Om te beginnen kan ik dat met geen mogelijkheid 'duur' noemen, verder betaal ik doorgaans minder.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:02 schreef laszlol het volgende:
Ik vind draadjesvlees zo duur, je betaald €10 voor 800 gram sucade! Terwijl het toch eigenlijk 'rest' vlees is..
hmm, ik heb er toevallig vandaag in de supermarkt nog bij staan twijfelen maar vond het toen ontzettend duur. Rest stond ook tussen aanhalingstekens, omdat het niet het meest gewilde vlees is over het algemeen genomen. Waar koop jij het dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Om te beginnen kan ik dat met geen mogelijkheid 'duur' noemen, verder betaal ik doorgaans minder.
En 'restvlees' bestaat niet.
Dat doe ik dus ook..goed verhitten tussendoor. Dan kan het niet zoveel kwaad.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:50 schreef Broertie het volgende:
Ik maak geregeld stoofpotje voor een weeshuis en we zijn met zijn tweetjes. We eten er vrolijk een week van, tussendoor wel goed verhitten,natuurlijk! We zijn er nooit ziek van geworden!
Als het goed ruikt, kun je het dus wel eten zonder er wat aan over te houden, is mijn advies!
De laatste keer dat ik het kocht was dat bij de supermarkt. Ik koop het eigenlijk alleen als het goed vetdooraderd is (zie de plaatjes van Piet). Jumbo heeft af en toe mooie stukjes liggen. Bij de Turk kocht ik het ook wel eens. Of bij de slager.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:42 schreef laszlol het volgende:
[..]
hmm, ik heb er toevallig vandaag in de supermarkt nog bij staan twijfelen maar vond het toen ontzettend duur. Rest stond ook tussen aanhalingstekens, omdat het niet het meest gewilde vlees is over het algemeen genomen. Waar koop jij het dan?
Ik betaal ook zoiets jaquote:Op donderdag 17 november 2011 21:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het kocht was dat bij de supermarkt. Ik koop het eigenlijk alleen als het goed vetdooraderd is (zie de plaatjes van Piet). Jumbo heeft af en toe mooie stukjes liggen. Bij de Turk kocht ik het ook wel eens. Of bij de slager.
Maar de laatste keer dat ik het kocht betaalde ik geloof ik 8 euro de kilo. Al maakt het mij weinig uit, als het er echt mooi uitziet, koop ik het.
Grappig! Het middelste stuk lijkt op een sucadelap.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:16 schreef RobinOok het volgende:
Riblappen, geloof ik. Ondertussen twijfel ik aan alles. :-)
Yep, santen en melk, rest ook volgens recept, had alleen geen verse laos dus poeder gebruikt. Vorige week maar weer eens een voorraad diepvries laos, djeroek poeroet, citroengrasstengels etc. aangeschaft, handig om in huis te hebben!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:34 schreef RobinOok het volgende:
Cool! Ook echt met melk? Of gewoon alleen kokosmelk?
Nog cooler!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:49 schreef foodlover het volgende:
[..]
Yep, santen en melk, rest ook volgens recept, had alleen geen verse laos dus poeder gebruikt. Vorige week maar weer eens een voorraad diepvries laos, djeroek poeroet, citroengrasstengels etc. aangeschaft, handig om in huis te hebben!
wat een amateur dan, die turk... geen van die drie lappen komt ook maar in de buurt van een riblap.... zo op het oog komt de linker lap van de vang af (de buik van het rund) en de twee rechter komen van de sucadequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:16 schreef RobinOok het volgende:
Riblappen, geloof ik. Ondertussen twijfel ik aan alles. :-)
Fap Fap Fap Fapquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:43 schreef An_awesome_wave het volgende:
Heeele harde, nutteloze kick, maar deze prachtig gemarmerde stukken vlees wilde ik jullie niet onthouden:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |