Die is ook wel tofquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit zit de hele tijd in mijn hoofd:
Jij ook alquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Even naar de Aldi, met mijn zieke lichaam
Ik tot aan donderdag 1,5 week.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
Het heerst denk ik... iedereen hier in huis is ziek, behalve ik.
Ik hoop dat ik wordt overgeslagen... volgende week en de week daarop tentamens
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik tot aan donderdag 1,5 week.
Maar heb Patrick aangestoken!
Dat zal je leren!quote:
Nee hoor, ik lag al ruim voor die tijd in bed. Niet "net". Langharig werkschuw tuigquote:
Jawel. Maar niet constant.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
Zijn hier wordfeuders?
Ik zit met 2 lege plekken... FOK! Wordfeud competitie #14
Was er niet een reservelijst?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
Zijn hier wordfeuders?
Ik zit met 2 lege plekken... FOK! Wordfeud competitie #14
Vind je?quote:
Ow. Ik geniet er vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:18 schreef Avey het volgende:
[..]
Vind je?Het is alweer half oktober, tijd gaat veel te snel voor mij...
Zet mij er maar op danquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
1 van de 3 kon niet meer, de andere 2 hebben al de plek van iemand anders ingenomen
Ik niet, vakantie is weer voorbijquote:
Superrr... Thanksquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zet mij er maar op danAls ik niet al mee deed
Buiten dat is het leven best mooiquote:
Nja, bij mij zal het ook wel neerkomen op lesvrij, moet nog tig werkstukken maken en vijf boeken lezen en dat is allemaal blijven liggenquote:
Herfstvakantie?quote:
quote:
Lekker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Beetje rustig. Maar wel chill weetje.
Goed.quote:
Ik mis dat zoquote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Goed.
After dinner dipje nu, maar daar kom ik ook wel overheen.
En ook erg druk de laatste paar weken, maar dat komt vooral omdat ik mezelf zo druk maak.
Zomervakantiequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:42 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik mis dat zo
Altijd een vakantie om naar uit te kijken!
Werk, auto die wat onderhoud nodig had, weinig slaap, en gewoon nog een boel 'andere dingetjes' ertussendoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |