Het probleem is dus dat er geen sjaal van te krijgen isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
Volgens mij heeft name it wel effen handschoenen en mutsen
Oh kijk day wist k dan weer nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:50 schreef pessie het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat er geen sjaal van te krijgen isAnders wist ik wel welke ik zou kopen.
ja ok.. verkeerde topicquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:14 schreef happyme28 het volgende:
Lief Cooki, alle hulp is welkom (maar misschien dan in het kinderkleertjes topic posten![]()
)
welke maat zoek je?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:14 schreef happyme28 het volgende:
link en foto doet het hier niet (maar over het algemeen vind ik Babywalzmaar wie weet is dit de uitzondering op de regel
)
Edit: hahahha, juist ja. Ik heb een kind geen beertje![]()
![]()
Lief Cooki, alle hulp is welkom (maar misschien dan in het kinderkleertjes topic posten![]()
)
Prima afgewerkt voor een meisjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:52 schreef pessie het volgende:
3 petit bateau rompers maat 74cm met lange mouw in 1 koop. 9¤ ex verzenden.
afbeelding
Details afwerking:
afbeelding
Ze zijn op max 40 graden gewassen en niet in de droger geweest. Ik heb ze geïnspecteerd en geen vlekjes gevonden.
Ik vond ze erg leuk onder een T-shirt. Ik vind zelf dat het mouwtje een mooie afwerking heeft maar ik besef dat je daar maar net van moet houden als het voor een jongetje is.
Ja, moet even wegen hoeveel de verzendkosten dan worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Prima afgewerkt voor een meisjePassen ze in een envelop? Dan wil ik ze wel.
Tsja maat... zitten daar maten in? Het is voor een 20maanden dreumes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:30 schreef Popples het volgende:
[..]
welke maat zoek je?
ga me klaar maken voor de kledingbeurs![]()
Heb je ze nog? Zo ja, wil je ze dan meenemen naar de kledingbeurs? Vind ze heel tof maar twijfel over de maat en dan kan ik ze Daan misschien laten passen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:09 schreef bodpa09 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 13 oktober 2011 12:07 schreef bodpa09 het volgende:
Reg rags laarsjes maat 24, olijfgroen met bruine zool en rode accenten. In goede staat, ik wil er nog graag 10 excl verzenden voor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shoesme half hoge schoentjes, maat 24. Nauwelijks gedragen, 17, 50 euro?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |