Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
quote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Oefquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Als jullie op de xbox nog clubs gaan doen mag ik zeker wel mee doen met mijn VP zonder enige stats
Ik heb jou manager gemaaktquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oef![]()
Niet eens arena verdiensten?
Die heb ik volgens mij al 2x gehaald. Maar die slaat die nooit op. Dan moet je eerst echt met je VP een wedstrijd spelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oef![]()
Niet eens arena verdiensten?
Ook geen slechte optie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij al 2x gehaald. Maar die slaat die nooit op. Dan moet je eerst echt met je VP een wedstrijd spelen.
Ik wens je succes. Ik ben zo traag als Sibon, en heb het schot van.. mezelf.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Als jullie op de xbox nog clubs gaan doen mag ik zeker wel mee doen met mijn VP zonder enige stats
Noem 'm dan Angelyrical.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef Spierpijn888 het volgende:
Rijst. Jij was toch G-Low?
Moet je niet klaar zitten voor de tv?
HEY SPIERPIJN WAAR IS JE MIC!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef Spierpijn888 het volgende:
Rijst. Jij was toch G-Low?
Moet je niet klaar zitten voor de tv?
Bekende term, werd vaak gebruikt in engelse fora als het om wedden op sport (betfair) gingquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:53 schreef GuRBuH het volgende:
Silvers verkopen is echt als snoep stelen van een kind
Krijg niks meer verkocht, aanbod is ook bizar hoog atm.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:53 schreef GuRBuH het volgende:
Silvers verkopen is echt als snoep stelen van een kind
WoSquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bekende term, werd vaak gebruikt in engelse fora als het om wedden op sport (betfair) ging![]()
Als ik tegen de dwergen wil, slaat de playstation vast trouwens. hoop niet dat dat een structureel probleem gaat worden..
Deed vaak traden op betfair, was een mooie tijd, alleen is de moneybookers account gehackt, dus geen betfair meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gekocht voor 9.400c in 4-1-2-1-2. Iemand kaufen? (PS3)
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:00 schreef GuRBuH het volgende:
Weet je wat pas makkelijk is?Haha, hoeveel moet t zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gekocht voor 9.400c in 4-1-2-1-2. Iemand kaufen? (PS3)
Oh, dan kunnen ze voor 10k beter Piiroja kopen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Staat er op voor 14k BIN. Beetje de "hopeful price" (voor de airjapes kijkers)
Een silver CB uit Estland of een Gold Lb uit NL. Ik zie het verband niet echtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, dan kunnen ze voor 10k beter Piiroja kopen.
Beide Eredivisie?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Een silver CB uit Estland of een Gold Lb uit NL. Ik zie het verband niet echt
Wanneer gaat die 4-1-2-1-2 Fer van je nou eens weg?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:53 schreef laucas het volgende:
Liendje, heb jij die CB van Vitesse uit een pakje getrokken of speel je 5-2-2-1
Die is al een tijdje verkochtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wanneer gaat die 4-1-2-1-2 Fer van je nou eens weg?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Die is al een tijdje verkocht
Ik probeer ze te sparen.
Ik win regelmatig met m'n 3 sterren mexicaantjes van 4, 4,5 ster BPL teams. Chemistry is belangrijker. Al zijn Ronaldo en Messi natuurlijk buitencategorie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:26 schreef Miertje88 het volgende:
Ik heb nu zo'n 420k aan coins, maar vind dat ik nog niet zo goed in het spel zelf ben.
Raden jullie me aan om toch gewoon te gaan bouwen aan een uberteam (xavi, iniesta, ronaldo, messi), of maken die spelers ook weer niet zo'n groot verschil tussen de kans dat je wint en verliest?
Bij mij viel het ook nog een beetje tegen, maar merk wel dat dit jaar een goed team echt verschil kan maken en dat het dan wat sneller gaat lopen. Er zijn ook veel goedkopere toppers tov Ronaldo, Iniesta etc natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:26 schreef Miertje88 het volgende:
Ik heb nu zo'n 420k aan coins, maar vind dat ik nog niet zo goed in het spel zelf ben.
Raden jullie me aan om toch gewoon te gaan bouwen aan een uberteam (xavi, iniesta, ronaldo, messi), of maken die spelers ook weer niet zo'n groot verschil tussen de kans dat je wint en verliest?
Wat doet die chemistry precies in de praktijk?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik win regelmatig met m'n 3 sterren mexicaantjes van 4, 4,5 ster BPL teams. Chemistry is belangrijker. Al zijn Ronaldo en Messi natuurlijk buitencategorie.
Het laat je team gewoon beter spelen, alles gaat beter en makkelijker en spelers spelen op hun bestquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:28 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Wat doet die chemistry precies in de praktijk?
Ziet er uit als 1 van mijn vele verloren finales.quote:
Gomes van Spurs ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef psychedelicate het volgende:
Nu je het over rebounds hebt; koop nooit Valdes als je een Spaans/BBVA team maakt. Die kale faggot houdt ervan om je expres pissig te maken door elke bal precies in de voeten van de tegenstander te stoten.
Kale faggot en stoten in 1 zin, je bezorgd me hier een klein stijfjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef psychedelicate het volgende:
Nu je het over rebounds hebt; koop nooit Valdes als je een Spaans/BBVA team maakt. Die kale faggot houdt ervan om je expres pissig te maken door elke bal precies in de voeten van de tegenstander te stoten.
Hij is wel echt zijn geld waard, wat een heldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Woei....trakteer mezelf net op het pakje van de dag...Thiago Silva!
Zit te dubben om hem te verkopen want ben tevreden met Lucio en Andre Dias in het centrum achterin...maar denk dat ik hem toch maar even hou
Om mee te spelen bedoel je? Of toch verkopen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is wel echt zijn geld waard, wat een held
Ik zou hem verkopen als ik eerlijk ben, hij is het zeer zeker waard maar denk dat hij in prijs gaat dalen. Of ben ik de enige die dat denkt?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Om mee te spelen bedoel je? Of toch verkopen?
Hmmm....ik hou niet zo van dilemma'squote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou hem verkopen als ik eerlijk ben, hij is het zeer zeker waard maar denk dat hij in prijs gaat dalen. Of ben ik de enige die dat denkt?
Ik zou voor messi en ronaldo gaan het beste team maken met rooney erbij ofzo en dan niet meer aan coins denken:Pquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hmmm....ik hou niet zo van dilemma's![]()
Als ik hem verkoop, wat krijg ik er dan voor terug? Ik heb drie teams, zou ff niet weten wat ik erbij wil hebben aan teams/spelers....terwijl hij toch wel een beetje aanvulling is, centraal met Lucio achterin...of ga ik dat verschil niet merken?
Ik vertik het om Ronaldo in mijn team te nemen. Is tegen mijn principesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zou voor messi en ronaldo gaan het beste team maken met rooney erbij ofzo en dan niet meer aan coins denken:P
Portugees lijkt me best aardig...of wat Liga do Brasil heldenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:59 schreef BDIL het volgende:
Btw iemand tips heb me russisch team af en heb nu al een eredivisie team welke league nu:P
LOL...een oosterbuur. Treurig volk blijft het ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:02 schreef jepperdeprep het volgende:
Haha krijg een bericht van diezelfde gozer:
du HURENSOHN CHEATER MOTHERFUCKA CHEATER MOTHERFUCKA CHEATER MOTHERFUCKA
Haha ja en hij blijft me daar nu mee spammen. Wat een jostiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
LOL...een oosterbuur. Treurig volk blijft het ook
Trieste mongolen zijn het. Wel attent dat hij voor de zekerheid een Duits scheldwoord heeft meegenomen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:02 schreef jepperdeprep het volgende:
Haha krijg een bericht van diezelfde gozer:
du HURENSOHN CHEATER MOTHERFUCKA CHEATER MOTHERFUCKA CHEATER MOTHERFUCKA
Wat ik altijd doe met dat soort gastjes: sturen dat ik medelijden met hem heb omdat hij er ook niets aan kan doen dat zijn ouders hem niet fatsoenlijk kunnen opvoeden. En na het verzenden van dat bericht direct blokkeren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:04 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha ja en hij blijft me daar nu mee spammen. Wat een josti
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe met dat soort gastjes: sturen dat ik medelijden met hem heb omdat hij er ook niets aan kan doen dat zijn ouders hem niet fatsoenlijk kunnen opvoeden. En na het verzenden van dat bericht direct blokkeren.
Ik tik meestal iets stupides als: luvya, god bless you, xxxquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe met dat soort gastjes: sturen dat ik medelijden met hem heb omdat hij er ook niets aan kunnen doen dat zijn ouders hem niet fatsoenlijk kunnen opvoeden. En na het verzenden van dat bericht direct blokkeren.
Haha, ik sluit ook altijd af met een Xjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik tik meestal iets stupides als: luvya, god bless you, xxx
Haha ik heb net gereageerd met cry me a river. Dat zal hem leren!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Haha, ik sluit ook altijd af met een Xje
Heb een keer gehad dat iemand me na het blokkeren kwam lastig vallen met zijn alternatieve account...zoek een hobbyquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha ik heb net gereageerd met cry me a river. Dat zal hem leren!
Curve shots much?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat is geniaal. Dan weet je zeker dat je ze op de kast hebt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb een keer gehad dat iemand me na het blokkeren kwam lastig vallen met zijn alternatieve account...zoek een hobby
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Curve shots much?Ik heb vannacht drie uur geslapen, ik kan me niets herinneren van het potje, ik denk dat m'n hersenen niet echt aanwezig waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:14 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb vannacht drie uur geslapen, ik kan me niets herinneren van het potje, ik denk dat m'n hersenen niet echt aanwezig waren.
Geniaal is het op een bepaalde manier wel ja...maar tegelijk toch ook dieptriest...dat je je bedenkt dat zo iemand zijn spel afsluit, uitlogt, inlogt met een andere account, en dat allemaal om mij nog eens wijze les mee te geven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:13 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha dat is geniaal. Dan weet je zeker dat je ze op de kast hebt.
Wel paar K teveel op xbox ja..zag er heel veel voor 10k binquote:
LOL...en gewoon stug blijven vasthouden aan Agbonlahor...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:42 schreef BDIL het volgende:
Zeer goede premier team aan de kant gezet na 2-0 achterstand met mijn russische team:
Hij : Hart, Richards , Smaling, Kompany , Clichy , Bale , Silva , Carrick , Bent , Young , Agbonlahor
Had eerst Bent erin en wisselde erna voor Agbonlahor...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
LOL...en gewoon stug blijven vasthouden aan Agbonlahor...
Dan te duur ja. Maar dat is lesgeldquote:
Doublepain speelt al een tijdje FUT volgens mij hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan te duur ja. Maar dat is lesgeldIedereen hier die ooit begonnen is heeft zn miskopen gedaan. Volgende keer eerst dus goed kijken wat er zoal te koop is, en kijken hoe veilingen aflopen die vanaf 150 beginnen op de betreffende speler..
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doublepain speelt al een tijdje FUT volgens mij hoor
Oeps! Klonk zo beginnerig... Sorry Doublepain!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doublepain speelt al een tijdje FUT volgens mij hoor
Kocht ze gisteravond voor 300 of 350.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:49 schreef BDIL het volgende:
Wat is de goedkoopste prijs die je kan vinden voor een GOLD Contract 28 wedstrijden?! XBOX
:p Ik vind ze nu gewoon 250 BIN dacht dat ze goedkoper konden gaan:Pquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Kocht ze gisteravond voor 300 of 350.
Dan kan je beter de markt gewoon checken...niemand hier die het zo precies kan weten..zeker niet na die pricedropsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:07 schreef Santello het volgende:
Hoeveel is neymar waard? ultimatedb doet het niet.(xbox)
OMFG...sommige mensen nemen dit spel en zichzelf wel erg serieusquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 04:55 schreef Tim86 het volgende:
Zo, zit in kansloze modus na mijn tentamens en ben nog wakker
Speelde net tegen de meest kansloze kerel ooit, uiteraard een Duitser..
Begon met Pato en Robinho voorin in zijn 5-2-1-2, maar wisselde al snel naar Hernandez+Suazo. Hij heeft alleen maar lofted through balls gegeven, liet de CPU verdedigen, deed alleen maar ssssh celebrations..echt triest. Ergste was nog dat ik er een paar keer in trapte..van de 100 pogingen lukte het 2 keer, waarna ik ook nog eens rood pakte. Stond toen 1-2 achter met 10, daarna hij weer op dezelfde manier met een counter naar 1-3. Intussen domineerde ik echt de hele wedstrijd, zelfs met 10, maar die keeper had alles (Buffon). Uiteindelijk scoorde ik met 10 nog 2-3 en 3-3 en toen was het FT. Ik wilde gewoon verlenging doen, maar dat durfde hij niet aan tegen die 10 man van mij. Daarna 5 voice messages gekregen met Duits geschreeuw waarin hij dreigde mijn familie te vermoorden
Hoop dat het een fix is voor DC's na de match.quote:EASPORTSFIFA EA SPORTS FIFA
FYI folks: FIFA and FUT servers will be taken offline for maintenance between 06:00 - 10:00 UK time, 14 Oct. That's 5 1/2 hours from now.
6 uur geleden
Weet niet of de App down is maar de servers wel dus dan is het logisch dat iedereen op de App wiltquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan klopt de melding op de webserver niet. Maar het zij zo.
Ik kon er net ook niet in. 3x refresh en hoppa!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web.
Please try again later.
WTF....om half 8 's ochtends? Ik dacht dat we onderhand wel van dit geneuzel af zouden zijn.
Ga ik niet vertellen anders pak je ze voor mij wegquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:58 schreef Dopekoe het volgende:
Wat zijn momenteel de goede spelers om mee te traden ?
Dwz als je maximaal 7,5k hebt
Naja, ik heb al 2 spelers die ik altijd voor 350 a 400 kan krijgen en kan verkopen voor 700/800 maar ik wil het wat zoeken in een duurder segmentquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:00 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ga ik niet vertellen anders pak je ze voor mij weg
Wat ik gewoon doe is een aantal spelers in mijn hoofd houden waarvan ik weet dat ze voor 3K a 4K weg kunnen. Als er zo'n speler voor een begin bod van 150 staat, hou ik het in de gaten. Dan kan het voorkomen dat je m voor 2K oppiktquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:02 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Naja, ik heb al 2 spelers die ik altijd voor 350 a 400 kan krijgen en kan verkopen voor 700/800 maar ik wil het wat zoeken in een duurder segment
Als ik zoek op begin bod van max 150 dan kom ik alleen maar spelers tegen die nog minimaal 45 min te gaan hebben....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Wat ik gewoon doe is een aantal spelers in mijn hoofd houden waarvan ik weet dat ze voor 3K a 4K weg kunnen. Als er zo'n speler voor een begin bod van 150 staat, hou ik het in de gaten. Dan kan het voorkomen dat je m voor 2K oppikt
Ja maar ik zoek niet op begin bod 150. Maar eerst naar de speler die ik in me hoofd heb en dan kijken of er eentje met een begin bod van 150 of een stuk onder de 4K staat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:06 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als ik zoek op begin bod van max 150 dan kom ik alleen maar spelers tegen die nog minimaal 45 min te gaan hebben....
Ik ga eens checkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:07 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja maar ik zoek niet op begin bod 150. Maar eerst naar de speler die ik in me hoofd heb en dan kijken of er eentje met een begin bod van 150 of een stuk onder de 4K staat.
Nee das ook niet een speler die rond de 4K waard is. Zijn overigens zat Italiaanse, spaanse en braziliaanse spelers die rond de 4K waard zijn,quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:12 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ga eens checken
-edit- kan van persie niet vinden onder de 4k
Heb nu martins voor 1100 gehaald, in 4-2-2-2 formatie, ff kijken wat daar te halen valtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:18 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nee das ook niet een speler die rond de 4K waard is. Zijn overigens zat Italiaanse, spaanse en braziliaanse spelers die rond de 4K waard zijn,
Hehe als ik dat doe heb ik altijd niks :p maar ja geluk is met de dommequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:23 schreef DutchSL het volgende:
Elke avond voor ik ga slapen doe ik met de webapp 25 zeer lage biedingen op spelers in de hoop om twee, misschien drie koopjes binnen te halen.
Deze ochtend wat schetst mijn verbazing: 18 van de 25 biedingen zijn gelukt, o.a. een Ronaldinho voor 1.7k (gelijk doorverkocht voor 5.5k, lekker begin van dag).
Nicequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:41 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Jeeeeeeeeeeej heb Kompany verkocht voor ong 20K. Heb nu 27K te besteden!
Ja die floeperd van een Kompany trok ik gister uit een pakje. Gelijk geen pakjes meer gekocht hahahaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:44 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nice
Heb net Negredo voor 900 binnengehaald
Als ik kijk naar de marktprijzen waar ze voor staan, Dan is het beide net onder de vraagprijzen van anderen (zeg 500c, maar toch hapt iedereen daarop, scheelt weer).quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:50 schreef DutchSL het volgende:
Rami voor 5k verkopen is een betere deal dan Kompany voor 20k verkopen.
Adil Rami ja. Ik zie het nu pas:P wat leuk hihiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:53 schreef DutchSL het volgende:
Heb je het nu over de Valencia verdediger Adil Rami? Die is amper 2k waard.
Jij bent met 5k letterlijk de beste verkoper van Rami van vandaag!
I know!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:58 schreef DutchSL het volgende:
Overigens is winst maken op een speler van 5.000 altijd beter dan op een speler van 20.000, omdat je over de eerste slechts 250 belasting hoeft te betalen en op de tweede 1000.
Als je winst groter is bij 20k dan bij 5k dan heb ik toch mooi liever die 20k speler.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:58 schreef DutchSL het volgende:
Overigens is winst maken op een speler van 5.000 altijd beter dan op een speler van 20.000, omdat je over de eerste slechts 250 belasting hoeft te betalen en op de tweede 1000.
Weet iemand trouwens het nut van die 5% "belasting" ? Alsof EA daar echte coins aan verdient...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:58 schreef DutchSL het volgende:
Inflatie tegen gaan heb ik ergens gelezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens het nut van die 5% "belasting" ? Alsof EA daar echte coins aan verdient...
Hoop toch mijn Ganso, Di Rossi en Benzema met ongveer 500C 1000C en 4000C winst te verkopen. Merk dat dat soms 's nachts beter loopt. Ik heb geduldquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:47 schreef Dopekoe het volgende:
Net Negredo dus voor 1500 verkocht
ingekocht voor 900, dus toch mooi 66 % winst
(min de 5 % dan)...
Leg jij dat dan eens even uit mhoe het wel moet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Prachtig: zie ik in in 5 seconden tijd 3x Forlan verlopen, allemaal dezelfde prijs (14k SP, 14,5k BIN). En ja hoor...allemaal van dezelfde verkoper. Sommige gasten snappen ook echt niet hoe ze hun kaartjes verkocht krijgen.
Naam van de verkoper: FC Bayern. Ik weet genoeg
Ik zet ze sowieso niet voor 150 er op. Als je ff pech hebt verlies je idd veel coins.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:57 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Leg jij dat dan eens even uit mhoe het wel moet.
Ik probeer al 3 dagen mijn Forlan te verkopen. Staat steeds als goedkoopste op de auction omdat ik zak nadat ik hem niet verkoop, en zelfs dan verkoop ik hem niet.
Verder heb ik ook nog Carrick, Hernanes, Farfan, Samuel, Huntelaar maar er wordt nooit eens iemand verkocht....
En ja, ik weet het van die 150 er op zetten maar ik ben altijd bang dat ik dan duizenden coins misloop, omdat ik altijd toevallig diegene ben waar mensen weer niet tegen elkaar opbieden.
Ik zeg niet dat mijn manier van verkopen per definitie succes heeft, maar 3 Forlans zo dicht bij elkaar voor dezelfde prijs wegzetten heeft geen nut. Er zijn meerdere manier om het aan te pakken, maar als ik hem was zie ik twee mogelijkheden:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:57 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Leg jij dat dan eens even uit mhoe het wel moet.
Ik probeer al 3 dagen mijn Forlan te verkopen. Staat steeds als goedkoopste op de auction omdat ik zak nadat ik hem niet verkoop, en zelfs dan verkoop ik hem niet.
Verder heb ik ook nog Carrick, Hernanes, Farfan, Samuel, Huntelaar maar er wordt nooit eens iemand verkocht....
En ja, ik weet het van die 150 er op zetten maar ik ben altijd bang dat ik dan duizenden coins misloop, omdat ik altijd toevallig diegene ben waar mensen weer niet tegen elkaar opbieden.
hehe dat doe ik met mijn shiny gold contracten ook. Ik had er 30 staan (me hele trade pile) heel veel voor 950 BIN gezet en een paar er tussen voor 600 Bin. Heel snel achter elkaar er op gezet, dus mensen zien op de eerste 2 pagina's zowat alleen mijn contracten en denken dan, hey die van 600 zijn goedkoop. Maak ik er toch 250 per contract winst opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat mijn manier van verkopen per definitie succes heeft, maar 3 Forlans zo dicht bij elkaar voor dezelfde prijs wegzetten heeft geen nut. Er zijn meerdere manier om het aan te pakken, maar als ik hem was zie ik twee mogelijkheden:
- Die drie Forlans tegen verschillende looptijden wegzetten: 1, 3 en 6 uur. Zo heb je gaan in ieder geval meer mensen je kaartje zien, en is de kans op koop dus groter.
- Ze alledrie tegelijk erop zetten, maar dan twee ervan tegen veel hogere prijzen (stel: 20k), en eentje voor dat wat je ervoor in gedachten had. Dan gaan mensen misschien denken dat ze een koopje hebben door op de goedkoopste kaart te bieden (want die anderen zijn veel duurder), terwijl het misschien een gewone, marktconforme prijs is.
De markt lijkt redelijk verzadigd, dus ik koop mijn spelers alleen als ze echt goedkoop zijn, zodat ik ook zeker weet dat ik ze snel weer (iets duurder) kwijt ben.
Exact...het is niet altijd een kwestie van de goedkoopste speler aanbieden, het is soms ook een kwestie van een beetje inventief zijn...mind playing gamesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:15 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
hehe dat doe ik met mijn shiny gold contracten ook. Ik had er 30 staan (me hele trade pile) heel veel voor 950 BIN gezet en een paar er tussen voor 600 Bin. Heel snel achter elkaar er op gezet, dus mensen zien op de eerste 2 pagina's zowat alleen mijn contracten en denken dan, hey die van 600 zijn goedkoop. Maak ik er toch 250 per contract winst op
Ik hanteer steeds een grens van 80k. Als ik erboven zit, koop ik een pakje. En maximaal 1 per dag, want ik ken mezelf: als ik eenmaal pakjes ga openen, smijt ik al mijn coins er heel snel doorheen. Gisteren had ik geluk: Thiago Silva in dat ene pakjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:33 schreef Dopekoe het volgende:
Als ik straks weer op 7,5k zit koop ik weer eens een pakje
Het beste wat ik ooit in een pakje had was Artetaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik hanteer steeds een grens van 80k. Als ik erboven zit, koop ik een pakje. En maximaal 1 per dag, want ik ken mezelf: als ik eenmaal pakjes ga openen, smijt ik al mijn coins er heel snel doorheen. Gisteren had ik geluk: Thiago Silva in dat ene pakje
Dan is het je nog niet helemaal gegund nee. Mijn beste zijn Thiago Silva en een IF Cavani.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het beste wat ik ooit in een pakje had was Arteta
Dus nog veel ruimte voor verbetering
Ik heb Krasic voor 10K gehad en Kompany voor 20K. Record van FUT 11 is Lampard voor 40K.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:37 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het beste wat ik ooit in een pakje had was Arteta
Dus nog veel ruimte voor verbetering
Uh als je alleen al alles discard heb je meer dan 5kquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik heb Krasic voor 10K gehad en Kompany voor 20K. Record van FUT 11 is Lampard voor 40K.
Als ik nu alles verkoop wat ik op trade pile heb staan (staat allemaal als goedkoopste dus normale prijs) heb ik weer 50K. EN NEEEEE ik ga geen pakjes kopen zeg ik tegen mezelf. Vorige keer 45K uitgegeven, leverde 5K op in totaal na alles weer verkocht te hebben. Dus 40K verlies haha
Het ging hier om 500c winstquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:16 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Als je winst groter is bij 20k dan bij 5k dan heb ik toch mooi liever die 20k speler.
ja laat het dan 7,5K zijn. Bedoel er zat toen alleen 76 in als hoogste en heeeeeel veel morale player en fitness player cards met een discard van 88c die je anders niet eens voor 150c kan verkopenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
Uh als je alleen al alles discard heb je meer dan 5k
doet ie het of doet ie het niet!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:05 schreef Dopekoe het volgende:
Hmmm.. zit weer op 9,5k, moet eigenlijk een pakje kopen nu
na de lunch denk ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:11 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
doet ie het of doet ie het niet!
Kijk maar naar hoeveel winst sommige al hebben met traden en hoeveel coins ze al verdient hebben met wedstrijden spelen. Is er eentje geloof ik met 250K speel coins. Als je daarmee trade kom je ver.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:20 schreef Dopekoe het volgende:
Zie net CR7 weggaan voor 805.000....
Ziek dat mensen al zoveel coins hebben....
Heb vanochtend nog wel wat winstjes gepakt, maar het is echt harken geblazen.quote:
Ik speel graag met behendige spitsen: Milito en Miccoli zijn voor mij echt geweldig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:01 schreef vandermar het volgende:
Krasic voor 2k binnen.
Voor welke spits zal ik gaan in serie A? Di Natale of Cavani?
Ik vind hem zo traagquote:
De IF Cavani die ik had speelde geweldig...maar toch te verleidelijk om te verkopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind hem zo traagDi Natale en Cavani zijn veel sneller.
Aan Pato gedacht?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen elk schot van Forlan is toch wel een goal. 88 voor schieten. Als je een beetje op de keeper let knal je ze er met hem zelfs vanaf praktisch de middenlijn er nog in.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die is ook wel vrij prijzigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De IF Cavani die ik had speelde geweldig...maar toch te verleidelijk om te verkopen.
Heb je Lavezzi ook? Die vind ik ook echt heerlijk spelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die is ook wel vrij prijzig.
Ik zit te jagen op koopjes van rond de 25k en die kom je nog wel vaak tegen met Cavani en DI Natale.
En ik snap niet dat Zarate zo goedkoop is. Ik vind het echt een geweldige speler, ik heb hem voor 800 opgepikt maar hij scoort uit alles standen, is snel en heeft een lekkere techniek. En Abel Hernandez is echt een beest
Nee, ik speel niet met buitenspelersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je Lavezzi ook? Die vind ik ook echt heerlijk spelen
Bojan en Miccoli is een super duoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:01 schreef vandermar het volgende:
Krasic voor 2k binnen.
Voor welke spits zal ik gaan in serie A? Di Natale of Cavani?
Totaal geen fysiek helaas...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bojan en Miccoli is een super duo
Het is maar hoe je wil spelen. Ik houd van behendige spitsen met een goede dribbel.quote:
Probeer het maar uit. Die Bojan is net zo'n kleine rat als Messi, komt overal tussendoor en prikt m altijd precies langs de keeperquote:
Bojan heb ik ook nog, is goedkoop en schiet er toch erg veel in bij mij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bojan en Miccoli is een super duo
Snap ik, maar als je dribbel niet perfect is ben je hem wel snel kwijt zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is maar hoe je wil spelen. Ik houd van behendige spitsen met een goede dribbel.
Jep hij loopt bij mij 3 op 1 ofzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bojan heb ik ook nog, is goedkoop en schiet er toch erg veel in bij mij.
Lol, hoeveel wedstrijden? Offline/online?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jep hij loopt bij mij 3 op 1 ofzo.
Guidetti is nog mijn beste spits, 6 op 1
Het is trouwens niet alleen de dribbel...ik houd ook van snelle combinaties door het centrum...gaat prima met die gastenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Snap ik, maar als je dribbel niet perfect is ben je hem wel snel kwijt zoJe hebt natuurlijk spitsen die het allemaal kunnen, maar die zijn prijzig hè...
1047 kan niet eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:20 schreef Dopekoe het volgende:
Hoezo zou iemand een speler voor 1047 startbid op de markt zetten...
Maak er dan gewoon 1050 van....
7 wedstrijden, alles onlinequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lol, hoeveel wedstrijden? Offline/online?
Als ik op de webapp kan zal ik linkje maken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:26 schreef StijnDa het volgende:
En je scoort dan 42 keer met Guidetti? Doe eens linkje van je team, vind het moeilijk te geloven
Naja, het stond er toch echtquote:
Welke browser gebruik je? Die plugin van Confetti werkt erg goed, ik zit er nu ook in.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Als ik op de webapp kan zal ik linkje maken.
Maar mijn LW en RW hebben slechts 2 en 3 goals, ik probeer ook altijd de bal op Guidetti af te leggen
Ja heb je daar nog een linkje van? Was gister niet thuis toen ik het las en aangezien de topics hier nogal hard gaan...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je? Die plugin van Confetti werkt erg goed, ik zit er nu ook in.
Was het niet gewoon meer dan dat, maar had jij zelf maar 1047 coins dan wordt dat soms automatisch ingevuld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:29 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Naja, het stond er toch echt
Startbid 1047
Heb ruim 9k dus dat is het niet iigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Was het niet gewoon meer dan dat, maar had jij zelf maar 1047 coins dan wordt dat soms automatisch ingevuld.
Anders zal het wel iets met Cheat Engine zijn ofzo.
Ligt aan je browser, via google kan je het waarschijnlijk wel vinden als je zoekt op auto refresh plugin en dan je browserquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja heb je daar nog een linkje van? Was gister niet thuis toen ik het las en aangezien de topics hier nogal hard gaan...
Krasic is veel minder dan in FIFA 11 dus zijn prijs is ook veel lager. Aan de andere kant is de markt wel ingestort, jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:41 schreef Toefjes het volgende:
Krasic 2 keer door mensen hier binnengehaald voor 2K of minder? Volgens mij stort de markt gigantisch in?
Gek, was gisteren betrokken in 2 biedingen die ik allebei "won" 7700 en 7900 coins. Heb 1tje gehouden uiteraard, en de ander voor 8800 verpatst. Maar ja, is wel 4-1-2-1-2. Speelt volkomen ruk die gozer trouwensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:42 schreef Confetti het volgende:
[..]
Krasic is veel minder dan in FIFA 11 dus zijn prijs is ook veel lager. Aan de andere kant is de markt wel ingestort, ja![]()
Alleen de échte topspelers behouden hun waarde
Door mij ook 2x ja. 1x zelfs 1700. Echter wel 3-5-2 geloof ik maar goed, wel verkocht voor 4K.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:41 schreef Toefjes het volgende:
Krasic 2 keer door mensen hier binnengehaald voor 2K of minder? Volgens mij stort de markt gigantisch in?
Goedzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Hoe speelt pc trouwens? Net als console?
Zit nu PES2012 te downloaden
Veel lekkerder nog. Buiten dat het grafisch 3 klasses mooier is speelt het ook een heel stuk soepeler.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Hoe speelt pc trouwens? Net als console?
Zit nu PES2012 te downloaden
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:07 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
je moet wat he als iedereen je een beetje negeert
Ik heb Luuk de Jong met 54 uit 40.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:21 schreef BDIL het volgende:
El hamdaoui is echt een aanrader voor als je een eredivisie team maakt 32 wedstrijden gespeeld - 30 goals:D
Laag ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:13 schreef BDIL het volgende:
De markt stort echt inXD Wat een lage prijzen voor spelers ineens....
Zuid-Afrikaans team, WK98, Mexicoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:17 schreef psychedelicate het volgende:
Wie heeft er nog leuke teams?
Ik heb momenteel dus mijn Serie A squad, maar ik word steeds genaaid door blessures, contracten en rode kaarten waardoor ik steeds niet kan verder spelen (kan wel, maar geen zin). Ik wil nu dus gewoon 4 tot 7 squads maken, zodat ik constant kan rouleren.
Alles mag; Braskillers, pace whores, bronzes, silvers, golds, fuck it all. Ik heb denk ik tussen de 500 en 600k, dus het gemiddelde budget voor een team ligt tussen de 30 en 200k per elftal.
Belgische nationale team is erg leuk vind ik zelfquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:17 schreef psychedelicate het volgende:
Ik heb momenteel dus mijn Serie A squad, maar ik word steeds genaaid door blessures, contracten en rode kaarten waardoor ik steeds niet kan verder spelen (kan wel, maar geen zin). Ik wil nu dus gewoon 4 tot 7 squads maken, zodat ik constant kan rouleren.
Alles mag; Braskillers, pace whores, bronzes, silvers, golds, fuck it all. Ik heb denk ik tussen de 500 en 600k, dus het gemiddelde budget voor een team ligt tussen de 30 en 200k per elftal.
Mijn Russisch team vind ik een plaatje:Pquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:17 schreef psychedelicate het volgende:
Ja, hier ook. Vorig jaar 2 maanden gezwoegd om een IF Bundesliga elftal te krijgen. Nu 3 weken verder met de nieuwe fifa heb ik al 2 keer zoveel coins als met fifa 11...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:32 schreef mash_ het volgende:
Ik heb dit jaar echt 10x zo snel een goed team als vorig jaar. Alleen daardoor vind ik fut ook minder boeiend geworden
Oefening baart kunstquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Vorig jaar 2 maanden gezwoegd om een IF Bundesliga elftal te krijgen. Nu 3 weken verder met de nieuwe fifa heb ik al 2 keer zoveel coins als met fifa 11...
Haha, ben je aan het traden zonder game? Dat is nog eens goedkoop vermaakquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:38 schreef Dopekoe het volgende:
LIjkt idd wel makkelijker te gaan in 12, hoewel ik de game nog niet bezit...
Jep, traden zonder fifa houdt me ook wel bezigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ben je aan het traden zonder game? Dat is nog eens goedkoop vermaakWanneer ga je m halen?
Welke koop je dan ?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:47 schreef Toefjes het volgende:
Er staan echt vreselijk veel formatiekaarten te koop.. in een half uurtje 38 stuks in kunnen slaan. gaan met 500 per stuk winst weer wegHad er al 40 in totaal eerder op de dag, dus zon 40K winst als alles verkocht is. Niet slecht
quote:
Tim, Wat vind je een beter middenveld:quote:
??quote:
ELMquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tim, Wat vind je een beter middenveld:
- Overtoom Fer Serero
- IF Elm Fer Serero
- Anderson Fer Serero
Hij is zo traag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
??
Als Toefjes slim is dan verteld hij het niet, dan is het toch te verwachten dat je een dom antwoord krijgt..
[..]
ELM
Njah, daarom zou ik hem centraal zetten. Maar aan je opstellingen te zien wil je daar Fer. Maar IF Elm is echt een baasquote:
Ik ben geen Tim, maar toch ... Zet Willem Jansen van Twente op de bank (voor blesures/schorsingen/vermoeidheid opvangen ), die gast heeft een verwoestend schot, al zeer veel met hem buiten de 16 gescoord.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
- Overtoom Fer Serero
- IF Elm Fer Serero
- Anderson Fer Serero
Ik heb alle goede silvers van de eredivisie! Dus ook genoeg goede wisselsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben geen Tim, maar toch ... Zet Willem Jansen van Twente op de bank (voor blesures/schorsingen/vermoeidheid opvangen ), die gast heeft een verwoestend schot, al zeer veel met hem buiten de 16 gescoord.
IF Elm - Fer - Serero is mijn middenveld op dit moment, maar ik wil Overtoom ook nog wel testen. Andersson heb ik op de bank. Ben zelf nog een beetje aan het aftasten..Serero valt me als CM nog wel wat tegen..hij is zo weak fysiek gezien..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
- Overtoom Fer Serero
- IF Elm Fer Serero
- Anderson Fer Serero
Overtoom is wel echt een baas! Serero doet het bij mij wel gewoon prima. En Fer blijftquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Elm - Fer - Serero is mijn middenveld op dit moment, maar ik wil Overtoom ook nog wel testen. Andersson heb ik op de bank. Ben zelf nog een beetje aan het aftasten..Serero valt me als CM nog wel wat tegen..hij is zo weak fysiek gezien..
Moet sowieso zeggen dat ik nog niet zoveel plezier aan mijn silvers beleef als vorig jaar. Had vooraf helemaal zin in Eredivisieteams maar atm speel ik alleen maar met Serie A en Belgen zo ongeveer...
Ik vind Velthuizen echt dramatisch slecht..ieder schot van buiten de 16 is raak. Cillessen heeft hem al uit de basis gespeeld.
Shit man, nu praat je alsof fifa iemands leven is XD damn het is een spel....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
??
Als Toefjes slim is dan verteld hij het niet, dan is het toch te verwachten dat je een dom antwoord krijgt..
[..]
ELM
Gaat vanzelf omhoog aan het einde, maar waarom zet je dan een lage beginprijs neer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:14 schreef Iceman21 het volgende:
Pff me Huntelaar die ik voor 2300 kocht staat nu met nog 18 minuten te gaan nog op 650
aub, geen XD meer..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Shit man, nu praat je alsof fifa iemands leven is XD damn het is een spel....
??quote:
Omdat ik dat bij heel veel veilingen zie staan en die spelers worden dan ook voor hoge bedragen verkocht. Aangezien ik niemand kwijt raak dacht ik ik probeer het ook eens. nog 6 minuten en nog steeds 650, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat vanzelf omhoog aan het einde, maar waarom zet je dan een lage beginprijs neer?
Xbox? Dan bied ik wel 2.5k voor je hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:30 schreef Iceman21 het volgende:
Nog 2 minutes te gaan, 700. Kom op mensen!!
Zal de markt nog verder instorten? Waarom is hij opeens ingestort? (PS3)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Soms moet je ook je verlies gewoon minimaliseren. De markt is ingestort en gaat niet meer herstellen, dus je moet gewoon naar de prijzen nu kijken. Als je winst had willen maken had je op één dag moeten handelen. Elke dag gewacht is een paar procent eraf.
Teveel pakjes geopend, waardoor alleen de ècht goede spelers nog veel waard zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:44 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Zal de markt nog verder instorten? Waarom is hij opeens ingestort? (PS3)
Klopt niet altijd hoor. Je weet niet hoeveel er is gekocht aan pakjes en hoeveel is gediscard.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:51 schreef Confetti het volgende:
Grappig, via de WebApp kan je er makkelijk achterkomen hoeveel coins iedereen heeft![]()
Arme rijstbal zit op 18703![]()
Degene die op #1 staat qua top squad zit op 1577390..valt nog mee.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:51 schreef Confetti het volgende:
Grappig, via de WebApp kan je er makkelijk achterkomen hoeveel coins iedereen heeft![]()
Arme rijstbal zit op 18703![]()
Degene die op #1 staat qua top squad zit op 1577390..valt nog mee.
Deze wel..is de meest actuele stand van hoeveel coins iedereen heeftquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt niet altijd hoor. Je weet niet hoeveel er is gekocht aan pakjes en hoeveel is gediscard.
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet door mij, betere dingen te doen
Dubbel. Probeer het uit man!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:10 schreef detennismaster het volgende:
Fut is net vastgelopen in het scherm waar je het team van de tegenstander kan zien. Als je dan quit, ben je dan DNF + contracten kwijt.? Hij zegt dat hij al in een nieuw toernooi bezig is. Maar dan zou ik toch de mededeling krijgen dat hij is gequit?
Ik wacht dan altijd 5 miinuten en meestal is mijn DNF nog goed danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:10 schreef detennismaster het volgende:
Fut is net vastgelopen in het scherm waar je het team van de tegenstander kan zien. Als je dan quit, ben je dan DNF + contracten kwijt.? Hij zegt dat hij al in een nieuw toernooi bezig is. Maar dan zou ik toch de mededeling krijgen dat hij is gequit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |