De platina regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke hier een knuffel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:05 schreef Intronic het volgende:
OKE IK GEEF TOE COBAN GEEF ME AANDACHT PLIEZ.
Over familie van andere beginnen, die je niet kent, omdat je verder met niets kan komen. Dat is wel heel erg zwak.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik wil naar stad voor nieuwe winterjas maar aan de andere kant geen zin
okquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Over familie van andere beginnen, die je niet kent, omdat je verder met niets kan komen. Dat is wel heel erg zwak.
Pics van je jasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Ik heb gisteren een nieuwe jas gekocht
welke?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Ik heb gisteren een nieuwe jas gekocht
37 zijn er van mij, die moet je even lezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:10 schreef coban het volgende:
Ik heb 6296 ongelezen emails. Allemaal aanbidders uiteraard. Nu al voor valentijnsdag in de rij.
Tja tja.
Je bent 2 nullen vergeten. 3700.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
37 zijn er van mij, die moet je even lezen.
iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:14 schreef coban het volgende:
Witte of cremekleurige jassen zijn suuuupermooi enzo mr wordt snel vies
okeequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar het is een bruine korte jas van revelation en gekocht bij de sting
Oh sorry, de 0 is kapot dus daarom dat die er niet staat.quote:
Naja het geeft niet, excuses geaccepteerd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh sorry, de 0 is kapot dus daarom dat die er niet staat.
Ja weetje, gewoon een beetje te snel op invoeren geklikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |