Ik vind de gemiddelde muzieksmaak op FOK! eigenlijk nogal... tja.. gemiddeld.quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 1 album in mijn leven gekocht. Ik ben al 10 jaar bezig met specifiek liedjes sparen. Zit nu pas op 1300 nummers.
En Fok! heeft in mijn ogen een enorm aparte muzieksmaak.
Dan was je wel laat met muziek, want tegen de tijd dat Napster goed bekend was, was je toch al een jaar of 16?quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:58 schreef FireFox1 het volgende:
Omdat er geen enkel album bestaat waar ik álle liedjes leuk vind. En ik had al vroeg door hoe je moest downloaden en cd's branden![]()
Heb er vroeger nog een aardig zakcentje aan over gehouden![]()
Oh leuk, ik ga ook wel wat postenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gaat hier nog volk meedoen aan [toernooi] FOK! album top 100 allertijden 2011 (naast degenen die daar al hebben gepost uiteraard)? Altijd interessant om eens een andere kant van users te zien.
Ik heb goede muzieksmaakquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind de gemiddelde muzieksmaak op FOK! eigenlijk nogal... tja.. gemiddeld.
Neigt hier en daar misschien iets meer naar indie dan elders, maar verder vind ik het allemaal redelijk standaard (wat wel logisch is met zo'n brede userbase)
Ik heb 23.000 nummers en dat is waarschijnlijk zelfs nog kinderspel vergeleken met een hoop anderen.
Ik ken ze alle 3 niet eensquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb goede muzieksmaak.
Maar inderdaad, als ik het zoveelste lijstje lees met The Killers, Arctic Monkeys en Queens of the Stone Age scroll ik altijd weer even verder naar een boeiender lijstje.
Not bad. Not bad at allquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:36 schreef dekatophetspek het volgende:
En wat vinden jullie van mijn top 100 dan. Staat meende ik op de 2e pagina van dat topic... met de hoezen er bij voor eventuele extra herkenning...
QOTSA kan ik wel waarderen, al was Kyuss wel beter.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:57 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb goede muzieksmaak.
Maar inderdaad, als ik het zoveelste lijstje lees met The Killers, Arctic Monkeys en Queens of the Stone Age scroll ik altijd weer even verder naar een boeiender lijstje.
Aardig lijstje, doch weinig verrassend. Wel wat leuke albums erbijquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:36 schreef dekatophetspek het volgende:
En wat vinden jullie van mijn top 100 dan. Staat meende ik op de 2e pagina van dat topic... met de hoezen er bij voor eventuele extra herkenning...
Jij vraagt meestal dan ook juist die films die we niet kijkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:28 schreef Sands het volgende:
[..]
En ik maar denken dat hier bijna niemand anime films keek
QFT!!!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Jij vraagt meestal dan ook juist die films die we niet kijken
Ga jij nou maar gewoon Lonely Are the Brave kijkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef picodealion het volgende:
Het had wel weer even geduurd voordat ik daarop kwam, dus het is maar goed dat je me nog zo'n lijdensweg hebt bespaard.
En ik heb nog wel zo'n leuke vraag liggen.
Staat genoteerd, ga ik vast nog wel een keer doen. Maar niet nuquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gewoon Lonely Are the Brave kijken
Dat was Foxquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:27 schreef picodealion het volgende:
Oh, en Aerosmith stom vinden maar wel naar Bruce Springsteen vragen he.
Wat doe jij in de redactie?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:51 schreef picodealion het volgende:
Met je klotevragen. Ik zou niet 1 film kunnen noemen waar Springsteen ook maar in de verte mee te maken heeft.
Tegenwicht geven aan de mainstream smaak van de rest van de crew.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:46 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wat doe jij in de redactie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |