Gast, de meeste heren hier hebben tig lijntjes uitstaan, waarom zou je dan als vrouw moeite doen als een heer niet eens boven het maaiveld uitsteekt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niet... maar picardmike gaat er ten minste met open vizier voor. En een manier om elkaar wat beter dan amper te leren kennen is bijvoorbeeld chatten. Maar dan moet je wel bereidt zijn tijd en energie er in te steken. Iets wat menig vrouw ontbreekt, liever aan het lijntje houden totdat iemand anders is gevonden.
Dan ben je niet knap genoeg of iets anders lekker belangrijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:37 schreef FS1986NL het volgende:
Wat een leuke site is Paiq toch![]()
Elke dag om 20:30 krijg je een persoon te zien en dan kan je kiezen ( Blokken of Toevoegen).
Echt meteen 20:31 heeft diegene mij alweer de optie gegeven (Blokken) om alleen via OneLiner haar te kunnen bereiken.
Vind knap dat zoveel mensen überhaupt met iemand kunnen chatten.
Ja ik heb mij voor 1 maand aangemeld om te kijken of het wat is, hoor weleens verhalen van datingsites.quote:
En jongedame hoeveel lijntjes heb jij?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gast, de meeste heren hier hebben tig lijntjes uitstaan, waarom zou je dan als vrouw moeite doen als een heer niet eens boven het maaiveld uitsteekt.
A daarom betaal ik er dus niet voor.... ik krijg matches op basis van input blabla... eens per zo veel keer.... vind ik meer dan genoeg...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:42 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja ik heb mij voor 1 maand aangemeld om te kijken of het wat is, hoor weleens verhalen van datingsites.
Maar tot nu toe vind ik het een beetje tegenvallen, heb al 6 dagen Paiq select en al die dagen gelijk al 20:31 een BLOK aan me voet.
Lol ja gewoon verder proberen inderdaad, moet wel zeggen de eerste 3 die ik voorgeschoteld kreeg waren nou niet echt mijn types LEES: (ietsje meer gewicht)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben je niet knap genoeg of iets anders lekker belangrijkvolgende keer beter
Meer dan 1quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jongedame hoeveel lijntjes heb jij?
hehehequote:
Ach so...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:45 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Lol ja gewoon verder proberen inderdaad, moet wel zeggen de eerste 3 die ik voorgeschoteld kreeg waren nou niet echt me type LEES: (ietsje meer gewicht)
Echt bijna iedereen ze is te dikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:45 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Lol ja gewoon verder proberen inderdaad, moet wel zeggen de eerste 3 die ik voorgeschoteld kreeg waren nou niet echt me type LEES: (ietsje meer gewicht)
Ik ookquote:
Dat begrijp ik dan niet... je gaat ergens voor of niet.quote:
You'll learn the hard way, or stay bitter forever.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan niet... je gaat ergens voor of niet.
Overigens al die klagers over te dikke vrouwen, ben ze nog niet tegengekomen als match.
Klopt maar ik heb nog niet het idee gehad dat iemand echt alleen voor mij gaat.... en ik heb nog niks gevonden voor wie ik alles wil laten vallen ... lees geen verliefde gevoelens or what ever...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:52 schreef DigitalGirl het volgende:
Ik vind mijzelf best breed... daar ben ik zelfs om gebasht hierop Fok!quote:Overigens al die klagers over te dikke vrouwen, ben ze nog niet tegengekomen als match.
Ik ben zelf ook heel dun. Ik vind volslank juist mooiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:51 schreef FS1986NL het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 19 oktober 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt bijna iedereen ze is te dikwtf is dat voor een onzin altijd dat gezeur daarover.
[..]
HOHO rustig aan.
Ik bedoel het meer omdat ik zelf best wel slank ben van mezelf.
Dan vind ik het niet echt goed bij mekaar passen snap je? (dikke en de dunne)
![]()
Tuurlijk je heb zat mooie volslanke vrouwen, geen twijfel over mogelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook heel dun. Ik vind volslank juist mooimaar goed iedereen is anders
Dus jouw advies is zoveel mogelijk lijntjes en daarmee ook telkens slechts oppervlakkige communicatie tot het moment van een date. Daarmee kan iemand zich dus alleen onderscheiden door zijn of haar uiterlijk. Want smalltalk is nou niet echt wat de doorslag zal geven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
You'll learn the hard way, or stay bitter forever.
Post even een foto zonder zwarte kleren dan kan ik pas oordelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf best breed... daar ben ik zelfs om gebasht hierop Fok!
Waarom zonder kleren?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Post even een foto zonder zwarte kleren dan kan ik pas oordelen.
Waar het hart van vol isquote:
Nee, in jouw geval kies je wat dames uit die 't op de chat leuk doen...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dus jouw advies is zoveel mogelijk lijntjes en daarmee ook telkens slechts oppervlakkige communicatie tot het moment van een date. Daarmee kan iemand zich dus alleen onderscheiden door zijn of haar uiterlijk. Want smalltalk is nou niet echt wat de doorslag zal geven.
Ikquote:
Nee, waarom zou ik die posten?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Post even een foto zonder zwarte kleren dan kan ik pas oordelen.
Omdat hij je wil beoordelen of je zoals je zelf zegt breed bent. En nee dat vind ik niet.quote:
Dat is ook geen probleem als de heer maar begrijpt dat er meiden zijn met meerdere lijntjes. Zodra je al je energie en toewijding opoffert aan 1 lijntje kan dat, begrijpelijk, hard aankomen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef Cue_ het volgende:
Wat een discussie over wat 'de juiste manier is en hoeveel lijntjes je dient uit te zetten'.
de 1 vindt het prettig om zich te focussen op 1 persoon en de ander vindt het geen probleem om verschillende mensen tegelijk te spreken. Ligt toch echt aan hoe je in elkaar zit en wat je zelf fijn vindt
Dat weet ik TB ... dat weet ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat hij je wil beoordelen of je zoals je zelf zegt breed bent. En nee dat vind ik niet.
Mag ik meedoen met hem plagen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat weet ik TB ... dat weet ik
Maar dat weet hij nieten ik mag Girlie graag een beetje plagen
Dan ga ik jou plagenquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Overigens al die klagers over te dikke vrouwen, ben ze nog niet tegengekomen als match.
Je begrijpt wel meer niet volgens mij, Girliequote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Beetje de sterkte van mannen wij gaan ten minste ergens voor...
Waarom niet? Denk je dat ik dat niet durf?quote:
Bovendien kan je nooit voorzien hoeveel berichtjes je terug krijgt op RP. Als je twee berichtjes krijgt, en zelf ook tweemaal initiatief neemt ergens. Dan is het al vier. En dan ga je niet tegen iemand zeggen dat ze maar ff moet wachten..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef Cue_ het volgende:
Wat een discussie over wat 'de juiste manier is en hoeveel lijntjes je dient uit te zetten'.
de 1 vindt het prettig om zich te focussen op 1 persoon en de ander vindt het geen probleem om verschillende mensen tegelijk te spreken. Ligt toch echt aan hoe je in elkaar zit en wat je zelf fijn vindt
Nee dat denk ik nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Denk je dat ik dat niet durf?
Eigenlijk heb je gewoon nog gelijk ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet
maar ik heb geen zin om gemeen te moeten doen
Waarom niet? Je gaat toch voor de top?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef macondo het volgende:
[..]
En dan ga je niet tegen iemand zeggen dat ze maar ff moet wachten..
Om tijnbrein een plezier te doen en tevens kunnen we oordelen of je altijd gothic achtige kleren draagt.quote:
Girlie zoekt haar zijn grote liefde op internet, en als dat eenmaal geregeld is dan is de date slechts een formaliteit ;')quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:12 schreef Sinji het volgende:
Hoe weet je hoe top iemand is in die nog oppervlakkige paar momenten?
Mensenkennis en weten wat je wilt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:12 schreef Sinji het volgende:
Je weet na een chat wel een beetje hoe iemand is. Dat kan je zien aan of het gesprek leuk loopt of heel stroef. Of het een leuk wederzijds gesprek is over van alles en niks of dat het zo'n verschrikkelijk interview-gesprek is. En of je dezelfde interesses deelt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:12 schreef Sinji het volgende:
Hoezo niet? Ik kan best meerdere leuke chats tegelijk hebben. En met mails is het natuurlijk nog makkelijker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:27 schreef DigitalGirl het volgende:
Inderdaad en dat leuke wederzijds gesprek ontstaat toch al sneller wanneer de persoon waarmee je aan het praten bent niet 10 lijntjes heeft.
Heb het idee dat vrouwen daar toch wat minder in zijn... wordt ook wel moeilijk als je met 10 kerels tegelijkertijd aan het praten bent.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik kan best meerdere leuke chats tegelijk hebben. En met mails is het natuurlijk nog makkelijker.
Vrouwen praten niet met tien kerels tegelijk. Zij kiezen gewoon uit de 10 mannen die hun online aanspreken de interessantste en de rest mag denken dat ze in een gesprek meedoen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb het idee dat vrouwen daar toch wat minder in zijn... wordt ook wel moeilijk als je met 10 kerels tegelijkertijd aan het praten bent.
En dat akelige gevoel dat je daarvan krijgt.. heb je alleen jezelf mee. Just don't give a fuck, zie het als een obstakel die je kan overwinnen in plaats van een blokkade waar je niet omheen kuntquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:27 schreef DigitalGirl het volgende:
Inderdaad en dat leuke wederzijds gesprek ontstaat toch al sneller wanneer de persoon waarmee je aan het praten bent niet 10 lijntjes heeft.
Digitale spontaniteit.. sure! Heb je nou al eens een date gehad Girl?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mail tel ik overigens niet mee, je kunt lang nadenken over je antwoord en daarmee is het gewoon niet spontaan genoeg.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat een gezever over meerdere lijntjes tegelijk..
Heb zelf een klein probleem ondervonden... Was heel leuk met 2 aan het chatten.. met 1 afgesproken, toen vroeg nummer 2 wanneer we af konden spreken.. Heb heel subtiel gezegd dat ik op het moment qua daten eigenlijk een leuke tegen gekomen was en ik eerst wilde kijken hoe het daarmee verder liep..
Paar dagen later.... Krijg ik van diegene een berichtje.. OOOH!!! Jij bent mijn beste vriendin aan het daten!!
Meerdere lijntjes werkt prima
Haha, koning. Wel prima dat je niet ook nog met die nummer 2 bent gaan afspreken anders had je stront aan de knikker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat een gezever over meerdere lijntjes tegelijk..
Heb zelf een klein probleem ondervonden... Was heel leuk met 2 aan het chatten.. met 1 afgesproken, toen vroeg nummer 2 wanneer we af konden spreken.. Heb heel subtiel gezegd dat ik op het moment qua daten eigenlijk een leuke tegen gekomen was en ik eerst wilde kijken hoe het daarmee verder liep..
Paar dagen later.... Krijg ik van diegene een berichtje.. OOOH!!! Jij bent mijn beste vriendin aan het daten!!
Meerdere lijntjes werkt prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |