Jup... Soms is het echt schrijnend om te moeten zien dat dementerende mensen hun slabbetjes niet op mogen eten..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
Reactie op de laatste post: Als ze mensen niet tot in den treure zouden reanimeren en opereren hadden we het vergrijzingsprobleem idd niet gehad.
Er zijn zat bejaarden die niet eens gereanimeerd willen worden op een gegeven moment. Maar gelukkig kan de medische wetenschap je lijden verlengen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup... Soms is het echt schrijnend om te moeten zien dat dementerende mensen hun slabbetjes niet op mogen eten..
Maar misschien hadden ze eerder over dit probleem na kunnen denken en zelf wat kunnen sparen
Impliceer ik dat? Goed, voor de duidelijkheid: Gelukkig waren er genoeg redenen voor deze waardoor we sowieso niet eens iets zouden proberen. Beter zo meneer Krea?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jullie hebben wel een poging gedaan?.
Nou inderdaad. We laten veel te veel mensen leven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:
Reactie op de laatste post: Als ze mensen niet tot in den treure zouden reanimeren en opereren hadden we het vergrijzingsprobleem idd niet gehad.
Dit probleem is gecreeerd door de babyboomers, die hebben meer dan voldoende gespaard, en willen het nu het bekend is, wel even snel zelf opmaken en de volgende generatie het laten oplossen. Aso's.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup... Soms is het echt schrijnend om te moeten zien dat dementerende mensen hun slabbetjes niet op mogen eten..
Maar misschien hadden ze eerder over dit probleem na kunnen denken en zelf wat kunnen sparen
De wetenschappers lopen voor op onze normen en waardequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn zat bejaarden die niet eens gereanimeerd willen worden op een gegeven moment. Maar gelukkig kan de medische wetenschap je lijden verlengen!
Ja, klinkt hard, maar ik kan me herinneren dat ik als kind een keer een gesprek met mijn oma over doodgaan had. Ik vroeg toen of ze dat eng of erg zou vinden. Oma vond dat niet eng of erg. Ze zei dat ze blij was dat ze gezond was en alles nog kon, maar ze had een goed leven gehad, alles gedaan en was tevreden zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Nou inderdaad. We laten veel te veel mensen leven.
Zeurkousquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:
one baby, two babies.
een baby, twee baby's.
Is het nou echt zo moeilijk?.
Nee idd, ik denk dat weinig mensen dat willen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, klinkt hard, maar ik kan me herinneren dat ik als kind een keer een gesprek met mijn oma over doodgaan had. Ik vroeg toen of ze dat eng of erg zou vinden. Oma vond dat niet eng of erg. Ze zei dat ze blij was dat ze gezond was en alles nog kon, maar ze had een goed leven gehad, alles gedaan en was tevreden zo.
Laat staan voor mensen van 90 die allerlei kwaaltjes hebben, kwijlend in een bejaardentehuis zitten waar ze nog niet eens zelf naar de plee kunnen. Ik kan me niet voorstellen dat dat is hoe je wil eindigen.
Vorig jaar een keer een dude gezien die beweerde dat de eerste 1000 jarige al geboren is. Doordat ze nu 100 kunnen worden, maar tegen die tijd 200, en als ze 200 zijn, kan het al 400 zijn, etc.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
De wetenschappers lopen voor op onze normen en waarde
De levensverwachting van nu geborene is 100 jaar!!!
Ze verwachten serieus dat ze tussen nu 10 en 50 jaar zeker op 125/130 zitten.
En sommige zeggen zelfs tegen die tijd veroudering te hebben gestopt.
Dan zal je dus minder mensen geboren kunnen laten worden of meer mensen dood maken.
True, maar ik gebruik ook geen swahili in mijn teksten, komt omdat ik die taal niet beheers....quote:
Ik wil echt nooit in zo'n tehuis terecht komen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, klinkt hard, maar ik kan me herinneren dat ik als kind een keer een gesprek met mijn oma over doodgaan had. Ik vroeg toen of ze dat eng of erg zou vinden. Oma vond dat niet eng of erg. Ze zei dat ze blij was dat ze gezond was en alles nog kon, maar ze had een goed leven gehad, alles gedaan en was tevreden zo.
Laat staan voor mensen van 90 die allerlei kwaaltjes hebben, kwijlend in een bejaardentehuis zitten waar ze nog niet eens zelf naar de plee kunnen. Ik kan me niet voorstellen dat dat is hoe je wil eindigen.
Baby's is gewoon correct nederlands volgens mij hoor. Het woord is inmiddels vernederlandst waardoor het ook zo vervoegd mag/moet worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik gebruik ook geen swahili in mijn teksten, komt omdat ik die taal niet beheers....
Ja, je gaat eigenlijk weer terug naar af, je kan niks meer zelf en voor je het weet is de highlight van de week een Bingo tussen de oudjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil echt nooit in zo'n tehuis terecht komen.
Just shoot me then
Ja, dat zeg ik toch? Babies kan niet in het NL (zie TT).quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Baby's is gewoon correct nederlands volgens mij hoor. Het woord is inmiddels vernederlandst waardoor het ook zo vervoegd mag/moet worden.
Bingo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, je gaat eigenlijk weer terug naar af, je kan niks meer zelf en voor je het weet is de highlight van de week een Bingo tussen de oudjes.
Hunting seasonquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vorig jaar een keer een dude gezien die beweerde dat de eerste 1000 jarige al geboren is. Doordat ze nu 100 kunnen worden, maar tegen die tijd 200, en als ze 200 zijn, kan het al 400 zijn, etc.
Vage gedachte. Maar idd, dan moeten er wel minder mensen bij komen.
Jij snapt 'mquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch? Babies kan niet in het NL (zie TT).
Uiteraard, waar komt lemonparty.org anders vandaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:54 schreef stbabylon het volgende:
Hebben jullie nooit gehoord over de mad orgie's die plaats vinden in bejaardentehuizen?
Oh ja, sorry.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch? Babies kan niet in het NL (zie TT).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |