Hmm ok, maar dat lijken me dan weer niet de figuren die hier komen, of wel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het kan beiden, je hebt degene die verlegen zijn en dus moeilijk intiatief nemen en je hebt degenen die wel daten maar eigenlijk niet echt snappen wat wel en niet kan en daarin doorslaan qua contacten , dus gewoon niet door hebben dat nee nee is.
Tenzij iemand jou binnen 10min prettig kan laten voelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou ik moet toch minstens een avond met je gepraat hebben wil ik zoenen en me ook prettig bij je voelen , niet binnen 10 minuten.
Dat lukt bij mij dus niet binnen 10 minuten, ik praat makkelijk met mensen maar heb tijd nodig om me bij mensen op mijn gemak te voelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tenzij iemand jou binnen 10min prettig kan laten voelen
Vind ik ook... zei de man die het pas 1x gedaan heeftquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
Over zoenen moet je niet al te moeilijk doen.
Lijkt me een logische ontwikkeling....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:17 schreef formerjellybean het volgende:
Wel moet ik zeggen dat ik in de puberteit heel erg doorsloeg qua zoenen en juist heel wat afzoende zelfs een paar op een avond, nu ben ik er rustiger in geworden
Ik ben er nu makkelijker (en beter) in geworden juist. Maar ik doe het wel minder nu. Ik ga nu meer voor all the way (ONS), en dat is wat lastiger.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:17 schreef formerjellybean het volgende:
Wel moet ik zeggen dat ik in de puberteit heel erg doorsloeg qua zoenen en juist heel wat afzoende zelfs een paar op een avond, nu ben ik er rustiger in geworden
Voor jou misschien wel ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben er nu makkelijker (en beter) in geworden juist. Maar ik doe het wel minder nu. Ik ga nu meer voor all the way (ONS), en dat is wat lastiger.
Kan wel maar hangt van de klik af denk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:16 schreef Myraela het volgende:
Zoenen binnen 10 minuten, idunno. Bij mij gaat dat meestal ook niet zo snel hoor.
Is ook zo kan ik je zeggen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk trouwens als je ouder word dat je eerder een ons wil dan alleen zoenen , in de puberteit zit je nog in de ontdekkingsfase en neem je meer genoegen met een zoen en als je ouder word weet je gewoon dat het niet alleen bij zoenen blijft.
Dat kan best mee tellen. Er zijn voldoende mensen die alleen even lol willen hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Is ook zo kan ik je zeggen.
Ik ben meer opzoek nu naar iemand om m'n leven te delen als alleen zoenen (of seks)
Dat wil ik wel natuurlijk, maar het is niet m'n eerste doel.
Misschien is dat het juist dat je dat minder aantrekkelijk maakt ofzo?
Check!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan best mee tellen. Er zijn voldoende mensen die alleen even lol willen hebben.
De instelling dat je alleen wat lol wil? Hoezo is dat nou moeilijk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
Het is lastig om je zelf die instelling te geven, maar na de lol kan je het altijd nog verder uitbouwen (nou ja, bijna altijd)
Als je eigenlijk retegraag een relatie wil hebben?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De instelling dat je alleen wat lol wil? Hoezo is dat nou moeilijk?
Binnen 15min voel jij je op je gemak bij mij en heb je me al meer verteld dan je eigelijk wilde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat lukt bij mij dus niet binnen 10 minuten, ik praat makkelijk met mensen maar heb tijd nodig om me bij mensen op mijn gemak te voelen.
Daar ben ik zelf inmiddels wel overheen. Als je echt graag een relatie wil dan ben je pas echt ongelukkig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je eigenlijk retegraag een relatie wil hebben?
checkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf inmiddels wel overheen. Als je echt graag een relatie wil dan ben je pas echt ongelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |