Mag je mij vertellen waar. Ik heb even teruggekeken, en dit heb ik gister gezegd:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:09 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt vanmorgen nog gezegd dat je niet overtuigd bent.
En verder zie ik je als een interneldheld, meer niet.
Lastig, lezen...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
*Overigens ben ik iemand die nog niet overtuigd is, maar tot nog toe het interessant vind om dit te volgen vanwege de opmerkelijke bevindingen zo nu en dan
Hoe weet je dat ik me niet bezig houd met de rechtszaak? Omdat ik niet meer zoveel in MUZ post? Alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:17 schreef Robijn48 het volgende:
Precies. Je houdt je liever bezig met dit soort dingen dan met de rechtszaak, de echte wereld.
Over and out.
Ik vind het erg jammer, maar ook begrijpelijk. Ik zie graag een gezonde discussies ontstaan in dit topic, maar het is op z'n zachts gezegd jammerlijk dat dit voor sommigen moeilijk is. Er niet voor open staan is geen probleem, maar kom dat niet elk topic melden en de boel te zitten stangen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:16 schreef piepie het volgende:
Zo ik ben er nu ook wel klaar mee hier ...![]()
Jammer, want ik had heel wat aanwijzingen die nog niemand ontkracht heeft, ook hier niet, dus dat had leuke discussies kunnen opleveren
Deze "arme meid" houdt het nu ook voor gezien, bedankt Robijn!
Ik heb zelden zo'n dominant iemand "gekend" op internetfora.
Jij zou hier nooit meer komen (jij hebt mij al lang geleden weggejaagd uit MUZ), jouw "waarheid" kennen we wel en ik heb geen zin om steeds dezelfde plaat voor jou te moeten afdraaien of mezelf te laten beledigen door jou. Jij die pas na Michael's "dood" fan bent geworden en jezelf nu als de ultieme MJ-expert beschouwt ...![]()
Oh ja, kom niet met het excuus dat ik ook in MUZ post. Dat gebeurt nl. een enkele keer als ik iets leuks daar wil delen, want er zitten daar mensen die ook hier wel posten en die wel respectvol zijn. Ik begin in MUZ echter nooit meer over de hoax.
En wat betreft je onzinnige post dat de hoax zich alleen op internet afspeelt kan ik je ook uit je droom helpen. De hoax is in menig tv-programma wereldwijd besproken, er is aandacht in kranten voor geweest en er zijn ook al boeken over geschreven.
Maar dat zijn in jouw ogen allemaal arme lui of mensen die niet los kunnen laten.
In mijn ogen zijn het mensen die "outside the box" kunnen denken.
Ik wil de vaste lezers hier best wel verder op de hoogte houden, maar niet meer via dit topic.
Stuur mij maar een PB, dan kunnen we er eventueel over mailen.
Bedankt voor het heel lang leuk houden van dit topic, Moonwalk, Sideshowbobbie, Hilde3, Ratelslangetje, MetBas, Tass, Weerwachtwoordvergeten en alle posters die hier wel respectvol hebben gereageerd. Ik heb er van genoten ...
er word hier ook pagina's lang gezegd waarom hij wel leeft, waarom nu niet even wat harde feiten opnoemen..??quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer, maar ook begrijpelijk. Ik zie graag een gezonde discussies ontstaan in dit topic, maar het is op z'n zachts gezegd jammerlijk dat dit voor sommigen moeilijk is. Er niet voor open staan is geen probleem, maar kom dat niet elk topic melden en de boel te zitten stangen.
Nogmaals, erg jammer en vervelend. Hopelijk zodra dit weer is overgewaaid, kom je weer wat posten. We houden wel contact via PM
Helaas komt de wrijving altijd van de complotdenkers hun kant..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:30 schreef Janena het volgende:
Ik begrijp je wel piepie, toch vind ik het jammer...
Ik hou van discussies, in theorie zou dat moeten kunnen zonder dat er wrijving ontstaat...
Whut?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:31 schreef GGGeneraal het volgende:
[..]
Helaas komt de wrijving altijd van de complotdenkers hun kant..
Het ervan overtuigd zijn dat hij niet meer leeft of er van overtuigd zijn dat verschillende zaken rondom zijn dood niet noemenswaardig zijn en theorieën kunnen weerleggen in een gezonde discussie is ook geen enkel probleem. Het herhaaldelijk zeggen ''hij is dood, punt uit en je hebt het er maar mee te doen'' helpt niet mee aan een goede discussie. Meng je anders niet in de discussie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:28 schreef GGGeneraal het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich gelijk beledigd voelen als er hier mensen gewoon stellig er van overtuigd zijn dat hij NIET meer leeft...klaar...om dan gelijk weg te gaan en niet meer posten is een beetje triest te noemen..net zoals jullie STELLIG overtuigd zijn dat er meer aan de hand kan zijn zijn er ook enkele die het er niet mee eens zijn ...punt uit.
Omdan gelijk hier weg te blijven toont gelijk de zwakte aan van sommige hier..
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:24 schreef MetBas het volgende:
Robijn, is het met jouw persoonlijkheid en gemoedstoestand wel verstandig je hier in te mengen?
Moet jij zeggen, met je wijntjes en je 18 jaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:24 schreef MetBas het volgende:
Robijn, is het met jouw persoonlijkheid en gemoedstoestand wel verstandig je hier in te mengen?
Je kan het ook omdraaien...het pagina's lang herhalen dat hij mischien nog wel leeft...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het ervan overtuigd zijn dat hij niet meer leeft of er van overtuigd zijn dat verschillende zaken rondom zijn dood niet noemenswaardig zijn en theorieën kunnen weerleggen in een gezonde discussie is ook geen enkel probleem. Het herhaaldelijk zeggen ''hij is dood, punt uit en je hebt het er maar mee te doen'' helpt niet mee aan een goede discussie. Meng je anders niet in de discussie.
Maar daarvoor staat dit topic ook in BNW. Of moet dit hele subforum maar worden afgeschaft?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:38 schreef GGGeneraal het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien...het pagina's lang herhalen dat hij mischien nog wel leeft...
Okee, zeg dan gelijk dat het hele topic niet serieus is te nemen. Maar het is wel hartstikke respectloos.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar daarvoor staat dit topic ook in BNW. Of moet dit hele subforum maar worden afgeschaft?
Is 'ie weer, de leeftijdskaart wordt weer gespeeld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
[..]
Moet jij zeggen, met je wijntjes en je 18 jaar.
piepie, ik heb idd. hier nu eens wat gezegd. Na heel lange tijd. Ik vind je aardig respectloos naar MJ en familie.
Dat jij nu in de slachtofferrol wil gaan zitten moet jij weten.
Dat is ook niet de eerste keerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:42 schreef MetBas het volgende:
]Nu iedereen uit MUZ zich aan je irriteert ben je verder op zoek?
Jochie. Waar heb ik gezegd dat ik dit topic niet aankan?? En is dat zo, dat mensen uit MUZ zich aan mij irriteren, of zit je weer te stoken? Dat lijkt me waarschijnlijker. Ik heb daar nl. niets van gemerkt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:42 schreef MetBas het volgende:
[..]
Is 'ie weer, de leeftijdskaart wordt weer gespeeld.Moedig, moedig.
Anyway, je weet van jezelf dat jij dit topic niet aankan. Dat heb je zelf eens gezegd. Ik snap niet zo goed waar je op uit bent door hier opeens bonje te zoeken. Nu iedereen uit MUZ zich aan je irriteert ben je verder op zoek?
Het is aardig respectloos te insinueren dat MJ nog leeft, Janena. Ook Jermaine heeft daar een tijd geleden iets van gezegd, nl ermee op te houden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:43 schreef Janena het volgende:
BNW staat vol met dit soort zaken. Als ik me er aan zou irriteren zou ik hier niet komen.
Het zou respectloos zijn om mensen als zijn familie, kinderen en directe vrienden lastig te vallen met dit onderwerp. Ik ga er niet van uit dat die hier meelezen. Iedereen klikt vrijwilig op dit topic.
Dat vind jij dan. Vind je het erg dat ik dat niet aanneem van een 18 jarige jongen die mij niet eens kent? En hou eens op met roddelen, dom joch.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:46 schreef MetBas het volgende:
Je hebt gewoon, afgezien van alles wat in dit topic speelt, een moeilijke persoonlijkheid. Dat weet iedereen daar, ja. Nu jij nog.
Respectloos naar wie? Zijn familie zal niet op een nederlands forum meelezen en fans kiezen er voor om dit aan te klikken. Op een subforum als BNW staat allemaal van dit soort 'raar gedoe' waardoor je al gewaarschuwd bent en dit soort berichten kunt verwachten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het is aardig respectloos te insinueren dat MJ nog leeft, Janena. Ook Jermaine heeft daar een tijd geleden iets van gezegd, nl ermee op te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |