SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Omdat peer.
Nou oke, vooruit, maar ik wil nog wel even weten van Appel wanneer ze geplet wordtquote:
Oh, zo. Ja, nou, dat valt nog wel mee, Klips steelt alleen altijd de deken als we bij hem zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, tijdens het échte slapen.
Whehe.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, zo. Ja, nou, dat valt nog wel mee, Klips steelt alleen altijd de deken als we bij hem zijnVoor z'n verjaardag krijgt ie een tweepersoons dekbed
quote:
Ik ben altijd degene die plet/duwtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
Gewoon dat je samen slaapt en dan ineens BAM een arm tegen je aan ofzo, compleet tegen de muur gedrukt alles, au.
Arm verhaal klinkt herkenbaarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
Gewoon dat je samen slaapt en dan ineens BAM een arm tegen je aan ofzo, compleet tegen de muur gedrukt alles, au.
Jan is wel lief.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
en toen werd het herfst?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef Oceanview het volgende:
Oh dat pletten.
Ik steunde met mijn hand op het zijkant van het bed maar mijn hand gleed uit en toen zo boem op zomer![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef Oceanview het volgende:
Oh dat pletten.
Ik steunde met mijn hand op het zijkant van het bed maar mijn hand gleed uit en toen zo boem op zomer![]()
dit doe ik altijd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
'mens'quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik hoor regelmatig 's nachts heel slaperig: Ja, mag ik ook nog in bed?Schuif eens op mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |