abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2011 @ 17:28:16 #176
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_103287482
In hoeverre is het onethisch om een meisje aan het lijntje te houden? Ze komt dit weekend slapen maar ik weet nu al dat het niks word kwa relatie, ze is mooi en heel lief maar echt fucking dom. En daar knap ik echt hard op af. We hebben het nooit over een eventuele relatie of wat dan ook. Ze smst ontzettend vaak en ik doe altijd leuk terug. Het is dus niet alsof ik hier oneerlijk over ben. Als ze het vraagt zeg ik gewoon dat ik dàt niet zie zitten.

Daarentegen heb ik volgende week 2 dates met meisjes die ik wel echt zie zitten, maarja dat zien we na de dates pas echt goed. Met eentje word het een 2e date waar we beide veel zin in hebben en met de ander heb ik afgesproken dat we niet mailen of smsen of wat dan ook en alles bewaren voor de date (oke, we smsen wel over wanneer en waar we daten maar thats it). Ben benieuwd!
Thinking about thinking of you.
pi_103292516
Nou ze heeft de boodschap weer perfect opgevat:

IK:
maar ik begin me eerlijk gezegd een beetje te ergeren. Ik zie je wel op rp maar hier, zie ik je middernacht weer. Ik heb het idee dat je niet alleen met mij bezig bent.
Vind ik wel jammer, want ik dacht dat we toch wel een klik hadden op het begin. Verkeerd ingeschat denk ik.
En natuurlijk vind ik het niet erg opzich, maar als je iemand heb rondlopen in je eigen omgeving is het wat anders dan dat je nog verder zoekt op internet. Maarja ik weet ook niet of ik de eerste was ofcourse. Vind het alleen jammer dus.

ZIJ:
2011-10-19, 14:48
Je kan toch niet van mij verwachten dat ik ga zitten wachten tot ik jou een keer op spreek. Dat is het nadeel van internet je moet net tegelijk online zijn.... Maar misschien is het idd beter helemaal geen contact te hebben. Ik erger me namelijk aan mannen die me gelijk aan de ketting willen leggen. Heel veel succes hier er op rp maar dat zal vast wel lukken.
UITGESCHREVEN
pi_103292607
_O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_103292795
quote:
vind ze leuk hoor -O-
UITGESCHREVEN
pi_103293708
Nadeel van het internet my ass... vertaal dat maar naar ik wil helemaal geen moeite doen omdat ik je niet zo leuk vindt.
Drama means nothing, it's part of the game.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:59:50 #181
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103293964

quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:30 schreef picardmike het volgende:

IK:
maar ik begin me eerlijk gezegd een beetje te ergeren. Ik zie je wel op rp maar hier, zie ik je middernacht weer. Ik heb het idee dat je niet alleen met mij bezig bent.
Vind ik wel jammer, want ik dacht dat we toch wel een klik hadden op het begin. Verkeerd ingeschat denk ik.
En natuurlijk vind ik het niet erg opzich, maar als je iemand heb rondlopen in je eigen omgeving is het wat anders dan dat je nog verder zoekt op internet. Maarja ik weet ook niet of ik de eerste was ofcourse. Vind het alleen jammer dus.

ZIJ:
Je kan toch niet van mij verwachten dat ik ga zitten wachten tot ik jou een keer op spreek. Dat is het nadeel van internet je moet net tegelijk online zijn.... Maar misschien is het idd beter helemaal geen contact te hebben. Ik erger me namelijk aan mannen die me gelijk aan de ketting willen leggen. Heel veel succes hier er op rp maar dat zal vast wel lukken.
--------

Wees open voor die dingen. Laat nooit merken dat je jaloers bent. Dat interpreteren vrouwen als zeer zwak. Zeker als je enkel elkaar aan het aftasten bent. Je zit toch nog niet in een relatie man.

Spreidt zelf je kansen zodat het helemaal niet erg is als je haar aan een ander verliest. Houding... Neem de juiste aan.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:04:26 #182
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103294168
PM, leer na al die jaren nou eens van je fouten. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_103294197
De passief agressieve, verongelukte toon uit dat berichtje :D En dan gek vinden dat iemand zegt " joh, weetje, lama"! :D _O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_103294288
Beetje de sterkte van mannen wij gaan ten minste ergens voor...
pi_103294460
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
:')
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:10:41 #186
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103294461
quote:
Hoe bedoel je? Dedication aan een enkele vrouw?
pi_103294793
quote:
Gast :')

In plaats van: Puh, ik vind het stom dat je kijkt wat er nog meer te halen valt :6

Had hij iets moeten zeggen in de geest van: Joh, vergeet die andere gozer, we gaan (vul hier iets passends in) doen! *)

Zelfs ik snap dat :')
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_103294948
Nee.
pi_103295080
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee.
Verklaar je nader, zou ik zeggen :P
pi_103295131
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Verklaar je nader, zou ik zeggen :P
Zorgen dat je gesprekspartner de ander vergeet moet je niet uitspreken. Dat moet je doen.
pi_103295173
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zorgen dat je gesprekspartner de ander vergeet moet je niet uitspreken. Dat moet je doen.
Ja, goed. Dat bedoelde ik dus ook :P
pi_103295197
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ja, goed. Dat bedoelde ik dus ook :P
Je formuleerde het anders compleet anders.
pi_103295228
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:10 schreef Sinji het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Dedication aan een enkele vrouw?
Nee, toewijding aan elkaar. Niet die gedachtegang van het gras zal vast ergens nog wel groener zijn laat ik zoveel mogelijk lijntjes uitzetten. Je wil er iets van maken of niet.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:25:26 #194
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_103295271
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:30 schreef picardmike het volgende:

IK:

ZIJ:
Dude..... :o Hoe, wat, waarom doe je dit!? :D
Thinking about thinking of you.
pi_103295287
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Hoe bedoel je... online? Want dat laatste is natuurlijk onzin.
pi_103295309
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Ok. Wat jij wil.
pi_103295336
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je formuleerde het anders compleet anders.
Klopt. Bottom line: zelf wat doen om er voor te zorgen dat je de aandacht bij die ander weg snoept. Iets met initiatief en positieve benadering enzo :P

Formulering van m'n gedachten is niet m'n sterkste kant, zeker niet na een dag als vandaag :P
pi_103295541
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ok. Wat jij wil.
Makkelijk praten als vrouw zijnde... dan moet je maar interessant genoeg zijn. Gewoon een loze kreet.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:30:44 #199
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103295545
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Nee, toewijding aan elkaar. Niet die gedachtegang van het gras zal vast ergens nog wel groener zijn laat ik zoveel mogelijk lijntjes uitzetten. Je wil er iets van maken of niet.
Maar hoe weet je nou of zij de ware is? Je kent elkaar amper. Zodra je veel vergelijkingsmateriaal hebt zul je beter weten wat bij je past.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:31:39 #200
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103295593
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Zij heeft echt gelijk. Zelfde met seks, eerst doen. Daarna kun je het erover hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')