Op vrijdag om vier uur op het werk iig welquote:
Ik zei ga aan een speen zuigen: dat je de dubbelzinnigheid daarvan niet aankan, ja sorry hoor. PUB is ergens anders. Dan begin jij over snijden, dan kan je em terugverwachten, maar dat is lang niet zo laag als over mijn vader beginnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
HEY jij begint ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hoe was Silk???quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vriendelijk, gemoedelijk, bourgondisch.
bla bla blaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zei ga aan een speen zuigen: dat je de dubbelzinnigheid daarvan niet aankan, ja sorry hoor. PUB is ergens anders. Dan begin jij over snijden, dan kan je em terugverwachten, maar dat is lang niet zo laag als over mijn vader beginnen.
Ik spuug echt op je
You're doing it wrong.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
_______________________________________________________________________________________________________!
Ze is leuk.quote:
Top! Weet het nog niet 100% zeker maar kan het maar alvast vragen hequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:11 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, moet wel lukken denk ik
Zal ff overleggen and let you know
Je vader heeft je verwektquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
Oh het is je vader... Ok ok ik ben weer mee.
..................................................................en GO
Hoezee!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn vriendin mag zondag gewoon komen!
JEEEEE
Want normaal faked ze altijd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn vriendin mag zondag gewoon komen!
JEEEEE
quote:
Morphquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Charmed
[..]
Top! Weet het nog niet 100% zeker maar kan het maar alvast vragen heBedankt iig!
relatiemateriaalquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Want normaal faked ze altijd?
dat bepaal ik zelf wel JAquote:
Ok. Weet het zelf ook nog niet 100% of ik wel kom de 18equote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Charmed
[..]
Top! Weet het nog niet 100% zeker maar kan het maar alvast vragen heBedankt iig!
KOM DAN JONGENquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik had het toch niet tegen jou(w)?
Dude wat wil je nu bereiken ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dat bepaal ik zelf wel JA
Dat is een goeie vraag, en moeilijk te beantwoorden atmquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Morph
[..]
relatiemateriaal
Myrquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]Broertje & Faye:
Vecht het ff via DM uit, wordt nogal irritant hier. Straks moet ik nog Myr gaan roepen[/info]
WAAROM NIET !quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik had het toch niet tegen jou(w)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |