grin...word je vijver langzaam niet te klein ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:07 schreef macondo het volgende:
Apart, gisteren wezen drinken met soort ex vriendin. Blijkt ze vriendin te zijn van een meisje van RP met wie ik mail. Ergens grappig, ergens onhandig. Wil op date gewoon heel erg kunnen falen zonder dat het consequenties heeft elders en ik het nog zal moeten horen later..
Moet je je matchcriterium beter instellen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:09 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
grin...word je vijver langzaam niet te klein ?
Ik vind het overigens wel irritant dat Paiq helemaal geen rekening lijkt te houden met je "locatie-criterium"....damn..matches op meer dan 100 km afstand vind ik ook weer zo wat....
Zal eens kijken.....volgens mij heb ik het afstandscriterium al vol staan....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je je matchcriterium beter instellen.Ik krijg enkel matches uit mijn buurt .
(speed/battle dates houden daar uiteraard geen rekening mee)
Neuh, het is puur toeval. Aanstaande date weet nog van niets, nog twijfel ik het ga melden. Geen hartsvriendinnen, dus ander houdt haar mond wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:09 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
grin...word je vijver langzaam niet te klein ?
Je hebt (of had) zo'n hele lijst aan vragen die je kan/moet invullen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:24 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Zal eens kijken.....volgens mij heb ik het afstandscriterium al vol staan....
Als vrouw zijnde misschien jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt (of had) zo'n hele lijst aan vragen die je kan/moet invullen.
1 vraag is "hoe erg vindt je een grote afstand" als je die met (bv) 100% aangeeft dan krijg je alleen matches uit je buurt.
Kan hem nergens vinden. Is die niet weggehaald omdat het nu een 'paiq select' feature is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt (of had) zo'n hele lijst aan vragen die je kan/moet invullen.
1 vraag is "hoe erg vindt je een grote afstand" als je die met (bv) 100% aangeeft dan krijg je alleen matches uit je buurt.
Bij de 'matching' vragen. Lijkt me stug dat ze die hebben weggehaald, aangezien ze nog steeds tig vragen hebben staan daar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Kan hem nergens vinden. Is die niet weggehaald omdat het nu een 'paiq select' feature is?
Waarom vind je dat lastig ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:26 schreef macondo het volgende:
En dates zonder dat je écht denkt : "dit zou wat kunnen worden!" vind ik wat lastig.
Als ik echt enthousiast ben en per e-mail al het gevoel krijg dat er iets van "op dezelfde lijn zitten" bestaat met dezelfde grappen.. dan heb je al snel zin in een date. Als iemand vooral heel mooi is maar wil afspreken na drie mailtjes dan heb ik het idee dat het veel oppervlakkiger is. En dan is het ook minder leuk (vooraf)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waarom vind je dat lastig ?
e-mail als in "e-mail"quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Hoe bedoel je per e-mail? E-mail als in e-mail... waarom dan niet gewoon chatten.
Ah joh Macomondo is de sidekick van Silenus. Die lullen allebei maar in de wilde weg. Elke week daten en 4 contacten per week daar geloof ik geen reet van! En al zou ik het willen, dan weet ik niet waar ik de tijd vandaan haal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Hoe bedoel je per e-mail? E-mail als in e-mail... waarom dan niet gewoon chatten.
Misschien moet je wat kieskeuriger zijn dan al dat ronddaten. Dan wordt een afspraakje automatisch wat specialer. En zo hoort een date ook te zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Als ik echt enthousiast ben en per e-mail al het gevoel krijg dat er iets van "op dezelfde lijn zitten" bestaat met dezelfde grappen.. dan heb je al snel zin in een date. Als iemand vooral heel mooi is maar wil afspreken na drie mailtjes dan heb ik het idee dat het veel oppervlakkiger is. En dan is het ook minder leuk (vooraf)
Mind you, heb al maanden niet gedate. En op RP ga ik het niet houden op met het mailen met één chick. Bovendien zijn ze allen mooi, leuk en grappig - wonen niet te ver weg en allemaal WO.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef Homey het volgende:
[..]
Misschien moet je wat kieskeuriger zijn dan al dat ronddaten. Dan wordt een afspraakje automatisch wat specialer. En zo hoort een date ook te zijn.
Uitspraak van iemand die nog nooit geneukt heeftquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef Homey het volgende:
[..]
Misschien moet je wat kieskeuriger zijn dan al dat ronddaten. Dan wordt een afspraakje automatisch wat specialer. En zo hoort een date ook te zijn.
we zouden bijna om hun rp-nummers vragen..kijken what makes you tickquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Mind you, heb al maanden niet gedate. En op RP ga ik het niet houden op met het mailen met één chick. Bovendien zijn ze allen mooi, leuk en grappig - wonen niet te ver weg en allemaal WO.
--------quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:30 schreef picardmike het volgende:
Nou ze heeft de boodschap weer perfect opgevat:
IK:
maar ik begin me eerlijk gezegd een beetje te ergeren. Ik zie je wel op rp maar hier, zie ik je middernacht weer. Ik heb het idee dat je niet alleen met mij bezig bent.
Vind ik wel jammer, want ik dacht dat we toch wel een klik hadden op het begin. Verkeerd ingeschat denk ik.
En natuurlijk vind ik het niet erg opzich, maar als je iemand heb rondlopen in je eigen omgeving is het wat anders dan dat je nog verder zoekt op internet. Maarja ik weet ook niet of ik de eerste was ofcourse. Vind het alleen jammer dus.
ZIJ:
2011-10-19, 14:48
Je kan toch niet van mij verwachten dat ik ga zitten wachten tot ik jou een keer op spreek. Dat is het nadeel van internet je moet net tegelijk online zijn.... Maar misschien is het idd beter helemaal geen contact te hebben. Ik erger me namelijk aan mannen die me gelijk aan de ketting willen leggen. Heel veel succes hier er op rp maar dat zal vast wel lukken.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Beetje de sterkte van mannen wij gaan ten minste ergens voor...
Hoe bedoel je? Dedication aan een enkele vrouw?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Gastquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Verklaar je nader, zou ik zeggenquote:
Zorgen dat je gesprekspartner de ander vergeet moet je niet uitspreken. Dat moet je doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Verklaar je nader, zou ik zeggen
Ja, goed. Dat bedoelde ik dus ookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zorgen dat je gesprekspartner de ander vergeet moet je niet uitspreken. Dat moet je doen.
Je formuleerde het anders compleet anders.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, goed. Dat bedoelde ik dus ook
Nee, toewijding aan elkaar. Niet die gedachtegang van het gras zal vast ergens nog wel groener zijn laat ik zoveel mogelijk lijntjes uitzetten. Je wil er iets van maken of niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dedication aan een enkele vrouw?
Dude.....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:30 schreef picardmike het volgende:
Nou ze heeft de boodschap weer perfect opgevat:
IK:
maar ik begin me eerlijk gezegd een beetje te ergeren. Ik zie je wel op rp maar hier, zie ik je middernacht weer. Ik heb het idee dat je niet alleen met mij bezig bent.
Vind ik wel jammer, want ik dacht dat we toch wel een klik hadden op het begin. Verkeerd ingeschat denk ik.
En natuurlijk vind ik het niet erg opzich, maar als je iemand heb rondlopen in je eigen omgeving is het wat anders dan dat je nog verder zoekt op internet. Maarja ik weet ook niet of ik de eerste was ofcourse. Vind het alleen jammer dus.
ZIJ:
2011-10-19, 14:48
Je kan toch niet van mij verwachten dat ik ga zitten wachten tot ik jou een keer op spreek. Dat is het nadeel van internet je moet net tegelijk online zijn.... Maar misschien is het idd beter helemaal geen contact te hebben. Ik erger me namelijk aan mannen die me gelijk aan de ketting willen leggen. Heel veel succes hier er op rp maar dat zal vast wel lukken.
Hoe bedoel je... online? Want dat laatste is natuurlijk onzin.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zorgen dat je gesprekspartner de ander vergeet moet je niet uitspreken. Dat moet je doen.
Ok. Wat jij wil.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je... online? Want dat laatste is natuurlijk onzin.
Klopt. Bottom line: zelf wat doen om er voor te zorgen dat je de aandacht bij die ander weg snoept. Iets met initiatief en positieve benadering enzoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je formuleerde het anders compleet anders.
Makkelijk praten als vrouw zijnde... dan moet je maar interessant genoeg zijn. Gewoon een loze kreet.quote:
Maar hoe weet je nou of zij de ware is? Je kent elkaar amper. Zodra je veel vergelijkingsmateriaal hebt zul je beter weten wat bij je past.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, toewijding aan elkaar. Niet die gedachtegang van het gras zal vast ergens nog wel groener zijn laat ik zoveel mogelijk lijntjes uitzetten. Je wil er iets van maken of niet.
Zij heeft echt gelijk. Zelfde met seks, eerst doen. Daarna kun je het erover hebbenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je... online? Want dat laatste is natuurlijk onzin.
Niet... maar picardmike gaat er ten minste met open vizier voor. En een manier om elkaar wat beter dan amper te leren kennen is bijvoorbeeld chatten. Maar dan moet je wel bereidt zijn tijd en energie er in te steken. Iets wat menig vrouw ontbreekt, liever aan het lijntje houden totdat iemand anders is gevonden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar hoe weet je nou of zij de ware is?
heb je Paiq select???quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:37 schreef FS1986NL het volgende:
Wat een leuke site is Paiq toch![]()
Elke dag om 20:30 krijg je een persoon te zien en dan kan je kiezen ( Blokken of Toevoegen).
Echt meteen 20:31 heeft diegene mij alweer de optie gegeven (Blokken) om alleen via OneLiner haar te kunnen bereiken.
Vind knap dat zoveel mensen überhaupt met iemand kunnen chatten.
Ben ik het niet mee eens, je moet júist als die meiden denken. Het klinkt heel nobel van je, maar dat is een illusie. Je bent aan het daten voor je eigen geluk, niet voor haar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niet... maar picardmike gaat er ten minste met open vizier voor. En een manier om elkaar wat beter dan amper te leren kennen is bijvoorbeeld chatten. Maar dan moet je wel bereidt zijn tijd en energie er in te steken. Iets wat menig vrouw ontbreekt, liever aan het lijntje houden totdat iemand anders is gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |