quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:58 schreef gifkwal het volgende:
Judge Michael Pastor instructed jurors to call his courtroom today at 3pm to find out whether trial resumes tomorrow morning or not.
Oh wacht... staat er nou dat ze moeten bellenIk las "call on" ipv "call". Ik moet echt even naar de HEMA voor een leesbril!
Dat zou tof zijn jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:56 schreef gifkwal het volgende:
Ik hoop dat het OM dokter Alon ook nog een keer terugroept
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:36 schreef Robijn48 het volgende:
Ja daarom...en in dat artikel stond ook dat hij alvorens wellicht huisarrest te krijgen eerst de bak in moet. ()
Niet bij ons hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 05:54 schreef Stokstaart het volgende:
Stranger In Moscow moet toch wel een van zijn meest onderschatte liedjes zijn
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:23 schreef eskil het volgende:
Nieuwe twitteraanvoer:
Defense said they will be calling AEG's Randy Phillips to the stand. He won't be available to testify until Monday. #ConradMurraytrial
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:46 schreef Janena het volgende:
Die kop van Sneddon na de vrijspraak: PRICELESS.
WAT een opluchting voor alle fans, heb staan juichen voor de televisie.
Ik vind het soms moeilijk om al die beelden te zien maar tegelijkertijd ben ik er ook bewust naar op zoek.
Jermaine zei het perfect: a modern day lynching. Hij was inderdaad woedend.
Dat ze op honden hebben getest is walgelijk, laten ze op zichzelf testen, propofol was toch zo veilig volgens Murray en zijn team?
Wie weet komt Klein ook nog aan de beurt, want die Adams is volgens mij er ook plotseling bijgekomen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:17 schreef Janena het volgende:
Als die arts komt zal dat interessant worden....Ikzelf hadf Arnold Klein ook wel graag als getuige willen uithoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |