Ik heb wel eens verhalen gelezen over mensen die iemand hadden verloren en toen niets hoorde van vrienden. Toen kon ik me niet voorstellen dat mensen zo konden zijn, maar nu snap ik het wel.quote:Op maandag 7 november 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
Laat weten dat je er bent. Zeg wat je hier ook zegt, dat je niet weet wat te zeggen maar dat je er bent. Nu, later, wanneer dan ook.
Niets is erger dan mensen die niets laten horen na een sterfgeval.
Dat dus.quote:Op maandag 7 november 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
Laat weten dat je er bent. Zeg wat je hier ook zegt, dat je niet weet wat te zeggen maar dat je er bent. Nu, later, wanneer dan ook.
Of mensen die voor jou menen te moeten beslissen dat het nu wel eens klaar moet zijn met rouwen, want "het is toch al <vul een tijd in> geleden"....quote:Niets is erger dan mensen die niets laten horen na een sterfgeval.
Hiermee geeft 'ie dus zelf al aan wat hij wil, da's belangrijker dan wat jij er van denkt.quote:Op maandag 7 november 2011 23:35 schreef Amor.amor het volgende:
Ik heb net laten weten aan hem dat ik voor hem klaarsta maar ik ben ook heel bang dat ik teveel vraag. Ik durfde niet te vragen of ik langs mocht komen, 5 minuten later vroeg hij uit zichzelf of ik langs wilde komen.
Niet schuldig voelen....quote:Nu voel ik me dus enorm schuldig dat ik het zelf niet aankaartte maar ik ben blij dat ik hem overmorgen zie.
Ik zou in dit geval toch wel bepaalde dingen doen en laten. Je moet het niet uit hem gaan persen of allemaal vragen gaan stellen, laat hem beslissen of hij er over wil praten. Er zijn namelijk zat mensen die liever even alleen willen zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:17 schreef L-E het volgende:
Goed dat je hem hebt gesproken TS. Denk niet al te veel na over je eigen handelen, wees een vriend, meestal wijst dat zich ook wel vanzelf. Succes en sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |