Weet hoe je je voeltquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:12 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben gewoon brak, zo beroerd heb ik geslapen. En dat zonder alcohol.
![]()
Hopelijk blijft boss man nog even weg..
Thank you captain obviousquote:
You just don't look as goodquote:
Ieuw, no thanks.quote:
Ik hoef toch niet van Jan en Alleman de liefdes/seksperikelen mee te krijgen? Slaat nergens op als je dat soort dingen gaat delen met het internet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:26 schreef missbehavin het volgende:
Babs, wat ben je preuts de laatste tijd, van de week ook al met kluts en beetman...
Eens!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet van Jan en Alleman de liefdes/seksperikelen mee te krijgen? Slaat nergens op als je dat soort dingen gaat delen met het internet.
Domienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:32 schreef stbabylon het volgende:
Hi hi, ik zit Domien Verschuren te trollen op Twitter. En hij hapt
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet van Jan en Alleman de liefdes/seksperikelen mee te krijgen? Slaat nergens op als je dat soort dingen gaat delen met het internet.
Vanilla-sekserquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is toch een 3fm dj?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:37 schreef Cue_ het volgende:
Wie is dat uberhaupt? Al komt de naam mij bekend voor.
Ik moet dan elke keer denken aan Vanilla Icequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |