Door deze schrijvers door alsnog zijn kleinzoon te verpesten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Is Herman eigenlijk ooit eens gestraft of te grazen genomen voor zijn narigheid?
Herman Hogendoorn is nooit een vast personage geweest, hij kwam maar een tiental afleveringen per seizoen (soms zelfs minder) voor. Dit is de reden dat hij niet gestraft werd zoals andere personages. Hij diende juist als een middel om een andere personages te straffen:quote:
Hoe hij er uitgesodemieterd wordt door Robert Alberts op dat huwelijk van Robert en Laura is ook te geniaal gewoon. Van dat fragment op 8.45 zou een fan gewoon een avatar kunnen makenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:39 schreef Frey het volgende:
Hoe Herman die deur ook opent met zijn stok bij 8:45.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door loezzzje op 17-10-2011 15:57:37 ]
Ik had hem echt een klap verkocht als ik Sjors was!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:02 schreef kwiwi het volgende:
Wat is Bing toch ook altijd lekker subtiel
Ik ook. Wat een horkquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik had hem echt een klap verkocht als ik Sjors was!
Ja diequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die tweelingbroer van Jan Kooijman bedoel je? Ja!
Tweeling.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die tweelingbroer van Jan Kooijman bedoel je? Ja!
Niet? Ik dacht de eerste keer dat ik 'm zag serieus dat het een broertje van Jan wasquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tweeling.Hij lijkt er voor geen meter op.
Ook echt wel!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tweeling.Hij lijkt er voor geen meter op.
Ik vond hem eerst op Noud lijkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Als je het haar bij Jan wegdenkt, lijkt hij best op die Kevin.
En ze zullen wel beginnen met dat kind van Rikkiquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Bing; dat klinkt alsof je heel veel kinderen wil adopteren
Ongetwijfeld... wat Rikki moet toch van het kind af.. en Charlie is er straks niet meer..quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ze zullen wel beginnen met dat kind van Rikki.
Gigi was in het begin ook gewoon Slecht(ja, met een hoofdletter!) maar nu is ze leuk!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Wel grappig eigenlijk. In het begin vond ik Gigi een slechte actrice met een irritant personage, en inmiddels is dat juist zo'n beetje het meest leuke personage dat er nog is m.i.
Ik zat net nog te denken, volgens mij heeft ze een flink aantal acteerlessen genomen de afgelopen maanden. Hoe ze op die begrafenis was, zag er heel overtuigend uit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:15 schreef kwiwi het volgende:
Wel grappig eigenlijk. In het begin vond ik Gigi een slechte actrice met een irritant personage, en inmiddels is dat juist zo'n beetje het meest leuke personage dat er nog is m.i.
Mja, het is té toevallig dat die twee verhaallijnen tegelijkertijd spelen, dus het kan bijna niet anders dan dat ze die samen laten komen. Kan over een jaar, als het kind tien is, weer tot een verhaallijn leiden waarin Rikki haar kind toch terug wil hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld... wat Rikki moet toch van het kind af.. en Charlie is er straks niet meer..
Ik vond haar eigenlijk de goede kant op gaan vanaf het moment dat ze Sjors hielp bevallen op de bootquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gigi was in het begin ook gewoon Slecht(ja, met een hoofdletter!) maar nu is ze leuk!zeker sinds de dood van Rosa waardeer ik d'r meer!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, het is té toevallig dat die twee verhaallijnen tegelijkertijd spelen, dus het kan bijna niet anders dan dat ze die samen laten komen. Kan over een jaar, als het kind tien is, weer tot een verhaallijn leiden waarin Rikki haar kind toch terug wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |