Weet hoe je je voeltquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:12 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben gewoon brak, zo beroerd heb ik geslapen. En dat zonder alcohol.
![]()
Hopelijk blijft boss man nog even weg..
Thank you captain obviousquote:
You just don't look as goodquote:
Ieuw, no thanks.quote:
Ik hoef toch niet van Jan en Alleman de liefdes/seksperikelen mee te krijgen? Slaat nergens op als je dat soort dingen gaat delen met het internet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:26 schreef missbehavin het volgende:
Babs, wat ben je preuts de laatste tijd, van de week ook al met kluts en beetman...
Eens!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet van Jan en Alleman de liefdes/seksperikelen mee te krijgen? Slaat nergens op als je dat soort dingen gaat delen met het internet.
Domienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Hi hi, ik zit Domien Verschuren te trollen op Twitter. En hij hapt
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet van Jan en Alleman de liefdes/seksperikelen mee te krijgen? Slaat nergens op als je dat soort dingen gaat delen met het internet.
Vanilla-sekserquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is toch een 3fm dj?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:37 schreef Cue_ het volgende:
Wie is dat uberhaupt? Al komt de naam mij bekend voor.
Ik moet dan elke keer denken aan Vanilla Icequote:
Dank je, nu heb ik ice ice baby weer in mijn hoofd zittenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet dan elke keer denken aan Vanilla Ice
Geen enkele radio-DJ is interessant.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geeeen idee, z'n twitter is in ieder geval niet interessant
Deze twittert over en alleen over apple enzo. Wat ik zo snel zie.. mara hij reageert wel veel op users.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geen enkele radio-DJ is interessant.
Van de meesten word ik zelfs agressief.
Vooral van die lelijkerd...
Gerard Ekdom en Michiel Veenstraquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geen enkele radio-DJ is interessant.
Ja, dat is wel netjes. Maar ik heb al wel twee keer 'ruzie' met hem gehadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deze twittert over en alleen over apple enzo. Wat ik zo snel zie.. mara hij reageert wel veel op users.
Ice ice baby, too cold, too coldquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet dan elke keer denken aan Vanilla Ice
Mag hopen dat je er dit geeneen noemt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat is wel netjes. Maar ik heb al wel twee keer 'ruzie' met hem gehad
Ja die zijn leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gerard Ekdom en Michiel Veenstra
Vooral samen op de vrijdagavond
Nee man, die pinguin in de extreem goed afgesloten badkamer die er zo achter zijn rug rond zwemt. Ik lag helemaal kromquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ice ice baby, too cold, too cold.
Enige echt grappige aan Mr Poppers Penguins.
Laat ik het anders zeggen, ik heb al twee keer een pissige tweet van hem gehad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mag hopen dat je er dit geeneen noemt.
Die staat in de top-5 meest vervelende.quote:
Nee joh, Gerard Ekdom is juist leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die staat in de top-5 meest vervelende.
En die moet vaker douchen, hij zweet zoveel...
Een extra bevestiging dat die leuk is. Als jij het niks vindt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die staat in de top-5 meest vervelende.
En die moet vaker douchen, hij zweet zoveel...
Leuke radio-DJs bestaan niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh, Gerard Ekdom is juist leuk
Mwah, ik vond het allemaal erg voorspelbaar eigenlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee man, die pinguin in de extreem goed afgesloten badkamer die er zo achter zijn rug rond zwemt. Ik lag helemaal krom
Ik heb ook niets met DJ's hoor, in de breedste zin van het woordquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Leuke radio-DJs bestaan niet.
Horen vooral graag zichzelf praten en hebben een belabberde muzieksmaak, net als het gros van de mensheid natuurlijk.
(kom er maar in Godtje, HW, etc.)
Geen radio op de afdeling voorkomt een hoop gezeikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:51 schreef Cue_ het volgende:
DJs zijn irritant.. ze moeten gewoon muziek spelen, af en toe het nieuws laten horen.. en thats it. vandaar ook dat ik gewoon standaard m'n doppen in de oren heb zitten op het werk.
Hier staat dezelfde zender aan voor het gehele bedrijf. Kan hem wel op het kantoor uitzetten, maar dan hebben de collega's geen radio en iets van geluid is natuurlijk wel lekker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen radio op de afdeling voorkomt een hoop gezeik
Die mag mij wel pijpen totdat de prut over haar passend pakje heenloopt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik vond het allemaal erg voorspelbaar eigenlijk. Alleen die secretearesse was de moeite waard
.
Prachtig plastisch portret pal!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die mag mij wel pijpen totdat de prut over haar passend pakje heenloopt.
Lui als Ekdom en Veenstra hebben een zeer ruime muzieksmaak en een nog ruimere muziekkennis. Dat het niet jouw smaak is, is logischquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Leuke radio-DJs bestaan niet.
Horen vooral graag zichzelf praten en hebben een belabberde muzieksmaak, net als het gros van de mensheid natuurlijk.
(kom er maar in Godtje, HW, etc.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |