abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103043849

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, 14.gif.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_103043854
:')
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_103043925
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:55:03 #4
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_103043929
Bestaat dit draad nog? omg..
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_103044036
Nee, deze is nieuw. Deze hier gaat over mijn date samen met Jale en mijn vader morgen in Rotterdam nadat ik na de consulaat ben geweest waar ik al 2 uur over doe onderweg en om 8:15 moet zijn..

Met een 7 persoons familie auto ftw! :9~
Quote van Tjabbo:
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:01:08 #6
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103044080
I'll just put this over here....

SPOILER
AFC AJAX
pi_103044370
Hadden jullie gehoord over het artikel dat kannibalisme in moskeeën 'mee valt'?

Ik heb voor het eerst zoiets debiels gehoord :')
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:20:29 #8
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_103044658
"Me vader"

Buitenlander zeker?

:P
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_103044696
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:20 schreef Lindgren. het volgende:
"Me vader"

Buitenlander zeker?

Nee allochtoon, wat jy zeg?
Quote van Tjabbo:
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:35:47 #10
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103045134

Bondscoach Slaven Bilic zag tot zijn genoegen Kroatië in Kraków gekoppeld worden aan Turkije. Het duel biedt een kans op niet alleen deelname aan het EK 2012 maar ook op een revanche.

'We hebben gewacht en gedroomd om na drie jaar revanche te kunnen nemen', zei Bilic na de loting van de EK-play-offs, waarin Kroatië met Turkije strijdt om een plaats op het EK. 'We herinneren ons allemaal hoe we tijdens het EK in 2008 de kwartfinale verloren.'

In het Ernst Happel Stadion in Wenen sneuvelde Kroatië dramatisch op de drempel van de halve finales. Ivan Klasnic leek de matchwinner na zijn treffer in de 119ste minuut, totdat Semih Sentürk diep in de tweede verlenging alsnog een penaltyreeks afdwong. Daarin misten Luka Modric, Ivan Rakitic en Mladen Petric, en was het gedaan voor Kroatië.

'Natuurlijk is Turkije een sterke tegenstander, maar wij zijn sterker', vervolgde de bondscoach van Kroatië. 'Het zal niet makkelijk zijn. Turkije is waarschijnlijk de zwaarste opponent die we konden treffen. Maar volgens mij hebben we klasse. We hebben een beter team en moeten dit dus ook winnen.'

It's on!
AFC AJAX
pi_103045441
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee, deze is nieuw. Deze hier gaat over mijn date samen met Jale en mijn vader morgen in Rotterdam nadat ik na de consulaat ben geweest waar ik al 2 uur over doe onderweg en om 8:15 moet zijn..

Met een 7 persoons familie auto ftw! :9~
je vader mag alleen mee als je me gelijk ten huwelijk vraagt.. waarom denk je dat ik romantisch wilde dineren. ik dacht dat je gelijk met een ring kwam <3
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_103045587
Hihi :$
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_103046151
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:45 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

je vader mag alleen mee als je me gelijk ten huwelijk vraagt.. waarom denk je dat ik romantisch wilde dineren. ik dacht dat je gelijk met een ring kwam <3
Huwelijk vragen? :@
Ik dacht eigenlijk gelijk een kind maken? Zijn we daar ook vanaf de komende 9 maanden.. :@

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
Quote van Tjabbo:
pi_103046265
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:05 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Huwelijk vragen? :@
Ik dacht eigenlijk gelijk een kind maken? Zijn we daar ook vanaf de komende 9 maanden.. :@

[..]

deal!
pi_103046279
Maar dan gaat je vader toch wel even weg? o:)
pi_103046373
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:08 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

deal!
me like your style14.gif

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
Maar dan gaat je vader toch wel even weg? o:)
Ik zal het hem wel vragen, heb je ff pic? dan kan ik hem om een goedkeuring vragen, mag ook via PM, DM of MSN.. (of hyves, facebook, mms, mail, webmail, photobucket of Picasa)
Quote van Tjabbo:
pi_103046544
Ach. als je goed zoekt kan je me makkelijk op facebook of hyves vinden :p succes!
pi_103046703
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ach. als je goed zoekt kan je me makkelijk op facebook of hyves vinden :p succes!
Ik ben een Man ja, ik kom morgen naar jou toe, dus doe de moeite om het me te sturen.. :{w
Quote van Tjabbo:
pi_103046729
annam :|
Quote van Tjabbo:
pi_103046737
OHAA
Quote van Tjabbo:
pi_103046744
Milf.. :D
Quote van Tjabbo:
pi_103046801
Sana vermeyen Top olsun! :9~

SPOILER
Quote van Tjabbo:
pi_103046846
Pics :9~
pi_103046921
Hahaha noem me geen milf..ik haat dat!
pi_103046956
Volgens mij is je vertaling niet helemaal correct ;)
pi_103047070
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hahaha noem me geen milf..ik haat dat!
Hate it or love it.. De benaming is wel correct.. :@

Als het niet te onbeschoft is, waar is paps als ik vragen mag? (je mag de vraag ook als niet gelezen beschouwen)

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Volgens mij is je vertaling niet helemaal correct ;)
wellus :(
Quote van Tjabbo:
pi_103047128
Nee mag je best weten hoor. die is weggegaan toen ik 3 maanden zwanger was. na een relatie van 2 jaar. :) nooit meer terug gezien ... ;)
pi_103047278
check je dm :)
Quote van Tjabbo:
pi_103047789
:)
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:51:33 #30
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103047915
AFC AJAX
pi_103047963
pi_103047988

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2011 19:53:28 ]
pi_103048040
pi_103048094
pi_103048160
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
De mooiste stad van Nederland :D
Ik bedoel achtergond
pi_103048187

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2011 19:57:11 ]
pi_103048205
quote:
Dit is de enige tot nu toe die ik leuk vind :')
pi_103048235
pi_103048303
Sorry Jale, ik heb nu al spijt dat ik alles online heb geplaatst.. :') (Thanks ZarGonatorrr) :') _O- _O-

Onze date gaat wel door he? :'(
Quote van Tjabbo:
pi_103048306
pi_103048373
pi_103048762

:'). Nee, echt :').
Cool story, Hansel.
pi_103048891
quote:
Godver :') _O-
Cool story, Hansel.
pi_103049586
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Sorry Jale, ik heb nu al spijt dat ik alles online heb geplaatst.. :') (Thanks ZarGonatorrr) :') _O- _O-

Onze date gaat wel door he? :'(
wat heb je online geplaatst?
pi_103049644
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik bedoel achtergond
nederlands :)
pi_103052242
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

wat heb je online geplaatst?
Jaaa die vragen kiziim.. :D Zoon, verleden dit dat aq.. :')

waar zargon zijn grappen op baseert.. :P
Quote van Tjabbo:
pi_103052448
Ohww whaha.. lekker boeiend. ik wist dat zoiets zou kunnen gebeuren als ik het vertelde. Maar t boeit me echt niet hoor. vind het alleen beetje kinderachtig gedrag. maar als hij zich daarmee populair denkt te maken mag hij er van mij lekker mee doorgaan;)
pi_103053927

Jüliş! O+.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:51:41 #50
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103054420
Uhuh. Lijkt niet op een Chinees, wat is deze lan.
AFC AJAX
pi_103054764
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:10 schreef coban het volgende:
Hadden jullie gehoord over het artikel dat kannibalisme in moskeeën 'mee valt'?

Ik heb voor het eerst zoiets debiels gehoord :')
Dat is van de Speld, dat is een satirische nieuwssite. Dus niet serieus bedoeld.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_103055102
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ohww whaha.. lekker boeiend. ik wist dat zoiets zou kunnen gebeuren als ik het vertelde. Maar t boeit me echt niet hoor. vind het alleen beetje kinderachtig gedrag. maar als hij zich daarmee populair denkt te maken mag hij er van mij lekker mee doorgaan;)
I like people like you, zij die het internet onder valse voorwaarden gebruiken komen zich zelf nog wel tegen op een dag dus maak je daar niet druk om :) Meestal is het de onzekerheid die een rol krijgt zodra ze zich zelf tegenkomen tevens de reden waarom ze ook continu kinderachtig gedrag blijven tonen. Ze denken daarmee het een en ander te dekken.
pi_103056410
pi_103056839
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 22:02 schreef ezelbayraktar het volgende:

[..]

I like people like you, zij die het internet onder valse voorwaarden gebruiken komen zich zelf nog wel tegen op een dag dus maak je daar niet druk om :) Meestal is het de onzekerheid die een rol krijgt zodra ze zich zelf tegenkomen tevens de reden waarom ze ook continu kinderachtig gedrag blijven tonen. Ze denken daarmee het een en ander te dekken.
thnx!! ik maak me ook niet zo druk om wat mensen van mijn situatie vinden. als er naar wordt gevraagd zal ik het niet verbergen omdat iemand er misschien negatief commentaar op zou kunnen geven. ik ben trots op mn kind en voor de rest is t niet belangrijk ;)
pi_103057162
quote:
jij moest al meteen aanvallen toen je haar profielen op het internet zag, kansloos kind. Belangrijk he internet, belangrijker dan eigenwaarde en andere mensen enzo. Vooral mee doorgaan jongen.
pi_103058822
Thnx for the defense. maar ik ben bang dat je hem alleen maar zn zin geeft als je reageert op zn kinderachtige gedrag :)
pi_103059083
Ik hoop voor ze dat ze de waarde van het leven en de aspecten hierin die er aan toe doen inzien voor het nog te laat is. Tijd kan je niet terugkrijgen, wat je ook doet.
pi_103059374
Ze komen er vanzelf wel achter als ze zichzelf al die tijd tekort hebben gedaan :D

moet zeggen dat ik wel blij ben om te zien dat er ook normale reacties gegeven kunnen worden hier. thnx!!
pi_103059413
:').
pi_103060687
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

thnx!! ik maak me ook niet zo druk om wat mensen van mijn situatie vinden. als er naar wordt gevraagd zal ik het niet verbergen omdat iemand er misschien negatief commentaar op zou kunnen geven. ik ben trots op mn kind en voor de rest is t niet belangrijk ;)
Dapper om je zo kwetsbaar te tonen op Fok!
Jammer dat je er dan mindere reacties op krijgt, fijn dat jij je er niet zoveel van aantrekt.
pi_103060712
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:19 schreef zarGon het volgende:
aaaaah germ, komt goed, ooit heb jij ook weer een vader..
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ze komen er vanzelf wel achter als ze zichzelf al die tijd tekort hebben gedaan :D

moet zeggen dat ik wel blij ben om te zien dat er ook normale reacties gegeven kunnen worden hier. thnx!!
Daar doen we het voor, Turk for life sister :@
Quote van Tjabbo:
pi_103060834
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:46 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dapper om je zo kwetsbaar te tonen op Fok!
Jammer dat je er dan mindere reacties op krijgt, fijn dat jij je er niet zoveel van aantrekt.
iedereen heeft zo zn eigen mening. en ik vind het gewoon niet erg als iemand ergens totaal anders over denkt dan dat ik doe. alleen de manier waarop mensen ergens op reageren kan nogal verschillen. zo blijkt hier ;)
pi_103060885
quote:
2s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

aaaaah germ, komt goed, ooit heb jij ook weer een vader.. [ afbeelding ]

[..]

Daar doen we het voor, Turk for life sister :@
hahahah deli
pi_103061271
Je moet wel een beetje tegen een grapje kunnen. :+

Desalniettemin, alleenstaande moeder zijn is niet makkelijk (lijkt me)... wens jullie nog veel geluk toe :) je zoontje ziet er iig gelukkig uit :D
En wie weet is turquaz wel een heel goed vaderfiguur :o :')

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2011 00:00:37 ]
pi_103061624
Hahahah. ik kan best tegen een grapje. anders was ik nu allang boos geworden. ik vond dit gewoon alleen niet grappig.. kan toch? :D

Nou, bedankt voor het aanbod maar ik doe het toch liever in mn eentje dan:p
pi_103061707
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nou, bedankt voor het aanbod maar ik doe het toch liever in mn eentje dan:p
Maar...maar...maar hij heeft een BMW ;(
pi_103061964
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:11 schreef Weissman het volgende:

[..]

ik val op mannen..niet op auto`s :D
pi_103062180
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:11 schreef Weissman het volgende:

[..]

De vraag is alleen.. heeft hij een M3?
pi_103062309
Hahaha.

ik ga slapen.. Truste allemaaaaal!!

en een kusje aan mn favoriete fokker! :D
pi_103062332
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef Ayca het volgende:
The Man, The Legend, The amenth _O_
pi_103062336
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:57 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Dat is van de Speld, dat is een satirische nieuwssite. Dus niet serieus bedoeld.
Ja dacht al zoiets ja :')
pi_103062642
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:27 schreef Weissman het volgende:

[..]

The Man, The Legend, The amenth _O_
Enig idee waar hij is?
pi_103062665
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hahaha.

ik ga slapen.. Truste allemaaaaal!!

en een kusje aan mn favoriete fokker! :D
Iyi geceler!
pi_103062699
Oant moarn
pi_103062706
Sanada :D
pi_103062955
quote:

[..]

Dan liever een stationwagon, een beetje familieman heeft er eentje, heerlijk praktisch!
De Audi S6 zou ik aanbevelen, of een V70 :s)
pi_103063208
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:48 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dan liever een stationwagon, een beetje familieman heeft er eentje, heerlijk praktisch!
De Audi S6 zou ik aanbevelen, of een V70 :s)
Een echte familieman heeft een Pontiac Aztek.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2011 00:58:57 ]
pi_103063485
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:58 schreef Ayca het volgende:

[..]

Een echte familieman heeft een Pontiac Aztek.
Baas boven baas, vruchtbare mannen hebben minstens een vier kinderen.
En dan is er nog de Kangal (Turkse man) of Labrador (Hollandsche man) die ook mee moet naar het strand, het park en de IKEA :P
pi_103065116
Ik heb een kangal (check me projecttopic) en heb voor me vader een 7-Persoons renault grand scenic gekocht.. Meer eisen? :P ben nou in de auto richting jou jale, çayi hazirla alvast... :$
Quote van Tjabbo:
pi_103065292
Succes :p

thee staat klaar ;)
pi_103065408
Kut file..
Quote van Tjabbo:
pi_103065489
Dalijk is je thee koud!
pi_103065549
JaaaaAaa nog43km
Quote van Tjabbo:
pi_103065577
quote:

[..]

mijn bmw eet een m3 op als ik er klaar mee ben :')
Quote van Tjabbo:
pi_103065785
Tsss. ik maak wel nieuwe :(
pi_103065885
Nog 13min en dan ben ik er :$
Quote van Tjabbo:
pi_103066054
Gelduuuuuuuuummm.. Eindelijk.. Jij ook
.? :$
Quote van Tjabbo:
pi_103066094
Lan nooluyo turq :p
pi_103066109
Ja ik ben heel dichtbij :p
pi_103066122
Nooliyo gokhancigim?
Quote van Tjabbo:
pi_103066157
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 09:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ja ik ben heel dichtbij :p
oehlalaaa, me like..
Quote van Tjabbo:
pi_103066186
Waar meeten we ? :$
Quote van Tjabbo:
pi_103066570
Euhm.. op de hoek van die ene straat.. je weet wel!
pi_103067230
Nee, leg es uit... Nog 7mensen voor me btw...
Quote van Tjabbo:
pi_103067413
Nou je weet wel. daar wanneer je oversteekt en dan een stukje links gaat. daar heb je zo'n hoekje. :p
pi_103067460
Nee sorry, nog niet... Kijk als je mij nou je postcode huisnummer geeft dan vind ik het wel met google maps.. :p
Quote van Tjabbo:
pi_103067549
Ja maar ik ben niet thuis. helaas :p
pi_103067613
Ohhh kom dan maar na de consulaat toe, ik wacht op je zie je zo:$
Quote van Tjabbo:
pi_103067692
Ze kan niet komen, ze mag niet weg van mij
pi_103067800
Fuckjoee heb 2uur gereistttt voor haar.. (kutandroid) dan ik neem deniz mee naar speeltuintje.. :$
Quote van Tjabbo:
pi_103067867
jij gekke fok-player _O-
pi_103067901
Ik ben heul niet gek :$ ik ben eenzaam:$;$
Quote van Tjabbo:
pi_103067981
fucking langzaam interwebz hier :s
Quote van Tjabbo:
pi_103069450
Hahaha. geen ruzie maken om mij :$
pi_103069686
:$ ik ben boos.. Ik haal me papieren op en vertrek weer terug richting venlo... Veel plezier met weissman:(
Quote van Tjabbo:
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:58:52 #107
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103070178
quote:
_O-
AFC AJAX
pi_103070725
Hoezo boos?:(
pi_103073013
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:42 schreef Turquaz52 het volgende:
:$ ik ben boos.. Ik haal me papieren op en vertrek weer terug richting venlo... Veel plezier met weissman:(
Dankje, gaat wel lukken ;)
pi_103074919
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hoezo boos?:(
jij vreemdgaandert, eerst met mij afspreken endan met witteman heaa.. ;(

Maar niet om het een of het ander, mijn dienstplicht is verlengd tot 2028.. :D yeahh..
Volgende week Turkije denk ik.. Wie komt mee..? O+
Quote van Tjabbo:
pi_103074958
Hoe kom je erbij dat ik met hem heb afgesproken. hij is stiekem jaloers dat wij een date hadden:p
pi_103074969
Wie is er jaloers op mij..? Ik ben maar een arme stakkert ;(
Quote van Tjabbo:
pi_103074971
Dus ging hij saboteren!!! :o
pi_103075024
:') hoezo da? Om mij nog armer te maken? _O- _O-
Quote van Tjabbo:
pi_103075048
Hij gunt jou mij niet :$
pi_103075078
En jij geeft mij niet, dus wat ben ik er mee opgeschoten..? :@
Quote van Tjabbo:
pi_103075557
Ik had thee voor je klaar gezet :(
pi_103075693
Jaa maar ik wist niet meer waar je huis woonde :$
Of waar je bed sliep of je bank zat..

Ik heb je nog om pc en huisnummer gevraagd voor me tomtom, ama jij hebt hem al stiekem doorge-maild-pmdt-dmt-msnt-krabbelt-smst en gefaxt aan Weissmann.. ;(
Quote van Tjabbo:
pi_103076190
Niet waar!:o
pi_103076998
wellus...!!!:|
Quote van Tjabbo:
pi_103077032
wat een mooi weer vandaag
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_103077224
Prove it!?
pi_103077233
pi_103077309
quote:
Heerlijk lied. Lazca. O+.
pi_103077441
pi_103078108
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:46 schreef Turquaz52 het volgende:
Jaa maar ik wist niet meer waar je huis woonde :$
Of waar je bed sliep of je bank zat..

Ik heb je nog om pc en huisnummer gevraagd voor me tomtom, ama jij hebt hem al stiekem doorge-maild-pmdt-dmt-msnt-krabbelt-smst en gefaxt aan Weissmann.. ;(
_O-

Was het maar zo, dan had ik vandaag een date en was ik een keer voor de verandering wel buiten gekomen :@
pi_103078227
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:57 schreef Weissman het volgende:

[..]

_O-

Was het maar zo, dan had ik vandaag een date en was ik een keer voor de verandering wel buiten gekomen :@
:@ Laat ik onze DM converstatie maar achterwegen laten hea..
Quote van Tjabbo:
pi_103078322
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Maakt mij niet uit hoor, ga je gang :D maar DM's openbaar maken is vragen om een ban ;)
pi_103078361
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:00 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

pardon??:s
pi_103078401
Dm convo waarover? :/
pi_103078618
Over milfs, niet persoonlijk over jou ;)
pi_103078978
Ahaaa
pi_103079992
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:11 schreef Weissman het volgende:
Over milfs, niet persoonlijk over jou ;)
ban! :+
Quote van Tjabbo:
pi_103080004
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ahaaa
kusje :*
Quote van Tjabbo:
pi_103081507
Whahaha.. jullie zijn funny :$
pi_103081817
Kut turken...zit zo braaf in de trein. Stappen er een groep turken in en gooien ze een krant naar de andere kant van de coupe...boem tegen mn kop aan.
Heel langzaam trok ik mn oordopje eruit en liep ik naar ze toe..meteen zeggen ze allemaal sorry sorry :')
pi_103082458
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:36 schreef Gokhan03 het volgende:
Kut turken...zit zo braaf in de trein. Stappen er een groep turken in en gooien ze een krant naar de andere kant van de coupe...boem tegen mn kop aan.
Heel langzaam trok ik mn oordopje eruit en liep ik naar ze toe..meteen zeggen ze allemaal sorry sorry :')
en toen werd je wakker, internetheld :*
pi_103082822
Whahahahah :D
pi_103083024
quote:
Gozer, echt jij lijkt me zo'n agressief mannetje he.. :')

Heb je ook de noodrem aangetrokken en met een knuppel op hem afgelopen..? _O-
Quote van Tjabbo:
pi_103083749
Hehe :p
pi_103088874
Quote van Tjabbo:
pi_103093047
Heeft er iemand zin in okey op Gamyun?

Okey salanu 159, masa 14. Nog één persoon nodig!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2011 21:36:36 ]
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:47:30 #143
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103093694
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:36 schreef zarGon het volgende:
Heeft er iemand zin in okey op Gamyun?

Okey salanu 159, masa 14. Nog één persoon nodig!
!
pi_103093764
Kom dan, klapkind!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:51:45 #145
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:52:23 #146
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103094000
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Is leeg
Nieuwe users kunnen geen tafel aanmaken waar er ook gesproken kan worden. Heb je 25 charisma voor nodig ( :') ). Wordt zo gefixt, moment.
pi_103094017
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
'Waarom zitten jullie niet aan tafel? :(
Nu! :P.
pi_103094084
Moment. :'). Twee pc's/personen via dezelfde IP wil niet helemaal werken. Even kijken...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2011 21:54:11 ]
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:54:57 #150
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103094139
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:53 schreef zarGon het volgende:
Moment. :'). Twee pc's/personen via dezelfde IP wil niet helemaal werken. Even kijken...
learn2proxy
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:56:37 #151
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103094246
Ik maakte een account aan met guerillamail maar het werkt niet. :')
This isn't even my final form.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:00:40 #152
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103094531
Activeringsmail komt niet, dit is de laatste keer dat ik in zee ga met Turken.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:03:09 #153
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103094706
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:00 schreef Levolution het volgende:
geweigerd

pwnd
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:04:36 #154
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:06:03 #155
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103094898
quote:
Rumuzunuz kayıtlı değildir.

Girmiş olduğunuz rumuz sistemimizde kayıtlı değildir.

Hatalı giriş yapmış olabilirsiniz, lütfen tekrar deneyiniz.

Aktivasoynu 10 gün boyunca tamamlanmayan kayıtlar otomatik olarak silinmektedir.

Yeni üye olmak isterseniz yandaki alandan yeni üyelik bölümüne geçebilirsiniz.
Wat aan faalhazen dan. :{w
pi_103095367
Sjezus anders zit je opeens bij de huisartsenpost met je kind :(
pi_103095526
Neoldu :o
Quote van Tjabbo:
pi_103098872
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:11 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Gozer, echt jij lijkt me zo'n agressief mannetje he.. :')

Heb je ook de noodrem aangetrokken en met een knuppel op hem afgelopen..? _O-
Vallaha ik trek dit soort types aan gewoon
pi_103100037
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Neoldu :o
hij was steeds wild aan het doen. en ik waarschuwde hem dat hij rustig moest doen omdat hij anders zou vallen. en tja, meneer luisterde niet en deed het nog een keer. toen knalde hij zo met zn mondje tegen de tafel. scheur in zn tandvlees. je ziet zo zn tanden er doorheen.. overal bloed:s ..maar ze kunnen dat niet lijmen of hechten. moet vanzelf genezen. mn arme schatje </3
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:51:33 #160
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103100912
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 23:34 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

hij was steeds wild aan het doen. en ik waarschuwde hem dat hij rustig moest doen omdat hij anders zou vallen. en tja, meneer luisterde niet en deed het nog een keer. toen knalde hij zo met zn mondje tegen de tafel. scheur in zn tandvlees. je ziet zo zn tanden er doorheen.. overal bloed:s ..maar ze kunnen dat niet lijmen of hechten. moet vanzelf genezen. mn arme schatje </3
Learning it the hard way
pi_103105329
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:00 schreef Levolution het volgende:
De meeste kunnen dan ook niet zwemmen.

Hahahaii :'( :')
pi_103105350
quote:
En toen? vroegen zij hun Hurriyet terug? :')
Jij keek Bir en vroeg ze om een vuurtje, jullie bleken uit het zelfde dorrup te komen en toen kwam de saz uit een tas op schoot en jullie zongen liederen over vroegah? :s)
pi_103105374
_O- klinkt nog geloofwaardig ook :')
pi_103105385
Turken soberso :'))
pi_103106013
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 23:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Learning it the hard way
kinderen he...
pi_103106518
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 03:33 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Jij keek Bir en vroeg ze om een vuurtje, jullie bleken uit het zelfde dorrup te komen en toen kwam de saz uit een tas op schoot en jullie zongen liederen over vroegah? :s)
Ga naar hababam jij. Kunnen ze wel lachen om je grap :W
pi_103106980
Hier kunnen we er ook om lachen hoor :p
pi_103107320
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:42 schreef Gokhan03 het volgende:
Ga naar hababam jij. Kunnen ze wel lachen om je grap :W
Proberen te haten op Wammes :')

Try harder, bitch :6
pi_103107379
Hee weissie:$
pi_103107393
Hey JJ :W
pi_103107400
Alles gut?
pi_103107420
Yep, en daar ? Nog kunnen slapen ?
pi_103107481
Jaweeel. deniz heeft gelukkig geen last van zn mond
pi_103107540
Gelukkig ^O^
pi_103107600
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 03:33 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

pi_103107651
Gefeliciteerd!
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:01:50 #178
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103108924
Ik had Deniz nog een extra klap op de mond gegeven, dan weet je in ieder geval zeker dat hij het niet nog een keer doet.

Too soon?
pi_103111727
And the legend has spoken ^O^
pi_103116770
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:01 schreef Levolution het volgende:
Ik had Deniz nog een extra klap op de mond gegeven, dan weet je in ieder geval zeker dat hij het niet nog een keer doet.

Too soon?
ohooo jij bent erg. :O
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:20:08 #181
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103117274
Weiss, hij is terug! _O_
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:21:00 #182
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103117307
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:06 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

ohooo jij bent erg. :O
Een moeder die niet op haar teentjes getrapt is als er een grap over haar kind gemaakt wordt. _O_

In OUD is dat wel anders. :')
pi_103117524
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:20 schreef Levolution het volgende:
Weiss, hij is terug! _O_
Jij, vriend; heb zojuist mijn dag goed gemaakt ^O^
pi_103118049
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:21 schreef Levolution het volgende:

[..]

Een moeder die niet op haar teentjes getrapt is als er een grap over haar kind gemaakt wordt. _O_

In OUD is dat wel anders. :')
ik geloof dat ik de afgelopen dagen wel meer mensen verras hier :p
pi_103118169
Wie de F.. is socios? tell me!?
pi_103119899
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 10:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hier kunnen we er ook om lachen hoor :p
Heey jij! Niet zo tegen Gokhan praten he.. :@

Anders krijg je een tik op je vingers (of op een ander plek) van me!
Quote van Tjabbo:
pi_103120195
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wie de F.. is socios? tell me!?
Een legendarische user, een volksheld...
pi_103121487
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:43 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Heey jij! Niet zo tegen Gokhan praten he.. :@

Anders krijg je een tik op je vingers (of op een ander plek) van me!
ik ben lekker toch niet bang van jou:p
pi_103123151
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:32 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

ik ben lekker toch niet bang van jou:p
Wacht maar als ik met kaarsvet en mijn zweep langs kom }) :9~

:@ oO<
Quote van Tjabbo:
pi_103123545
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:55 schreef Weissman het volgende:

[..]

Een legendarische user, een volksheld...
Iedere keer als ik in de trein stap kijk ik rond, zoekende naar een bleke wat verlegen kerel die met een bewonderende blik in de rondte kijkt, ooit de legende mogen ontmoeten is zoiets als de zoektocht naar de heilige graal :7
pi_103123587
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:22 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Iedere keer als ik in de trein stap kijk ik rond, zoekende naar een bleke wat verlegen kerel die met een bewonderende blik in de rondte kijkt, ooit de legende mogen ontmoeten is zoiets als de zoektocht naar de heilige graal :7
hahaha wtf???
pi_103123614
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:13 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

ik wist niet dat jij aan SM deed. ik ben gelijk op je afgeknapt :( bah!

:p
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:31:24 #193
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103124003
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:13 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

ik wist niet dat jij aan SM deed. ik wil gelijk iets met je afspreken :9~ hubba hubba!

pi_103124595
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:23 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

ik wist niet dat jij aan SM deed. ik ben gelijk op je afgeknapt :( bah!

Wie had het over SM?

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:31 schreef Levolution het volgende:

[..]

ik wist niet dat jij aan SM deed. ik wil gelijk iets met je afspreken :9~ hubba hubba!

Ai ai jaaajj ....!!

:$
Quote van Tjabbo:
pi_103125255
Kaarsvet en zweep zegt genoeg. jij doet dan zeker ook aan wurgseks hahahaha. ielgh
pi_103126034
Zo op Ned 2 Turkse illegale naaiateliers, bekenden van mij hadden dat vroeger ook, liepen binnen :D
Hebben toen nog een paar dagen mogen zitten, even kijken of ze in beeld komen :P
pi_103126108
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Kaarsvet en zweep zegt genoeg. jij doet dan zeker ook aan wurgseks hahahaha. ielgh
Wil je wellicht wel delen wat jouw fetish dan is? :D
Zelf heb ik iets me vrouwen met een lange tong :D :P
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:21:58 #198
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103126188
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Zo op Ned 2 Turkse illegale naaiateliers, bekenden van mij hadden dat vroeger ook, liepen binnen :D
Hebben toen nog een paar dagen mogen zitten, even kijken of ze in beeld komen :P
Ik wil ook wel binnenlopen om vervolgens een paar dagen te zitten.
pi_103126574
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:21 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik wil ook wel binnenlopen om vervolgens een paar dagen te zitten.
Ja ik ook, die gekochte huizen in TR hebben ze nog altijd dus dat was een goede zet.

Nu komt kleding uit China waar ze als slaven werken dus achteraf behoorlijk nutteloos die acties van de politie.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:32:30 #201
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103126632
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:31 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja ik ook, die gekochte huizen in TR hebben ze nog altijd dus dat was een goede zet.

Nu komt kleding uit China waar ze als slaven werken dus achteraf behoorlijk nutteloos die acties van de politie.
De oorlog tegen stromende geldbronnen is altijd nutteloos geweest.

Ik noem een war on drugs.
pi_103126667
SLM LYKM.
pi_103128361
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:20 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Wil je wellicht wel delen wat jouw fetish dan is? :D
Zelf heb ik iets me vrouwen met een lange tong :D :P
raar maar waar. ik val op handen. en borsthaar :$.. hahahahhaha. ik weet het, ik ben raar :D
pi_103128445
Ik heb trouwens ook een lange tong. hahaha, maar dat terzijde ;)
pi_103128450
Hoi,

Door een ander topic schiet me ineens de volgende vraag te binnen.

Een poosje terug heb ik de film G.O.R.A. gezien. Kent een van jullie die? Als niet-Turk vind ik het lastig om sommige personages in te schatten. Hoe is bijvoorbeeld het personage van de hoofdpersoon bedoeld?

En mij viel ook op dat heel andere dingen nichterig (of juist niet) worden bestempeld dan we hier zouden doen.

Iemand die over al dit iets kan uitleggen? :?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2011 22:18:28 ]
pi_103128766
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:16 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

raar maar waar. ik val op handen. en borsthaar :$.. hahahahhaha. ik weet het, ik ben raar :D
Voor borsthaar zit je hier tussen de Turken goed :P

Hmmm je hebt dus een lange tong :9
pi_103129208
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Voor borsthaar zit je hier tussen de Turken goed :P

Hmmm je hebt dus een lange tong :9
niet teveel borsthaar he! maar beetje vind ik wel sexy.. mannelijk! :$ fietfieeeeuw!

en ja.. ik heb een lange tong:P
pi_103131055
Lange tong <3
Quote van Tjabbo:
pi_103131399
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:17 schreef Igen het volgende:
Hoi,

Door een ander topic schiet me ineens de volgende vraag te binnen.

Een poosje terug heb ik de film G.O.R.A. gezien. Kent een van jullie die? Als niet-Turk vind ik het lastig om sommige personages in te schatten. Hoe is bijvoorbeeld het personage van de hoofdpersoon bedoeld?

En mij viel ook op dat heel andere dingen nichterig (of juist niet) worden bestempeld dan we hier zouden doen.

Iemand die over al dit iets kan uitleggen? :?
Kan je je vraag iets specifieker stellen ? Je komt nogal vaag over. Ik kan die film dromen, zo vaak heb ik m gezien :@
pi_103132026
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:14 schreef Weissman het volgende:

[..]

Kan je je vraag iets specifieker stellen ? Je komt nogal vaag over. Ik kan die film dromen, zo vaak heb ik m gezien :@
Okee. :)

Ik vind Arif een arrogante kwal. Is dat de bedoeling?

Die robot gedraagt zich enorm gay, maar heel anderen blijken uiteindelijk homo te zijn. Is dat een geintje of hebben ze in Turkije gewoon een heel ander idee over wat nichterig is en wat niet?

Duidelijker zo?
pi_103132181
Je spreekt geen turks en hebt de film met NL'se ondertiteling gezien ?

Even voor de duidelijkheid :)
pi_103132274
Ik spreek geen Turks nee. Hoezo?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:38:48 #213
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103132372
Waarschijnlijk vraagt hij dat omdat Turkse humor wel eens niet te vertalen is.

Arif is inderdaad een asociaal typetje, maar Turken vinden dat denk ik geweldig, zo'n personage dat overal zijn neus in steekt, veel praat en lekker grof is.
Die robot is een nicht, ook Turken zullen hem een nicht vinden. Ik ben vergeten wie er ook alweer echt homo waren, maar misschien zullen ze dat gewoon zo gedaan hebben om die personages te 'beledigen'.
pi_103132430
zelfs ik heb die film gezien.. echt heel droog:P
pi_103132436
PI:

blub.. sorry ik wilde even wat uitproberen :$
pi_103132449
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef Igen het volgende:
Ik spreek geen Turks nee. Hoezo?
Voor een betere uitleg.

Arif moet een überTurkse man en een doorsnee winkeleigenaar voorstellen. Dus macho en iets wat arrogant. In sommige scenes is de houding van Arif zelf, eigenlijk de hele grap. En dit doet Cem Yilmaz op een hele subtiele manier.

En verder wat Levo hierboven uitlegt; Turkse humor is in vele gevallen niet te vertalen; sommige situaties uit de film zijn echt cultuur gebonden en daarom zo herkenbaar voor Turken zelf. Dat je dit als niet-Turk niet snapt is dan ook geen verrassing. Niks aan te doen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2011 23:42:02 ]
pi_103132556
6/2(1+2)... 1 of 9?
pi_103132619
1

SPOILER
SPOILER
pi_103132645
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:38 schreef Levolution het volgende:
Arif is inderdaad een asociaal typetje, maar Turken vinden dat denk ik geweldig, zo'n personage dat overal zijn neus in steekt, veel praat en lekker grof is.
Die robot is een nicht, ook Turken zullen hem een nicht vinden. Ik ben vergeten wie er ook alweer echt homo waren, maar misschien zullen ze dat gewoon zo gedaan hebben om die personages te 'beledigen'.
Ah okee, dank je voor de uitleg. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:41 schreef Weissman het volgende:

[..]

Voor een betere uitleg.

Arif moet een überTurkse man en een doorsnee winkeleigenaar voorstellen. Dus macho en iets wat arrogant. In sommige scenes is de houding van Arif zelf, eigenlijk de hele grap. En dit doet Cem Yilmaz op een hele subtiele manier.

En verder wat Levo hierboven uitlegt; Turkse humor is in vele gevallen niet te vertalen; sommige situaties uit de film zijn echt cultuur gebonden en daarom zo herkenbaar voor Turken zelf. Dat je dit als niet-Turk niet snapt is dan ook geen verrassing. Niks aan te doen. :)
Tsja, ik weet natuurlijk alleen welke humor ik wel snap (en dat ik toch wel het een erg grappige film vond), niet welke humor ik niet meekrijg.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2011 23:47:02 ]
pi_103132694
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:44 schreef zarGon het volgende:
6/2(1+2)... 1 of 9?
9.
De voorrangsregel zegt alleen dat vermenigvuldigen en delen voor optellen en aftrekken gaat.
pi_103132703
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:46 schreef Igen het volgende:
Tsja, ik weet natuurlijk alleen welke humor ik wel snap (en dat ik toch wel het een erg grappige film vond), niet welke humor ik niet meekrijg.
De film zit ook vol details, en is verder geniaal _O_
pi_103132749
:%
pi_103132773
ok ik ga slapen doei :@

:Z
pi_103132822
truste JJ :W
pi_103132840
Doeegg Weissie :W
pi_103133375
1.

Eerst haakjes wegwerken, en dan van links naar rechts.
pi_103133410
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:05 schreef Ayca het volgende:
1.

Eerst haakjes wegwerken, en dan van links naar rechts.
Links naar rechts is 9. :P.
pi_103133423
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Links naar rechts is 9. :P.
Eerst haakjes wegwerken.
pi_103133474
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:07 schreef Ayca het volgende:

[..]

Eerst haakjes wegwerken.
lol

6/2.3 = 9 (ltr)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2011 00:09:06 ]
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:09:33 #230
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:11:00 #231
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103133573
Ik zeg 1. Want eerst werk je de haakjes weg, daarbij hoort het vermenigvuldigen van de waarde binnen de haakjes met de waarde die aan de haakjes geplakt is. En dan de deling.
pi_103133601
quote:
9s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk zijn jullie niet serieus
Meneer van Dalen: :').
pi_103133615
6/2(1+2)
6/2(3)
6/6
1
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:12:44 #234
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103133700
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef Ayca het volgende:
6/2(1+2)
6/2(3)
6/6
1
Dat is dus niet van links naar rechts. Je vermenigvuldigt vóórdat je deelt. Eerst doe je 2.3 en dan deel je.

Waarom vermenigvuldigen jullie eerst voor het delen?
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:14:05 #236
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103133702
Vermenigvuldigen en delen zijn gelijkwaardig aan elkaar
Mensen dit is brugklas niveau
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:14:27 #237
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103133717
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat is dus niet van links naar rechts. Je vermenigvuldigt vóórdat je deelt. Eerst doe je 2.3 en dan deel je.

niet, want dat is fout
pi_103133742
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Omdat het tussen haakjes staat.
pi_103133744
quote:
9s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

niet, want dat is fout
Wat niet?
pi_103133770
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:15 schreef Ayca het volgende:

[..]

Omdat het tussen haakjes staat.
Ja, de 3.

6/2(3) is wat anders dan 6/(2.3) of 6/(2(1+2))

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2011 00:16:51 ]
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:16:59 #241
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103133813
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat niet?
Niet vermenigvuldigen voor het delen

6/2(1+2)
Eerst haakjes wegwerken
6/2*3
Daarna voor de rest
9
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:17:26 #242
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103133849
quote:
Precies.
6 / 2 * 3 moet je gewoon van links naar rechts oplossen, dus 6 / 2 * 3 = 3 * 3 = 9.

En ik heb ervoor gestudeerd dus ik kan het weten. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2011 00:18:03 ]
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:18:04 #244
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103133861
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:17 schreef Igen het volgende:

[..]

Precies.
6 / 2 * 3 moet je gewoon van links naar rechts oplossen, dus 6 / 2 * 3 = 3 * 3 = 6.

En ik heb ervoor gestudeerd dus ik kan het weten. :P
3*3 = 6?
Ha fout!
foei!
pi_103133863
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
6/2(1+2)
Betekent ook

6/2*(1+2)
Ja, dat weet iedereen in dit topic. :').
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:18:29 #246
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103133883
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, dat weet iedereen in dit topic. :').
Nou dan
Waarom de neuk vermenigvuldig je voor het delen
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:18:31 #247
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103133884
quote:
En omdat ze gelijkwaardig zijn kun je niet van links naar rechts werken. Wat als de data in een foutieve volgorde verzameld worden en zo verwerkt worden?

Overigens bestaan er ook regels dat vermenigvuldigen voor delen komt. Jammer dat de regels niet consequent zijn.
pi_103133908
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

3*3 = 6?
Ha fout!
foei!
Ja kut, te laat geëdit. :(
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:19:27 #249
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103133925
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:18 schreef Levolution het volgende:

[..]

En omdat ze gelijkwaardig zijn kun je niet van links naar rechts werken. Wat als de data in een foutieve volgorde verzameld worden en zo verwerkt worden?

Overigens zijn er ook regels dat vermenigvuldigen voor delen komt. Jammer dat de regels niet consequent zijn.
Als de data foutief verzameld is, is de som fout, niet het antwoord
pi_103133958
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:18 schreef Levolution het volgende:

[..]

En omdat ze gelijkwaardig zijn kun je niet van links naar rechts werken.
Haakjes.
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:20:37 #251
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103133975
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Als de data foutief verzameld is, is de som fout, niet het antwoord
Stel ik meet iets en ik meet nog iets. De volgorde waarin ik deze dingen meet is niet belangrijk. Ik presenteer de gemeten data in de volgorde waarin ik ze gemeten heb, dit is dus willekeurig. Mijn buurman meet hetzelfde, maar in de andere volgorde en presenteert de data ook als zodanig.

Welk antwoord is correct?
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:20:39 #252
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103133981
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

Haakjes.
Haakjes wegwerken (1+2) in dit geval
1+2 = 3
Klaar
Haakjes weggewerkt
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:21:09 #253
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103133997
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Haakjes wegwerken (1+2) in dit geval
1+2 = 3
Klaar
Haakjes weggewerkt
Daar is iedereen het wel mee eens, het probleem doet zich daarna pas voor.
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:21:54 #254
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103134027
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:20 schreef Levolution het volgende:

[..]

Stel ik meet iets en ik meet nog iets. De volgorde waarin ik deze dingen meet is niet belangrijk. Ik presenteer de gemeten data in de volgorde waarin ik ze gemeten heb, dit is dus willekeurig. Mijn buurman meet hetzelfde, maar in de andere volgorde en presenteert de data ook als zodanig.

Welk antwoord is correct?
Noem eens een voorbeeld

Bij metingen doe je of maximum of minimum of gemiddelde, of optellen of aftrekken
Delen of vermenigvuldigen doe je (vrijwel?) nooit. Kom is met voorbeelden
pi_103134041
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:21 schreef Levolution het volgende:

[..]

Als je het ermee eens bent, is er ook geen probleem. De haakjes bestaan dan immers niet meer en is er helemaal geen reden om 2.3 te doen.
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:22:36 #256
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103134058
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:21 schreef Levolution het volgende:

[..]

Daarna is het van links naar rechts werken. Zoals ik al heb gezegd, met statistische data kan het probleem van vermenigvuldigen of delen vrijwel niet voorkomen
pi_103134188
Ondertussen is 'museums', 'forums' en 'datums' (enzovoorts) toegestaan. :').

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2011 00:25:43 ]
pi_103134312
Voor de mensen die eerst vermenigvuldigen, jullie tellen zeker eerst ook op? :').

2+5-2+5=0? :').
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:29:46 #259
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103134673
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:28 schreef zarGon het volgende:
Voor de mensen die eerst vermenigvuldigen, jullie tellen zeker eerst ook op? :').

2+5-2+5=0? :').
Nee 10. :P

Ik vermenigvuldig alleen omdat het tussen haakjes staat.
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:38:30 #261
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103134730
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Noem eens een voorbeeld

Bij metingen doe je of maximum of minimum of gemiddelde, of optellen of aftrekken
Delen of vermenigvuldigen doe je (vrijwel?) nooit. Kom is met voorbeelden
Ik meet een bloedconcentratie van een stof, 2 milligram (per mL), in serum is dit 1,2 keer zoveel. Daarna wil ik dit omrekenen naar grammen (per mL), dus gedeeld door 1000. Ik schrijf op:

2*1,2/1000=2,4/1000=0,0024
of
2*1,2/1000=2*0,0012=0,0024

en als ik de data anders presenteer:

2/1000*1,2=0,002*1,2=0,0024
2/1000*1,2=2/1200=0,0017

Dus WTF.
pi_103134731
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:37 schreef Ayca het volgende:

[..]

Wat staat tussen de haakjes dan? Alleen die 3 toch?
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:39:04 #263
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103134751
quote:
9s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Levolution heb je al een voorbeeld?
Sorry, duurde even om een praktisch voorbeeld te bedenken en alle berekeningen op te schrijven. ;(
pi_103134762
Stelletje Chinezen, een beetje in het weekend voor de lol wiskunde doen ipv doner verkopen of hosselen in da club.

zondag 16 oktober 2011 @ 00:40:13 #265
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103134793
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik meet een bloedconcentratie van een stof, 2 milligram (per mL), in serum is dit 1,2 keer zoveel. Daarna wil ik dit omrekenen naar grammen (per mL), dus gedeeld door 1000. Ik schrijf op:

2*1,2/1000=2,4/1000=0,0024
of
2*1,2/1000=2*0,0012=0,0024

en als ik de data anders presenteer:

2/1000*1,2=0,002*1,2=0,0024
2/1000*1,2=2/1200=0,0017

Dus WTF.
Je 2e som klopt niet
Je zegt daarna daarna daarna maar in je 2e som haal je de volgorde door de war
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:41:11 #266
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103134829
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:37 schreef Ayca het volgende:

[..]

Jij denkt aan algebra waarbij je de waarde wel vermenigvuldigt met degene tussen haakjes

6/a(1+2)
6/1a+2a => 6/a+2a => 6/3a

Niet de stof door elkaar halen he :s)
pi_103134880
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat staat tussen de haakjes dan? Alleen die 3 toch?
Ja, en die moeten weg dus moet je vermenigvuldigen.

Tenminste, zo heb ik het geleerd.
pi_103134959
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:42 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ja, en die moeten weg dus moet je vermenigvuldigen.

Tenminste, zo heb ik het geleerd.
Waarom vermenigvuldig je nadat die haakjes al weg zijn?

6/2(1+2) = 6/2(3) = 6/2.3. Welke haakjes?
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:45:03 #269
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103134970
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Je 2e som klopt niet
Je zegt daarna daarna daarna maar in je 2e som haal je de volgorde door de war
Je kan de milligrammen eerst naar grammen omrekenen en daarna naar serumconcentratie.
Je kan de milligrammen eerst naar serumconcentratie omrekenen en daarna naar grammen.

Maar in het 2e voorbeeld van de 1e presentatie zie je dat ik de factor van de serumconcentratie (1,2) eerst deel door het aantal grammen. Dit maakt inderdaad geen sense, maar het goede antwoord komt uit.
Echter in het 2e voorbeeld van de 2e presentatie vermenigvuldig ik deze factor met diezelfde 1000 en opeens klopt het niet meer.

Dus als je doet wat er in woorden staat komt het uit, als je het niet doet komt het wel én niet uit. WTF.
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:45:33 #270
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103134991
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom vermenigvuldig je nadat die haakjes al weg zijn?

6/2(1+2) = 6/2(3) = 6/2.3. Welke haakjes?
Bij algebra kon je nog wel eens de waarde voor de haakjes vermenigvuldigen met de cijfers tussen de haakjes. Ik weet niet meer precies hoe de regels daarover zijn
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:46:36 #271
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103135042
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:45 schreef Levolution het volgende:

[..]

Je kan de milligrammen eerst naar grammen omrekenen en daarna naar serumconcentratie.
Je kan de milligrammen eerst naar serumconcentratie omrekenen en daarna naar grammen.

Maar in het 2e voorbeeld van de 1e presentatie zie je dat ik de factor van de serumconcentratie (1,2) eerst deel door het aantal grammen. Dit maakt inderdaad geen sense, maar het goede antwoord komt uit.
Echter in het 2e voorbeeld van de 2e presentatie vermenigvuldig ik deze factor met diezelfde 1000 en opeens klopt het niet meer.

Dus als je doet wat er in woorden staat komt het uit, als je het niet doet komt het wel én niet uit. WTF.
Uiteindelijk moet je je gewoon aan de volgorde houden want anders klopt er niks van het verhaal
pi_103135048
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Jij denkt aan algebra waarbij je de waarde wel vermenigvuldigt met degene tussen haakjes

6/a(1+2)
6/1a+2a => 6/a+2a => 6/3a

Niet de stof door elkaar halen he :s)
Zou kunnen.
pi_103135083
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Stelletje Chinezen, een beetje in het weekend voor de lol wiskunde doen ipv doner verkopen of hosselen in da club.

En dit.
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:49:53 #274
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103135181
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Uiteindelijk moet je je gewoon aan de volgorde houden want anders klopt er niks van het verhaal
Dat is toch geen wiskundig verantwoorde uitleg?
Vroeger ging vermenigvuldigen voor delen, nu niet meer (bron lol wiki). Wiskunde is maar een vage wetenschap.
pi_103135210
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:49 schreef Levolution het volgende:

[..]

Vroeger ging vermenigvuldigen voor delen, nu niet meer (bron lol wiki). Wiskunde is maar een vage wetenschap.
Bedoel je Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord?
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:51:18 #276
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103135232
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:50 schreef zarGon het volgende:

[..]

Bedoel je Meneer Van Dalen Wacht Op Antwoord?
Ja.
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:52:20 #277
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103135279
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:49 schreef Levolution het volgende:

[..]

Tuurlijk wel
Zolang de vormen gelijkwaardig zijn aan elkaar (en dat zijn vermenigvuldigen en delen) moet je gewoon van links naar rechts lezen. Het opstellen van de som heeft in principe niks met wiskunde te maken want je kan het in beide vormen gewoon oplossen alleen krijg je andere antwoorden. Voor de praktijk is het opstellen van de som wel belangrijk
pi_103135290
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:51 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ja.
Worteltrekken komt daar pas na vermenigvuldigen en delen (én machtsverheffen vóór alles)... Dat is pas logisch. :').
pi_103135355
Levo, wat is 2+5-2+5?
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:56:16 #280
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103135437
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Tuurlijk wel
Zolang de vormen gelijkwaardig zijn aan elkaar (en dat zijn vermenigvuldigen en delen) moet je gewoon van links naar rechts lezen. Het opstellen van de som heeft in principe niks met wiskunde te maken want je kan het in beide vormen gewoon oplossen alleen krijg je andere antwoorden. Voor de praktijk is het opstellen van de som wel belangrijk
Waarom was het antwoord van de correct opgestelde doch in foutieve volgorde berekende som dan wel goed?

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Worteltrekken komt daar pas na vermenigvuldigen en delen (én machtsverheffen vóór alles)... Dat is pas logisch. :').
Leg wiskundig uit waarom dat niet logisch is.

pi_103135461
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gelukkig trek je normaal gesproken bij delen en worteltrekken een hele lange streep enzo, zodat het eigenlijk alleen belangrijk is om te weten dat vermenigvuldigen voor optellen en aftrekken gaat, en dat die laatste twee gelijkwaardig zijn.
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:57:39 #282
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103135489
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:54 schreef zarGon het volgende:
Levo, wat is 2+5-2+5?
Die zou ik wel op volgorde doen, dus 10. En verrek, dan moet ik consequent wezen en dat voor vermenigvuldigen en delen ook doen.
  zondag 16 oktober 2011 @ 01:01:22 #283
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103135613
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:56 schreef Levolution het volgende:

[..]

Waarom was het antwoord van de correct opgestelde doch in foutieve volgorde berekende som dan wel goed?

Puur toeval.
  zondag 16 oktober 2011 @ 01:02:20 #284
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103135641
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 01:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Puur toeval.
Na vanavond ga ik overvloedig haakjes gebruiken.
pi_103136270
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 01:02 schreef Levolution het volgende:

[..]

Na vanavond ga ik (overvloedig) haakjes gebruiken.
pi_103136336
Fuck jullie met jullie (kut) wiskunde, ga maar naar GAM ofzo :')

En nu weer lekker over de turken praten enzeuw..

Ik ben slapen, ii geceler (+1 x iedereen) :@
Quote van Tjabbo:
pi_103140313
Ok.. hadden jullie niks beters te doen vannacht:p
pi_103143072
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 09:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ok.. hadden jullie niks beters te doen vannacht:p
sm?
Quote van Tjabbo:
pi_103143077
Quote van Tjabbo:
pi_103143080
_O-
wehehehe
Quote van Tjabbo:
  zondag 16 oktober 2011 @ 13:35:14 #291
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_103145139
Turquaz jij bent echt de slechtste player die ik ken. Zelfs op internet faal je :')
  zondag 16 oktober 2011 @ 13:36:10 #292
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_103145165
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 13:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Turquaz jij bent echt de slechtste player die ik ken. Zelfs op internet faal je :')
pi_103147044
quote:
pi_103148055
quote:
_O-
pi_103152385
:D
pi_103152453
quote:
pi_103152478
quote:
loollzz jij kent mij niet eens :')

En dacht je serieus dat ik pogingen waagde om Jale te versieren..? :P
hihi:$

Quote van Tjabbo:
pi_103152529
Turq, je faalt zelfs in falen :')
pi_103152566
;(

Sluiten jullie mij hier nou ook uit net als die koerdjes..? :'(

maar, maar maar.... :o ;(
Quote van Tjabbo:
pi_103152591
Dont hate tah player, hate tah gamee.. :(
Quote van Tjabbo:
pi_103152600
Slot!
Quote van Tjabbo:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')