Ik zit momenteel in de fase: 25% van de kansen om contact te maken weet ik te benutten (dus na oogcontact oid); dan stap ik dus op haar af en dans ik even of wisselen we een paar zinnen uit; vervolgens heb ik een paar minuten gedanst of een paar dingen gevraagd en dan loopt het dood en ga ik weer verder... echt verder dan 5 minuten contact ben ik nog nooit echt gekomen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:31 schreef benzin het volgende:
En ik ben nog lang niet zo ver zelf; maar ben dan wel benieuwd hoe je in zo'n lawaaierige kroeg iets bereikt. Als je dan oogcontact hebt gemaakt en "spanning hebt omgebouwd" (hoe dat ook moet), hoe ga je dan verder? Je zal toch op enig moment een gesprek moeten aanknopen waarbij je elkaar wel kan verstaan lijkt me?
Een FOK!ker die nooit post, dat is inderdaad een best betrouwbare bron. Ja, ik geloof je nu helemaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik was laatst uit gegaan met iemand van fok (die niet hier post overigens maar wel lurkt). Die kon gelijk zien waar ik wel en niet goed in ben. Simpel.
Het is een leermoment waar je van elkaar kan leren.
Ik ben er zo eentje die niemand iets verteld. Dus ik poch ook nergens over zonder met concrete bewijzen te komen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo eentje die de volgende dag zijn vrienden op de hoogte stelt van de bed prestaties van de desbetreffende dame?
En omdat het bijnde meeste vrouwen werkt is het niet speciaal. Als je nou eens tegen alle ongeschreven regels in gaat van versieren bereik je zo zoveel meer. Want dan val jij op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daarom moet je leren oogcontact te houden en een positieve spanning ermee op te bouwen, want bij de meeste vrouwen heeft dit het beste effect.
Maarja... en toch; wil je iets van tips of iets kunnen geven; is het vaak in de vorm van een regel ofzo. Zeker wanneer je constant niet verder komt dan een bepaald punt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:36 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat versieren eigenlijk nogal persoonlijk is en niet alle regeltjes , ik denk meer dat je voor jezelf moet uitvinden wat werkt en wat niet.
Trieste mannen ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat veel vrouwen ook zeggen. Streel de ego van een man, geef ze het idee dat zij jou versieren. En ze zijn zo mak als een lammetje. En doen ze alles wat jij wilt.
Dat is ook zo maar niet alle vrouwen zijn hetzelfde en de ene reageert anders dan de ander, wat een opdringerig vind kan een ander weer prettig vinden en dat maakt het eigenlijk complex .quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Maarja... en toch; wil je iets van tips of iets kunnen geven; is het vaak in de vorm van een regel ofzo. Zeker wanneer je constant niet verder komt dan een bepaald punt.
Misschien wel; maar zeker voor iemand als ik is het bijvoorbeeld fijn om regeltjes te hebben die me stap voor stap kunnen zeggen wat ik moet doen. Ik ben heel slecht in spontane dingen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:36 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat versieren eigenlijk nogal persoonlijk is en niet alle regeltjes , ik denk meer dat je voor jezelf moet uitvinden wat werkt en wat niet.
Denk het ook; maar momenteel is het contact maken al "out of the comfort zone"; laat staan vervolgens tijdens het contact weer vanallerlei dingen te moeten proberen. Het is nog te ver weg allemaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:39 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk vooral dat het sleutelwoord proberen is en dan vanzelf wel zien hoe het uitpakt.
Grappig hoe je me analyseert. Je zit namelijk vrij fout.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En omdat het bijnde meeste vrouwen werkt is het niet speciaal. Als je nou eens tegen alle ongeschreven regels in gaat van versieren bereik je zo zoveel meer. Want dan val jij op.
Kijken, zoals veel mannen doen. De vrouw denkt dan van pffff heb je er weer 1. Ben je al veel minder interesant. Of ze gaat er juist op in omdat ze een spelletje met je gaat spelen en je gaat gebruiken als ego streel momentje.
Jij denkt dat je beet hebt door je geweldige versier skills. Maar aan het eind krijgt de vrouw alles wat ze wilt en heeft ten alle tijden de touwtjes in handen.
En jij? Jij denkt dat jij haar gehosselt hebt.
Ik zie het bijna elk weekend gebeuren. Zeker toen ik zelf in de horeca werkt zie je dat van achter de bar. En je kan zelf vertellen hoe het gaat.
Wat veel vrouwen ook zeggen. Streel de ego van een man, geef ze het idee dat zij jou versieren. En ze zijn zo mak als een lammetje. En doen ze alles wat jij wilt.
Dat is dan wel handig jezelf toch onverwachte dingen te doen aan te leren , want juist versieren gaat om spontane dingen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien wel; maar zeker voor iemand als ik is het bijvoorbeeld fijn om regeltjes te hebben die me stap voor stap kunnen zeggen wat ik moet doen. Ik ben heel slecht in spontane dingen.
Ben ik het wel mee eens, maar je hebt wel door wanneer oogcontact flirten wordt. Ik ga namelijk niet constant kijken naar een lelijke meid/vrouw. Tenzij ze raar is ofzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Grappig hoe je me analyseert. Je zit namelijk vrij fout.
Veel mannen kijken juist weg en worden zenuwachtig als een vrouw naar hun kijkt.
Dat laatste gedeelte "Ik denk dat ik haar gehosselt heb"? Je bent er toch niet bij, hoe kan je zo'n conclusie hieruit trekken?
Oogcontact vind ik overigens niet hosselen, het stelt niets voor en heb je 999x per dag.
Inderdaad, of richtlijnen. Van deze richtlijnen kan afgeweken worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Maarja... en toch; wil je iets van tips of iets kunnen geven; is het vaak in de vorm van een regel ofzo. Zeker wanneer je constant niet verder komt dan een bepaald punt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Met hoeveel vrouwen heb je het bed gedeeld de laatste paar maanden, Vuurvlieg?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Privé, en bekenden lezen misschien mee
Geen dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een exact nummer hoeft niet, gewoon een indicatie
Er is een manier om spontaan te worden, en dit geldt vooral voor jou:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien wel; maar zeker voor iemand als ik is het bijvoorbeeld fijn om regeltjes te hebben die me stap voor stap kunnen zeggen wat ik moet doen. Ik ben heel slecht in spontane dingen.
Oh maar nu ga jij even fout. Alleen het eerste stukje over kijken was een reactie naar jou toe.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Grappig hoe je me analyseert. Je zit namelijk vrij fout.
Nah da's stoer. Lekker het Alfamannetje spelen op tha interwebz.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:44 schreef formerjellybean het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor maar ik vind het nogal sneu als je denkt in de termen hosselen.
Als dat zo is dan ben ik bang dat ik er nooit goed in zal worden, want ik weet niet hoe ik mezelf moet leren om spontane dingen te doen. Ik bedoel, hoe leer je zoiets?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is dan wel handig jezelf toch onverwachte dingen te doen aan te leren , want juist versieren gaat om spontane dingen.
Ok:)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh maar nu ga jij even fout. Alleen het eerste stukje over kijken was een reactie naar jou toe.
De rest is gewoon algemeen en niet alsanalyse over of naar jou toe hoor.
Jij voelt je onterecht aangesproken deze keer
Maar ik gebruik de term hosselen ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah da's stoer. Lekker het Alfamannetje spelen op tha interwebz.
Heb jij autisme of dat niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Als dat zo is dan ben ik bang dat ik er nooit goed in zal worden, want ik weet niet hoe ik mezelf moet leren om spontane dingen te doen. Ik bedoel, hoe leer je zoiets?
Gelukkig hoef ik er ook niet goed in te worden, als ik ooit maar een keer één leuk meisje weet te versieren
Niet in een serieuze context hopelijk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik gebruik de term hosselen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |