Nu klopt het welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:32 schreef leeell het volgende:
[..]
jaloers dat mensen nooit naar JOU kijken?
met die grindtegel van een kop van je
ah, niet ontkennen; ik weet genoegquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nu klopt het welJe leert wel Nederlands praten!
Ik ben trots op je!
Er is niets mis met Emmaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:32 schreef leeell het volgende:
[..]
jaloers dat mensen nooit naar JOU kijken?
met die grindtegel van een kop van je
nee nee, ik ga ervandoor, vriendin word ongeduldigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
God begint het irritante gedrag weer
zelfacceptatie is een deugd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:35 schreef emzor1994 het volgende:
Niks aan te doen dat ik een 'tegelkop' heb.. ik heb nooit van plastische chirurgie gehoord om dat te verhelpen... dusja..
Ik accepteer het zekerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef leeell het volgende:
[..]
nee nee, ik ga ervandoor, vriendin word ongeduldig
[..]
zelfacceptatie is een deugd.
wordtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef leeell het volgende:
[..]
nee nee, ik ga ervandoor, vriendin word ongeduldig
Zo makkelijkquote:
Die spelfauten verbeteren elke keerquote:
tjaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Die spelfauten verbeteren elke keer
quote:
Aan de likes te zien en zo nietquote:
Je bent een grapquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was het maar allemaal een grap
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Aan de likes te zien en zo nietDie standaard smsjes die je vaak ziet die zijn over het algemeen nep.
Jan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:01 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jan!Joosterd jongennSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goedenavond
Van 't zelfdequote:
Shit hapte ik weer ja?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Neem sukkels op een forum niet serieus joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |