SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Nee allochtoon, wat jy zeg?quote:
je vader mag alleen mee als je me gelijk ten huwelijk vraagt.. waarom denk je dat ik romantisch wilde dineren. ik dacht dat je gelijk met een ring kwam <3quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee, deze is nieuw. Deze hier gaat over mijn date samen met Jale en mijn vader morgen in Rotterdam nadat ik na de consulaat ben geweest waar ik al 2 uur over doe onderweg en om 8:15 moet zijn..
Met een 7 persoons familie auto ftw!
Huwelijk vragen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
je vader mag alleen mee als je me gelijk ten huwelijk vraagt.. waarom denk je dat ik romantisch wilde dineren. ik dacht dat je gelijk met een ring kwam <3
Hihi :$quote:
deal!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Huwelijk vragen?![]()
Ik dacht eigenlijk gelijk een kind maken? Zijn we daar ook vanaf de komende 9 maanden..
[..]
Hihi :$
me like your stylequote:
Ik zal het hem wel vragen, heb je ff pic? dan kan ik hem om een goedkeuring vragen, mag ook via PM, DM of MSN.. (of hyves, facebook, mms, mail, webmail, photobucket of Picasa)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
Maar dan gaat je vader toch wel even weg? o:)
Ik ben een Man ja, ik kom morgen naar jou toe, dus doe de moeite om het me te sturen..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ach. als je goed zoekt kan je me makkelijk op facebook of hyves vinden :p succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Hate it or love it.. De benaming is wel correct..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hahaha noem me geen milf..ik haat dat!
wellusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Volgens mij is je vertaling niet helemaal correct
wat heb je online geplaatst?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Sorry Jale, ik heb nu al spijt dat ik alles online heb geplaatst..(Thanks ZarGonatorrr)
![]()
![]()
![]()
Onze date gaat wel door he?
nederlandsquote:
Jaaa die vragen kiziim..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
wat heb je online geplaatst?
Dat is van de Speld, dat is een satirische nieuwssite. Dus niet serieus bedoeld.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:10 schreef coban het volgende:
Hadden jullie gehoord over het artikel dat kannibalisme in moskeeën 'mee valt'?
Ik heb voor het eerst zoiets debiels gehoord
I like people like you, zij die het internet onder valse voorwaarden gebruiken komen zich zelf nog wel tegen op een dag dus maak je daar niet druk omquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ohww whaha.. lekker boeiend. ik wist dat zoiets zou kunnen gebeuren als ik het vertelde. Maar t boeit me echt niet hoor. vind het alleen beetje kinderachtig gedrag. maar als hij zich daarmee populair denkt te maken mag hij er van mij lekker mee doorgaan;)
thnx!! ik maak me ook niet zo druk om wat mensen van mijn situatie vinden. als er naar wordt gevraagd zal ik het niet verbergen omdat iemand er misschien negatief commentaar op zou kunnen geven. ik ben trots op mn kind en voor de rest is t niet belangrijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:02 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
I like people like you, zij die het internet onder valse voorwaarden gebruiken komen zich zelf nog wel tegen op een dag dus maak je daar niet druk omMeestal is het de onzekerheid die een rol krijgt zodra ze zich zelf tegenkomen tevens de reden waarom ze ook continu kinderachtig gedrag blijven tonen. Ze denken daarmee het een en ander te dekken.
jij moest al meteen aanvallen toen je haar profielen op het internet zag, kansloos kind. Belangrijk he internet, belangrijker dan eigenwaarde en andere mensen enzo. Vooral mee doorgaan jongen.quote:
Dapper om je zo kwetsbaar te tonen op Fok!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
thnx!! ik maak me ook niet zo druk om wat mensen van mijn situatie vinden. als er naar wordt gevraagd zal ik het niet verbergen omdat iemand er misschien negatief commentaar op zou kunnen geven. ik ben trots op mn kind en voor de rest is t niet belangrijk
aaaaah germ, komt goed, ooit heb jij ook weer een vader..quote:
Daar doen we het voor, Turk for life sisterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ze komen er vanzelf wel achter als ze zichzelf al die tijd tekort hebben gedaan![]()
moet zeggen dat ik wel blij ben om te zien dat er ook normale reacties gegeven kunnen worden hier. thnx!!
iedereen heeft zo zn eigen mening. en ik vind het gewoon niet erg als iemand ergens totaal anders over denkt dan dat ik doe. alleen de manier waarop mensen ergens op reageren kan nogal verschillen. zo blijkt hierquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dapper om je zo kwetsbaar te tonen op Fok!
Jammer dat je er dan mindere reacties op krijgt, fijn dat jij je er niet zoveel van aantrekt.
hahahah deliquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
aaaaah germ, komt goed, ooit heb jij ook weer een vader.. [ afbeelding ]
[..]
Daar doen we het voor, Turk for life sister
Maar...maar...maar hij heeft een BMWquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nou, bedankt voor het aanbod maar ik doe het toch liever in mn eentje dan:p
ik val op mannen..niet op auto`squote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar...maar...maar hij heeft een BMW
De vraag is alleen.. heeft hij een M3?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar...maar...maar hij heeft een BMW
Ja dacht al zoiets jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is van de Speld, dat is een satirische nieuwssite. Dus niet serieus bedoeld.
Iyi geceler!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hahaha.
ik ga slapen.. Truste allemaaaaal!!
en een kusje aan mn favoriete fokker!
Dan liever een stationwagon, een beetje familieman heeft er eentje, heerlijk praktisch!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
De vraag is alleen.. heeft hij een M3?
Een echte familieman heeft een Pontiac Aztek.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan liever een stationwagon, een beetje familieman heeft er eentje, heerlijk praktisch!
De Audi S6 zou ik aanbevelen, of een V70
Baas boven baas, vruchtbare mannen hebben minstens een vier kinderen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een echte familieman heeft een Pontiac Aztek.
mijn bmw eet een m3 op als ik er klaar mee benquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
De vraag is alleen.. heeft hij een M3?
oehlalaaa, me like..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |