het zegt jou allemaal niets?quote:
Nope, maar gezien het antwoord is dat ook niet zo heel vreemd, want ik heb daar echt helemaal niks meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:27 schreef RanTheMan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
hoezo?quote:
voor mij de reden om hem niet te kijken.... als ik al die lijstjes hiervoor langs zie komen wordt ik al suïcidaalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:47 schreef picodealion het volgende:
Alleen al het kijken waard om de audio, zeg ik zonder 'm gezien te hebben.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:50 schreef The_Substitute het volgende:
SPOILER: GillOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof dat jullie Autechre kunnen waarderen. Ik ken een hoop mensen die me eerder voor gek zouden verklaren wegens Autechre, dan dat ze het goede muziek zouden vinden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:06 schreef picodealion het volgende:
Autechre klinkt goed. Doet me denken aan COIL.
Tevens de wat meer exotische kant van je lijst blijkbaar, dit soort muziek zie je dan weer niet zoveel in de toplijsten.
What's it going to be then, eh?
Gezien je vorige vraag dacht ik van welquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:02 schreef hornage het volgende:
't zegt mij allemaal niets....
Behoor ik hem te kennen?
Nu moet je COIL checken. Met name ..And The Ambulance Died In His Arms als je die kan vindenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:11 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Tof dat jullie Autechre kunnen waarderen. Ik ken een hoop mensen die me eerder voor gek zouden verklaren wegens Autechre, dan dat ze het goede muziek zouden vinden.
Wat is deze.quote:
Zorg dan wel dat je begint bij de albums Music Has the Right to Children of - in jouw geval waarschijnlijk nog beter - Geogaddi.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:55 schreef picodealion het volgende:
Ape of Naples vind ik ook een prima plaat. Ik ga Boards of Canada eens checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |