Met Do én Tanja dan. Kun je afwisselenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
1x stoten en ze kunnen 2 nieuwe heupen bestellen. Veel te dun joh
Huis een beetje toonbaar maken. Het was nogal een bende.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:19 schreef Pinzon het volgende:
Meteen rustig in het topic. Iedereen plaspauze of nootjes halen.
Dat zei hij ook maar hoor, hij zat er heus wel liever zelf anders zat hij niet zoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:20 schreef superjojo het volgende:
Wat een gehuil over Kobe in dit topic. Als je lichamelijk niet zo sterk bent, moet je het juist van dit soort opzetjes hebben, daar is niks mis mee.
Al is het debiel om zo blij te zijn dat je 'eilandvriend' door is.
ik was/ben het met je eens, máár ze had ook weinig keuze en ik zag het ook meer als 'terugslaan' en niet zo zeer de eerste tik uitdelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
[..]
Prima. Blijkbaar ben ik één van de weinigen die het een brutale ondertoon vond hebben.
Dat is wat ik bedoelde, jij zegt het wat duidelijkerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik was/ben het met je eens, máár ze had ook weinig keuze en ik zag het ook meer als 'terugslaan' en niet zo zeer de eerste tik uitdelen.
True. Ik wilde alleen aangeven dat ook zij niet altijd de braafste is. Het liefst had ik haar ook mee zien doen in de strijd om de samensmelting.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik was/ben het met je eens, máár ze had ook weinig keuze en ik zag het ook meer als 'terugslaan' en niet zo zeer de eerste tik uitdelen.
Ik vond eerlijk gezegd de reactie van Debra brutaler, maar ik geef toe dat ik misschien een beetje een tunnelvisie heb, vond die 3 uit dat complot echt niet leuk en erg achterbaks. Anne werd echt een beetje buiten gesloten, werd er totaal niet bij betrokken. De toekomst zag er mede door die 3 slecht uit voor haar. En toen opeens 2 nieuwe kampleden die wel interesse in haar toonden dat gaf weer mogelijkheden denk ik. Als ze het puur en alleen als imagedingetje had gedaan had ze het vanaf het begin al gedaan denk ik. Maar ik denk eerder dat ze zich gesterkt voelde en de stoute schoenen aan durfde te trekken. En de reactie van Debra zei eigenlijk al genoeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
[..]
Prima. Blijkbaar ben ik één van de weinigen die het een brutale ondertoon vond hebben.
Preciesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Wel 2 vliegen in één klap: Deborah én Kobe weg.
Hij hield z'n buik in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |