--------quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:30 schreef picardmike het volgende:
Nou ze heeft de boodschap weer perfect opgevat:
IK:
maar ik begin me eerlijk gezegd een beetje te ergeren. Ik zie je wel op rp maar hier, zie ik je middernacht weer. Ik heb het idee dat je niet alleen met mij bezig bent.
Vind ik wel jammer, want ik dacht dat we toch wel een klik hadden op het begin. Verkeerd ingeschat denk ik.
En natuurlijk vind ik het niet erg opzich, maar als je iemand heb rondlopen in je eigen omgeving is het wat anders dan dat je nog verder zoekt op internet. Maarja ik weet ook niet of ik de eerste was ofcourse. Vind het alleen jammer dus.
ZIJ:
2011-10-19, 14:48
Je kan toch niet van mij verwachten dat ik ga zitten wachten tot ik jou een keer op spreek. Dat is het nadeel van internet je moet net tegelijk online zijn.... Maar misschien is het idd beter helemaal geen contact te hebben. Ik erger me namelijk aan mannen die me gelijk aan de ketting willen leggen. Heel veel succes hier er op rp maar dat zal vast wel lukken.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Beetje de sterkte van mannen wij gaan ten minste ergens voor...
Hoe bedoel je? Dedication aan een enkele vrouw?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Gastquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Verklaar je nader, zou ik zeggenquote:
Zorgen dat je gesprekspartner de ander vergeet moet je niet uitspreken. Dat moet je doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Verklaar je nader, zou ik zeggen
Ja, goed. Dat bedoelde ik dus ookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zorgen dat je gesprekspartner de ander vergeet moet je niet uitspreken. Dat moet je doen.
Je formuleerde het anders compleet anders.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, goed. Dat bedoelde ik dus ook
Nee, toewijding aan elkaar. Niet die gedachtegang van het gras zal vast ergens nog wel groener zijn laat ik zoveel mogelijk lijntjes uitzetten. Je wil er iets van maken of niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dedication aan een enkele vrouw?
Dude.....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:30 schreef picardmike het volgende:
Nou ze heeft de boodschap weer perfect opgevat:
IK:
maar ik begin me eerlijk gezegd een beetje te ergeren. Ik zie je wel op rp maar hier, zie ik je middernacht weer. Ik heb het idee dat je niet alleen met mij bezig bent.
Vind ik wel jammer, want ik dacht dat we toch wel een klik hadden op het begin. Verkeerd ingeschat denk ik.
En natuurlijk vind ik het niet erg opzich, maar als je iemand heb rondlopen in je eigen omgeving is het wat anders dan dat je nog verder zoekt op internet. Maarja ik weet ook niet of ik de eerste was ofcourse. Vind het alleen jammer dus.
ZIJ:
2011-10-19, 14:48
Je kan toch niet van mij verwachten dat ik ga zitten wachten tot ik jou een keer op spreek. Dat is het nadeel van internet je moet net tegelijk online zijn.... Maar misschien is het idd beter helemaal geen contact te hebben. Ik erger me namelijk aan mannen die me gelijk aan de ketting willen leggen. Heel veel succes hier er op rp maar dat zal vast wel lukken.
Hoe bedoel je... online? Want dat laatste is natuurlijk onzin.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zorgen dat je gesprekspartner de ander vergeet moet je niet uitspreken. Dat moet je doen.
Ok. Wat jij wil.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je... online? Want dat laatste is natuurlijk onzin.
Klopt. Bottom line: zelf wat doen om er voor te zorgen dat je de aandacht bij die ander weg snoept. Iets met initiatief en positieve benadering enzoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je formuleerde het anders compleet anders.
Makkelijk praten als vrouw zijnde... dan moet je maar interessant genoeg zijn. Gewoon een loze kreet.quote:
Maar hoe weet je nou of zij de ware is? Je kent elkaar amper. Zodra je veel vergelijkingsmateriaal hebt zul je beter weten wat bij je past.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, toewijding aan elkaar. Niet die gedachtegang van het gras zal vast ergens nog wel groener zijn laat ik zoveel mogelijk lijntjes uitzetten. Je wil er iets van maken of niet.
Zij heeft echt gelijk. Zelfde met seks, eerst doen. Daarna kun je het erover hebbenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je... online? Want dat laatste is natuurlijk onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |