Aan de likes te zien en zo nietquote:
Je bent een grapquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was het maar allemaal een grap
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Aan de likes te zien en zo nietDie standaard smsjes die je vaak ziet die zijn over het algemeen nep.
Jan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:01 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jan!Joosterd jongennSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goedenavond
Van 't zelfdequote:
Shit hapte ik weer ja?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:03 schreef Splutje het volgende:
[..]
Neem sukkels op een forum niet serieus joh
Jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En noem je jezelf nu een sukkel?
Ik ben trots.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef Etsu het volgende:
hallo ik ben goed bezig geweest met school vind ik
Wow.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef Etsu het volgende:
klinkerbotsing omg ik was vandaag in amsterdam omggg intiem contact en alles
Ik niet vandaag vind de stof dan ook niet echt uitdagend nogquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef Etsu het volgende:
hallo ik ben goed bezig geweest met school vind ik
Langs de wallen geweest?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef Etsu het volgende:
Leuk.quote:
Ik ook! Jeetje, ik moest ook nog aan jou denken hoor want ik was dat niet vergeten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef Etsu het volgende:
Ben geen hoer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |