De platina regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke hier een knuffel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:05 schreef Intronic het volgende:
OKE IK GEEF TOE COBAN GEEF ME AANDACHT PLIEZ.
Over familie van andere beginnen, die je niet kent, omdat je verder met niets kan komen. Dat is wel heel erg zwak.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik wil naar stad voor nieuwe winterjas maar aan de andere kant geen zin
okquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Over familie van andere beginnen, die je niet kent, omdat je verder met niets kan komen. Dat is wel heel erg zwak.
Pics van je jasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Ik heb gisteren een nieuwe jas gekocht
welke?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Ik heb gisteren een nieuwe jas gekocht
37 zijn er van mij, die moet je even lezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:10 schreef coban het volgende:
Ik heb 6296 ongelezen emails. Allemaal aanbidders uiteraard. Nu al voor valentijnsdag in de rij.
Tja tja.
Je bent 2 nullen vergeten. 3700.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
37 zijn er van mij, die moet je even lezen.
iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:14 schreef coban het volgende:
Witte of cremekleurige jassen zijn suuuupermooi enzo mr wordt snel vies
okeequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar het is een bruine korte jas van revelation en gekocht bij de sting
Oh sorry, de 0 is kapot dus daarom dat die er niet staat.quote:
Naja het geeft niet, excuses geaccepteerd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh sorry, de 0 is kapot dus daarom dat die er niet staat.
Ja weetje, gewoon een beetje te snel op invoeren geklikt.
ik haat jequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:37 schreef coban het volgende:
Nee. Fok is mijnleven en ik moet met haters zoals jou kunnen dealen.
Oja, herfstvakantiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:39 schreef BBQSausage het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
IK HEB FAKANSJIE.
Kom ik vandaag pas achter_!
Waarom staat dat op youtube als je het ook gewoon op rtlgemist kunt kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:37 schreef Spouwerranger het volgende:
lolol alle afleveringen van Holland in da hood staan volledig op youtube
Dan kan ik het ook op ipod kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom staat dat op youtube als je het ook gewoon op rtlgemist kunt kijken
Weet ik veel. We waren net bezig over holland in da hood, dus ik wilde een debiel filmpje opzoeken. Zie ik dat opeens staanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom staat dat op youtube als je het ook gewoon op rtlgemist kunt kijken
Gewoon kaartje met korting kopenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Weet iemand hoe dat werkt met dat degene die meereist met iemand die studentenov heeft krijgt 40prcnt korting ditdat? Bij mij op pauperstation hebben we alleen automaat en geen balie
Oh weenie eigenlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Er bestaat niet eens een rtlgemist app?
oh dus dat kan je aantikken op automaat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon kaartje met korting kopen
NEE SCHATJE NIET WEGGAAN LIEFJE ALLESJE WRM DOE JE DIT MYN HART KAN DIT NIEY AAN HOOR WY ZYN EEN LIEFDE EEN LOVEquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:48 schreef Plastic_zak het volgende:
ahhh ik ben weer even weg hey? gr gr
Ja, is de derde optie geloof ik. Op een gegeven moment vraagt ie of je met korting wilt of niet. Dus..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oh dus dat kan je aantikken op automaat?
Hahah omgquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)reding-auteursrecht/
Oh
Lullig voor die studentquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)reding-auteursrecht/
Oh
Maar dadelijk wordt ie misschien wel aangeklaagd en kost het em geldquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ach, die student heeft er een aardig zakcentje aan overgehouden hoor.
Daar zit wat in ja, dat is dan weer wel lullig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar dadelijk wordt ie misschien wel aangeklaagd en kost het em geld
Dankquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, is de derde optie geloof ik. Op een gegeven moment vraagt ie of je met korting wilt of niet. Dus..
Ik heb op dinsdag altijd 2 uur niks te doen. Ik ga dan gewoon met de hele klas in de kantine zitten of ik ga huiswerk maken ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:59 schreef coban het volgende:
Jah okee maar jij hebt vast geen 2 uur tussenuur nu ofwel
knakworsten zijn baasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:03 schreef LompeHork het volgende:
Ik besloot weer partyknaks te maken, dit keer als middageten in plaats van ontbijt.
quote:
Ik heb trouwens al echt lang geen knakworsten meer gehadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Altijd.
Ik moet weer een nieuwe voorraad inslaan, dit is het laatste blik
Nee.quote:
Gebruikte condooms in plaats van Stimorol/Sportlife?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:09 schreef coban het volgende:
Omg ik
Kom
Erachter dat ik alleen turkenkauwgom heb en niet nederlanderkauwgom
Ik heb kutkauwgom.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:09 schreef coban het volgende:
Omg ik
Kom
falim?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:09 schreef coban het volgende:
Omg ik
Kom
Omg waar herken ik dat ook alweer van?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gebruikte condooms in plaats van Stimorol/Sportlife?
Jah, blauw.quote:
Ik kan het je aanraden, let er wel op dat die zwervers je dekentje niet jatten. Mijn jas hebben ze ooit meegenomenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet morgenochtend al vroeg op station Amsterdam zijn.
Zal ik er vanavond al heen gaan en daar gaan slapen, dan weet ik zeker dat ik me niet verslaap
Serieus?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan het je aanraden, let er wel op dat die zwervers je dekentje niet jatten. Mijn jas hebben ze ooit meegenomen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan het je aanraden, let er wel op dat die zwervers je dekentje niet jatten. Mijn jas hebben ze ooit meegenomen
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jahet was een leren jas zelfs. Zo'n geval:
Hahaha kut voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jahet was een leren jas zelfs. Zo'n geval:
Oh niet erg dus, das een wijvenjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:20 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zit me hier toch met een stijveMassage nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ding was nog redelijk nieuw ookquote:
Neen, herenmodel natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh niet erg dus, das een wijvenjas
Ik schijn best lekker te kunnen masserenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat zou niet gek zijn op dit moment
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:20 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zit me hier toch met een stijveHad ik gisteren ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is echt kut
Haha dat zou wel vet zijn. LH die met een zwerver gaat vechten voor z'n jasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ding was nog redelijk nieuw ook
Kutzwerver. Als je ooit een zwerver tegenkomt in A'dam met zo'n jas moet je hem heel hard voor z'n muil pompen!.
Who motivates the motivator?
Ik ook, ik kan mezelf alleen niet masserenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schijn best lekker te kunnen masseren![]()
Heb alleen geen tijd nu
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha dat zou wel vet zijn. LH die met een zwerver gaat vechten voor z'n jas.
Ik heb een stijve rugquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook, ik kan mezelf alleen niet masseren
Jammer, nu moet ik dus de rest van de dag met een stijve lopen
Zal ik ze even masseren?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:26 schreef TWP het volgende:
Ik heb stijve ogen van het lezen en concentreren.
Ik heb in India "de Vork" geleerd, schijnt superontspannend te werken, alleen heb ik nog geen meningen mogen horen, de meeste mensen renden hard weg na de behandeling.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:27 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja lekker. Wat is je specialiteit als het gaat om ogen masseren?
Toch wel het proberen waard.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb in India "de Vork" geleerd, schijnt superontspannend te werken, alleen heb ik nog geen meningen mogen horen, de meeste mensen rende hard weg na de behandeling.
Deal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een stijve rug![]()
Doe ik jou en jij mij
Bovenrugquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Deal.
Onderrug of boven? Ik ben goed in het bovenste gedeelte.Schijnt.
Whehehequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:33 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja zo staan mijn ogen straks waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |