Je ziet hetquote:Vrijdag 13:30 14:40 Taaltoets Les V 1C V 1G V 1K V 1F V 1D V 1E V 1B V 1A V 1J V 1I B01.18 (24 PC) Taaltoets inhaal
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boks Kaasrol, ik heb ook een taaltoets.
Ga jij ook krijgen hoor. Is tegenwoordig verplicht volgens mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:54 schreef Etsu het volgende:
Taaltoets hebben op de universiteit/hogeschool.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:56 schreef Kutstudent het volgende:
Taaltoetsen.Als je er gewoon arisch en Nederlands en mannelijk uitziet is er niks aan de hand.
Ja echt hè. Maar het is ook niet voor een cijfer, als je niveau onder C1 zit moet je verplicht een extra cursus nemen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:56 schreef Dastan het volgende:
Echt treurig om dat apart te toetsen. Moet je gewoon keihard afstraffen in opdrachten en tentamens. Voor elke taalfout een halve punt van je cijfer af.
Dat neemt niet weg dat ik het onzin en triest vind? Als je al zover hebt kunnen schoppen en dan alsnog niet kan spellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ga jij ook krijgen hoor. Is tegenwoordig verplicht volgens mij.
Wacht maar, wacht maar.quote:
Zou ik hem wel stressen tijdens de toetsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je bij ons de taaltoets niet haalt kan je gelijk stoppen met je studie.
Enigszins terecht ook wel, een beetje jurist moet natuurlijk ook wel een goede kennis hebben van onze taal.
Volgens mij krijg je het gratis dan hoor, maar dan alleen als lesmateriaal en extra tentamen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:58 schreef Dastan het volgende:
Lijkt me niet verplicht, want dat kost geld.
Inderdaad, onzin. Liever dat mensen die het niet halen er gelijk worden afgeflikkerd zoals bij R_Rquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:01 schreef Dastan het volgende:
Iemand inhuren om stof te onderwijzen die je op de basisschool al zou moeten beheersen.Mijn collegegeld, wat doen ze.
Te hooi en te gras, wat is dat volgens jou?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:01 schreef Dastan het volgende:
Iemand inhuren om stof te onderwijzen die je op de basisschool al zou moeten beheersen.Mijn collegegeld, wat doen ze.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wacht maar, wacht maar.
Mensen die zo'n bash serieus nemen.quote:
Helemaal goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:03 schreef Dastan het volgende:
Een unieke lokatie, gelegen aan de rand van het dorpje Boijl.
Is goed, ouwe cursist. Ik spreek je later nog wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
Mensen die zo'n bash serieus nemen.Alsof ik een neuk geef wat iemand studeert. Ik weet alleen wel dat ik waarschijnlijk meer ga verdienen dan R_R.
Ik weet niet of je het weer, maar R_R doet universiteit. Sowieso dat universitaire opgeleiden meer verdienen dan HBO'ers.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
Mensen die zo'n bash serieus nemen.Alsof ik een neuk geef wat iemand studeert. Ik weet alleen wel dat ik waarschijnlijk meer ga verdienen dan R_R.
Zolang je maar onderwijs krijgt vind ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:03 schreef Dastan het volgende:
Ja, natuurlijk maak ik mij daar druk om.
Check again.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weer, maar R_R doet universiteit. Sowieso dat universitaire opgeleiden meer verdienen dan HBO'ers.
Ik trein straks langs gouda. Zie je zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:05 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga maar eens mijn spullen pakken om zo richting Utrecht te gaan. Geniet zo nog hè R_R
Heb je zelf door hoe dom dit klinkt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Check again.Ik heb binnen 1 maand een baan en binnen 2 jaar ligt het salaris gelijk.
Troll. In 2012 vergaat de wereld, tegen die tijd studeer jij nog.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Check again.Ik heb binnen 1 maand een baan en binnen 2 jaar ligt het salaris gelijk.
Dat zou best wel raar zijn eigenlijk, welke kant ga je op dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik trein straks langs gouda. Zie je zo.
Rotterdam Alexander natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat zou best wel raar zijn eigenlijk, welke kant ga je op dan?
Ik bedoelde dat ik langs reed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:08 schreef Kaasrol het volgende:
Dat moet haast wel een genot zijn. Daar sta je nog wel een half uur.
Ik kom van Amsterdam.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:09 schreef Kaasrol het volgende:
Ik moet trouwens bij Gouda erop, als je uit rotterdam komt ben je er al langs.
quote:
Succes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:12 schreef Kaasrol het volgende:
o kut het is al 10 over, ik moet wel echt gaan nu. Lator
Ontzettend spannend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:13 schreef Etsu het volgende:
R_R, volgende week trein ik langs Eindhoven. Spannend hè?
Niet in Eindhoven zelf, wel in de omgeving.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:14 schreef Etsu het volgende:
Of was jij niet diegene die in Eindhoven woonde?
Klinkt niet dom. Het is de waarheid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:07 schreef Splutje het volgende:
[..]
Heb je zelf door hoe dom dit klinkt?
Met paupers bedoel ik meer van die zelfingenomen corpspikjes. Die zijn net zo erg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Paupervolk valt op zich goed mee. Je ziet heel veel verschillende mensen die rechten studeren. Het paupervolk is zwaar in de minderheid. Paupers heb je bovendien overal.
Dat soort volk kan ik niet uitstaan inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met paupers bedoel ik meer van die zelfingenomen corpspikjes. Die zijn net zo erg.
Vreselijk inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Met paupers bedoel ik meer van die zelfingenomen corpspikjes. Die zijn net zo erg.
Ja, heb om 17:00 tentamen, dus dan verplaats ik mijn avondeten maar naar de middag.quote:
FOK!ers in het echt meetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:24 schreef JanPiraat het volgende:
gezellig fokken met breezerslet17 en janpiraat gr kb
Hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:31 schreef JanPiraat het volgende:
ik verbrande mn lip aan de tostigr kb
dat is geen C1 hequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:15 schreef Kaasrol het volgende:
Die taaltoets was echt-waardig
96% B2 niveau, binnen 10 minuten klaar
Alles wat boven wtb staat is universitair. Wtb in dat lijstje is ook universitair. Mensen die zo'n tabelletje niet kunnen lezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Klinkt niet dom. Het is de waarheid.
http://werk-bedrijven.tod(...)alde-banen-1035.html
Fiscaal recht staat 2 plaatsen boven werktuigbouwkunde, en dat is universitair.
Die lijstjes zijn toch niet interessant, het gaat erom wat je er zelf van maakt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:20 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik sta heel laag in het lijstje denk ik.
quote:
aanstelleritusquote:
Doe normaalquote:
hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:24 schreef yosander het volgende:
Mijn studie staat er wel in
Heb alleen wel een vijf terug voor m'n tentamen van woensdag, dat betekent geen tweede week kerstvakantie
was fkking moelyk manquote:
Ja misschien ook welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |