Jep, wij zijn er ook helemaal gek opquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:39 schreef Isegrim het volgende:
Ohhh dat is zo lekker, varkens'kontjes' zoals de uitbater van ons favoriete Portugese restaurantje altijd zei (restaurantje bestaat niet meer).
Oh oh, zo koud erbij? Dat worden taaie lappen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:23 schreef Erasmo het volgende:
aangezet in boter en daarna afgeblust met een flesje bokbier
Wel voorverwarmd natuurlijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:55 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh oh, zo koud erbij? Dat worden taaie lappen.
Onzinquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:55 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh oh, zo koud erbij? Dat worden taaie lappen.
Sorryquote:
Ha, die heb ik ook gisteren gekochtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:21 schreef Erasmo het volgende:
De sucadelappen bij de Jumbo zagen er verrassend acceptabel uit:
[ afbeelding ]
Ik braad het als er geen braadpan is ook gewoon in de koekenpan aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:18 schreef k_i_m het volgende:
n00b vraag. Is het nou de bedoeling dat je in een koekenpan aanbraadt, en dan overhevelt naar de grotere pan, of moet je gelijk in de grote pan aanbakken?
.
.
.
ik heb nog nooit succesvol draadjesvlees gemaakt.
Slagers zijn, net als bakkers, geen koks.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:28 schreef Isegrim het volgende:
Ja, slagers zijn ook niet meer wat ze geweest zijn...
Veel erger is het als je als slager echt verstand hebt van vlees en Nederlanders als klant die alleen maar mager willen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:33 schreef Isegrim het volgende:
Neuh, maar ze behoren wel verstand van vlees te hebben en dat hebben ze meestal ook niet meer.
Ja jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:42 schreef Isegrim het volgende:
Ook weer waar...
KVW over 'mager' spek gezien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |