Een beetje schatten kan tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:29 schreef dyonvbaal het volgende:
ik pasben totaal niet thuis in wat films kosten
Het is wel het dubbele punten topic hequote:
vast en zeker, maar vraag me niet wat de eerste gekost heeft en wat de laatste gekost heeft...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Een beetje schatten kan toch
Je weet vast wel dat de allereerste batman film wel iets minder kost dan the dark knight
De laatste was zo rond de 200 mlnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
vast en zeker, maar vraag me niet wat de eerste gekost heeft en wat de laatste gekost heeft...
Zie de post hierboven. Ik heb echt geen flauw benul wat een film kost, en om eerlijk te zijn interesseert het me ook geen reetquote:
Hoeft ook niet, maar levert wel leuke vragen opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:38 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zie de post hierboven. Ik heb echt geen flauw benul wat een film kost, en om eerlijk te zijn interesseert het me ook geen reet.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:39 schreef picodealion het volgende:
Nee om eerlijk te zijn vind ik het altijd erg stomme vragen. Nog nuttelozer dan de IMDb keywords.
Ik vind ze niet stom, ik kan ze alleen niet beantwoordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:39 schreef picodealion het volgende:
Nee om eerlijk te zijn vind ik het altijd erg stomme vragen. Nog nuttelozer dan de IMDb keywords.
Dat zijn idd leuke, maar verzin je die verhaaltjes zelf of is er een site waar dat op te vinden is?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gelukkig maak je het goed met je verhaaltjes waar je films in verstopt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gelukkig maak je het goed met je verhaaltjes waar je films in verstopt.
Die verzin ik zelfquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zijn idd leuke, maar verzin je die verhaaltjes zelf of is er een site waar dat op te vinden is?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:49 schreef Dopekoe het volgende:
Ik haal de regel van de scope tussen 18 en 2 weg
ik nog steeds nietquote:
Ik kon ook een lach even niet onderdrukkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:05 schreef dyonvbaal het volgende:
geweldig, alles rond de 50 miljoen en dan pico met bijna 400
Vliegtuig laten ontploffen is niet goedkoop hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
lol wtf... final destination alleen was al bijna 25 miljoen
Misschien dat Zlatan Ibrahimovich ooit nog gaat regisseren, wat ik ook nog verwacht van Vinnie Jonesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:09 schreef dyonvbaal het volgende:
sow, geef mij nog maar een budgetten vraag in plaats van Mich2's vraag nu
Gelukkig mag ik gaan werken en hoef ik er verder niet over te denkenquote:
Hier ben ik dan weer een stuk meer in thuis.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:09 schreef dyonvbaal het volgende:
sow, geef mij nog maar een budgetten vraag in plaats van Mich2's vraag nu
Ik had niet op Lionsgate en Miramax gekomen....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jullie zijn hier eigenlijk best wel goed in
Ik bedoel dan ook jullie gezamenlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:16 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik had niet op Lionsgate en Miramax gekomen....
Met consumptie gaan praten, bedoel je?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:36 schreef Dopekoe het volgende:
Niemand die de vraag van Michel kan benatwoorden ?
http://www.imdb.com/title/tt0844760/quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:21 schreef RanTheMan het volgende:
Starship troopers II haha wat vet, wist niet eens dat die bestond, lol
Haha, wat vet 2 is echt zo slecht, maar ik moet m zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:46 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0844760/
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:21 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Met consumptie gaan praten, bedoel je?
1 heb ik al zo goed als weggeven dus als je die eerst even binnen tiktquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:46 schreef picodealion het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het tijd wordt voor een hintje.
Ik zou niet eens een top 10 weten te bedenken. Van 99% van al mijn liedjes zou ik niet eens weten op welk album ze staan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gaat hier nog volk meedoen aan [toernooi] FOK! album top 100 allertijden 2011 (naast degenen die daar al hebben gepost uiteraard)? Altijd interessant om eens een andere kant van users te zien.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zou niet eens een top 10 weten te bedenken. Van 99% van al mijn liedjes zou ik niet eens weten op welk album ze staan.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
Waar blijven meer pogingen? Wil niemand meer een poging wagen of hebben jullie echt allemaal geen idee meer en hebben jullie nog meer hints nodig?
En dit viel niemand anders op?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
[..]
Hmm nog meer...
Titel is niet meer dan 1 redelijk kort woord.
Oeh, ja. Dank.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gaat hier nog volk meedoen aan [toernooi] FOK! album top 100 allertijden 2011 (naast degenen die daar al hebben gepost uiteraard)? Altijd interessant om eens een andere kant van users te zien.
Ik heb nog nooit 1 album in mijn leven gekocht. Ik ben al 10 jaar bezig met specifiek liedjes sparen. Zit nu pas op 1300 nummers.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:13 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb nog nooit 1 album in mijn leven gekocht.
Omdat er geen enkel album bestaat waar ik álle liedjes leuk vind. En ik had al vroeg door hoe je moest downloaden en cd's brandenquote:Op zondag 16 oktober 2011 09:18 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik heel knap, hoe krijg je dat voor elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |