hard. Gewoon realistisch. Je hoeft bij problemen toch niet alleen maar mee te lullen van "oh, wat zielig" enzo? Je mag toch ook je eigen mening en standpunt geven? Als dat niet mag, dan moeten mensen hun problemen niet op een openbaar forum posten, maar lekker voor zichzelf houden.
O.k., jij zal mijn post nu ook wel belachelijk en 'totaal de situatie niet aanvoelend' vinden.
Valt wel mee die post, hij valt niemand aan verder.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:16 schreef Sjapoela het volgende:
forum.fok.nl/topic/1735030/1/50#104121939
Post van Heinlein ofzoiets, belachelijk en totaal de situatie niet aanvoelend.
Ik zit op mijn mobiel, kan zijn post niet reporten of linken, sorry.
Wat?quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:24 schreef ayumu het volgende:
Ik heb gewoon een soort voor gevoel met dat topic of het is toeval
Oh dat nou het geval is of niet, er kan altijd nog een mooie discussie uit ontstaan dus is het zonde om zo'n topic dan maar dicht te gooien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:24 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een soort voor gevoel met dat topic of het is toeval
Dit.quote:
Je begrijpt me punt en op slot gooien dat heb ik nog niet eens gezegdquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:30 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh dat nou het geval is of niet, er kan altijd nog een mooie discussie uit ontstaan dus is het zonde om zo'n topic dan maar dicht te gooien.
Als ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt.
Dat is toch heel wat anders!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:36 schreef Sjapoela het volgende:
Als jullie het prima vinden, so be it.
En hij zet het zelf op een openbaar forum inderdaad, en de post valt niemand aan. Maar ik post toch ook niet in een topic van iemand die een geliefde is verloren; Ach, we gaan allemaal een keer dood? Is niet kwetsend, kan wel zo opgevat worden, toch? En de TS heeft er zelf veel moeite mee, hij praat zelf over kind etc, waarom dan een in mijn ogen bashende post plaatsen?
Maar ok, ik leg me er bij neerAlsnog bedankt.
Tja, eerlijk gezegd is het wel een beetje afwegen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:36 schreef Sjapoela het volgende:
Als jullie het prima vinden, so be it.
En hij zet het zelf op een openbaar forum inderdaad, en de post valt niemand aan. Maar ik post toch ook niet in een topic van iemand die een geliefde is verloren; Ach, we gaan allemaal een keer dood? Is niet kwetsend, kan wel zo opgevat worden, toch? En de TS heeft er zelf veel moeite mee, hij praat zelf over kind etc, waarom dan een in mijn ogen bashende post plaatsen?
Maar ok, ik leg me er bij neerAlsnog bedankt.
Vind het ook wel kunnen, Al kan het een beetje cru overkomen in een topic als deze.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, eerlijk gezegd is het wel een beetje afwegen.
Persoonlijk vind ik de reactie in kwestie minder erg dan "Ach, we gaan allemaal een keer dood." in een topic over een overledene, wat ik overigens wel een beetje een overdreven vergelijking vind.
Voel je vrij om op die persoon te reageren.
Ik had het ook al opgemerkt en laten staan.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:43 schreef ayumu het volgende:
[..]
Vind het ook wel kunnen, Al kan het een beetje cru overkomen in een topic als deze.
Nee, ik zie geen verschil, misschien dat dat komt door de rode waas die nu voor mijn ogen hangt... Kijk dat topic nu...quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders!
Bovendien is dat wel kwetsend. Zie jij daar nou echt geen verschil in?
Hij zit zich in het ziekenhuis te vervelen en opent een topic erover. Dit is een openbaar forum en hij zou zich er bewust van moeten zijn dat hij niet alleen maar kussie-kroel reacties kan krijgen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:46 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Nee, ik zie geen verschil, misschien dat dat komt door de rode waas die nu voor mijn ogen hangt... Kijk dat topic nu...Niet levendvatbaar enzo. Waarom GVD in dat topic? Heeft die gast maar mooi ff aangezwengeld. Leuk om terug te lezen voor hem. Weet je wat, ik pm hem over een maandje, als hij zich verveelt kan hij zijn topic ff teruglezen!
O wacht, ik draaf doorBegrijp mij niet verkeerd, prima dat er een discussie over is, maar niet in dat topic!
Maar wie ben ik
Sjapoela.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:46 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Nee, ik zie geen verschil, misschien dat dat komt door de rode waas die nu voor mijn ogen hangt... Kijk dat topic nu...Niet levendsvatbaar enzo. Waarom GVD in dat topic? Heeft die gast maar mooi ff aangezwengeld. Leuk om terug te lezen voor hem. Weet je wat, ik pm hem over een maandje, als hij zich verveelt kan hij zijn topic ff teruglezen!
O wacht, ik draaf doorBegrijp mij niet verkeerd, prima dat er een discussie over is, maar niet in dat topic!
Maar wie ben ik
Dat volgde ik al niet, Zit in het ziekenhuis vriendin heeft een abortus tijd om eens daar nu een topic over te openenquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij zit zich in het ziekenhuis te vervelen en opent een topic erover. Dit is een openbaar forum en hij zou zich er bewust van moeten zijn dat hij niet alleen maar kussie-kroel reacties kan krijgen.
Helemaal top! Een paar posts terug is dat ook al gezegd en heb ik ook toegegeven. Maar nu weet ik het zeker, dit IS dus toch een openbaar forum!quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij zit zich in het ziekenhuis te vervelen en opent een topic erover. Dit is een openbaar forum en hij zou zich er bewust van moeten zijn dat hij niet alleen maar kussie-kroel reacties kan krijgen.
Jij wil dat iedereen rekening houdt met de gevoelens van de TS, omdat hij het misschien wel heel moeilijk heeft. Dat kun je dus vergeten. Als je hier iets neerzet, kun je allerlei reactie's verwachten, positieve, maar zeker ook negatieve.quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:59 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Helemaal top! Een paar posts terug is dat ook al gezegd en heb ik ook toegegeven. Maar nu weet ik het zeker, dit IS dus toch een openbaar forum!![]()
Het gaat de discussie voorbij.
En als we het dan toch over negatieve reacties hebben, vind ik de negatiefste juist eerder de posts die fel tegen abortus zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
Jij wil dat iedereen rekening houdt met de gevoelens van de TS, omdat hij het misschien wel heel moeilijk heeft. Dat kun je dus vergeten. Als je hier iets neerzet, kun je allerlei reactie's verwachten, positieve, maar zeker ook negatieve.
Dus we zijn het wel eens! Niet in dat topic! Ja toch? Want dit zag ik van mijlenver aankomen, daarom poste ik hier.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:04 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En als we het dan toch over negatieve reacties hebben, vind ik de negatiefste juist eerder de posts die fel tegen abortus zijn.
Je zal maar net abortus hebben gepleegd (wat dus in dit geval hoogstwaarschijnlijk gebeurd is) en er zijn allemaal mensen die tegen je zeggen wat een schande en moord dat is!
Nee, we zijn het niet eens. Ik vind dat ook negatieve reacties gepost mogen worden (alhoewel ik wel vind dat het ongegrond iemand uitmaken voor moordenaar wat mij betreft te ver gaat). En in dit geval vind ik het ongegrond.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:09 schreef Sjapoela het volgende:
Dus we zijn het wel eens! Niet in dat topic! Ja toch? Want dit zag ik van mijlenver aankomen, daarom poste ik hier.
Heel erg hypocriet, echt. Dat soort reacties kun je toch verwachten na die ene post? Iemand is het met hem eens, de ander reageert, de ander begint te blaten etc etc...quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, we zijn het niet eens. Ik vind dat ook negatieve reacties gepost mogen worden (alhoewel ik wel vind dat het ongegrond iemand uitmaken voor moordenaar wat mij betreft te ver gaat). En in dit geval vind ik het ongegrond.
Sowieso heb ik iets tegen schelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |