Appiequote:Op zondag 16 oktober 2011 15:04 schreef DeLuna het volgende:
Appie in de stad.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga soms echt stuk man, zo droog is alles.
Emile, wat een gast is dat..quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Appie![]()
![]()
Emile Bezemer is ook al zo'n grappig personage
Ik zat er ook gewoon al die tijd al op te wachten. Eigenlijk had ik hem eind seizoen 2 al terug verwacht met Laura, of anders begin seizoen 3. Maar ze lieten ons flink wachten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In de van de meest geniale eindes ooit (vanaf 10.48):
en
De terugkeer van Robert Alberts durende vanaf dan t/m 2008, nadat ie bijna 2 jaar offscreen in Amerika had gezeten (weliswaar met tussenpozen)
Sowieso, 650 euro uitgeven aan een waarzegster.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Myriam dan met haar gezeur over vrijdag de 13de
Zegt meer over Myriamquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sowieso, 650 euro uitgeven aan een waarzegster.![]()
![]()
Miriam? Gulden zul je bedoelen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sowieso, 650 euro uitgeven aan een waarzegster.![]()
![]()
Ja, dat is het punt dus, iedere keer als ze gulden zeggen dan hoor ik euro.quote:
Ook wel geniaal hoe Robert zich aan niemand storend weer installeert in Huize Alberts en het claimt en ik had toen ook echt zoiets van zo hoort het: Robert en Laura zijn daar de heer en de vrouw des huizes.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zat er ook gewoon al die tijd al op te wachten. Eigenlijk had ik hem eind seizoen 2 al terug verwacht met Laura, of anders begin seizoen 3. Maar ze lieten ons flink wachten.
Rien bij die verkiezingen in seizoen 2.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:09 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan Rien momenteel ook wel uitkotsen zeg.
quote:
Schitterend ja. Ik had zo'n vervolg ook totaal niet verwacht.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die scene vanaf 13.52, spannend, hilarisch en gewoon mooi. Vooral die blikken die Jef trekt en zijn opmerkingen![]()
![]()
De familie Alberts vs Instituut Karma: 1-0quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Schitterend ja. Ik had zo'n vervolg ook totaal niet verwacht.
Daar ben ik nog lang niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Rien bij die verkiezingen in seizoen 2.
Die vent die met dat mes stond te zwaaien voor Jef, die is blijkbaar gevlucht. Misschien komt hij nog terug voor wraak.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De familie Alberts vs Instituut Karma: 1-0
Dat ie ook echt zo stom grijnzend naar Jef keek, toen viel ik echt van mijn stoel. Net als toen Jef zei: 'Laten we de spullen even staan?' en toen hij op het laatst een rake uitdeelde aan een van die gasten die weer bij dreigde te komen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Die vent die met dat mes stond te zwaaien voor Jef, die is blijkbaar gevlucht. Misschien komt hij nog terug voor wraak.
Die grijns inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat ie ook echt zo stom grijnzend naar Jef keek, toen viel ik echt van mijn stoel.
De gebroeders Alberts.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Tevens de eerste samenwerking tussen Robert en Jef
quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:25 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik ga voortaan op dit forum naar GTST kijken.
De afleveringen hier zijn veel spannender, dan die op tv.
P.S. ik wil me ook graag aansluiten bij de sekte van Uncle X!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |