word je postbodinquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:26 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik heb misschien een bijbaantje! Wo a.s. sollicitatie bij den post
zou ze doorhebben dat d'r voeten vorige week al zijn overleden?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is trouwens een voet van een model bij Louis Vuitton bij fashion week
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou ze doorhebben dat d'r voeten vorige week al zijn overleden?
Ik moest lachen. Bijna hardop. In een best heel volle trein.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
mijn chat is stuk op woordfeutSorry lin en ijs! Kan niets zietn
we gaan goed ja, qua ranzigheidquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zei dat je een mooi woord had gemaakt
Zeker, ik ben trots op onsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we gaan goed ja, qua ranzigheid
Wat heb jij voor faalfeudquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan ook niet meer in mijn menu wtf
en ik kan mijn jokers niet gebruiken.quote:
Ik had gisteren 'anus'quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we gaan goed ja, qua ranzigheid
http://www.youknowit.com/quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:40 schreef DeltaCephei het volgende:
SQ, waar had je die lenzen besteld?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:41 schreef Puckzzz het volgende:
Debsss komt ook ff binnen met WF"teef"
Ook van jou Debsiee!!
Heb je je lopende spellen ook nog dan?quote:
jep, gewoon weer inloggen onder je naam!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb je je lopende spellen ook nog dan?
Ik whatsapp ook erg veel dus sta heel de tijd met die foon in mijn hand. (als ik ff een peuk rook of op de WCquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wordfeud is echt veeeel te verslavend.. maar wel leuk
haha komt me zooo bekend voor. Whatsappen, facebooken en wordfeud.. ernstig eigenlijk als ik er zo eens over nadenk :p.. Niet over nadenken dus..:Pquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik whatsapp ook erg veel dus sta heel de tijd met die foon in mijn hand. (als ik ff een peuk rook of op de WC)
Ik krijg al opmerkingen: Is dat ding nou nog niet versleten? Of een mailtje: Hey scrabbelaar!!
Ehrmmmmm...
Mijn fysio-collega wilde vandaag mijn BMI gaan meten met zijn nieuwe keihendige klote-BMI-wieltjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
besides, er zijn vast wel meer dames met een bmi van 35 en volumineus halflang donker haar
Jaaaaaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Kenden jullie deze al?![]()
Ik heb er heel hard om zitten lachen
Oh echtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat friemeltje in dat "sexy" broekje ook![]()
Ze waren live bij Jay Leno, echt te grappig omdat Leno echt niet wist hoe hij erop moest reageren
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
o kut, da's geen subtiele binnenkomer geloof ik....
Ik moet zeggen, goede optie! Of Mascha... al zijn we hier natuurlijk allen aanwezig om haar te adoreren....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat isser gebeurd?
Je kunt Sylvana bashen?
Kijk, goedzo!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mascha is een narcistische kuttekop die het nooit gaat redden in de grote boze wereld. Die blijft lekker op d'r eiland met d'r 5jarige fans en gaat nooit meer door iemand serieus genomen worden.
Ik hoop dat zij en haar adverteerders er achter komen dat al die kutpubers geen fuck hebben om te besteden en dat adverteren en verkopen zinloos is. En dat ze er dan achter komen dat geen mens haar serieus neemt en dat ze dan falliet gaat en dacht "had ik nou maar eens geluisterd naar al die mensen die hadden gezegd dat ik me gedraag als een debiel". En dat ze vlak voor die gesponsorde party van d'r ineens schurft in d'r gezicht krijgt.
Luchtte het op?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mascha is een narcistische kuttekop die het nooit gaat redden in de grote boze wereld. Die blijft lekker op d'r eiland met d'r 5jarige fans en gaat nooit meer door iemand serieus genomen worden.
Ik hoop dat zij en haar adverteerders er achter komen dat al die kutpubers geen fuck hebben om te besteden en dat adverteren en verkopen zinloos is. En dat ze er dan achter komen dat geen mens haar serieus neemt en dat ze dan falliet gaat en dacht "had ik nou maar eens geluisterd naar al die mensen die hadden gezegd dat ik me gedraag als een debiel". En dat ze vlak voor die gesponsorde party van d'r ineens schurft in d'r gezicht krijgt.
We hebben nog Klauquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meh, werk is gewoon kut. Wil geen werk bashen, wil domme mensen die ik toch niet ken bashen.
Mascha is goed voorbeeld, wie kennen we nog meer?
Inclusief blog mag ook, kijken of ik op nog meer blogs verbannen kan worden, stelletje zeikwijven.
Die is wel heel erg makkelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
We hebben nog Klau
En............................. GO !
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die schurft lijkt me toch wel het leukste..
Of dat d'r lelijke voeten ineens uit d'r voorhoofd groeien.
Eat that, Kutsnol!
De biatch!!!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godverdetyfus, die Klau heeft moderation op d'r reacties zitten![]()
![]()
Dit mens is ook om te gillenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Laffe teven zijn het, allemaal!
Tell us moarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh ik heb een goede om die lipgloss op te pakken
Aangezien het straks weer donker is als ik naar het werk rij; en donker als ik terug thuis kom.... Ik licht mijn baas alvast inquote:Ga iedere dag naar buiten nu het goed weer is en de straten door de vorst nog niet spekglad zijn. Zorg dat je voldoende zon opdoet. Dus zodra het een aardige herfstdag is, ga er dan op uit zodat je je vitamine D op peil hebt voordat de donkere dagen voor de deur staan.
"Elke maand schrijft Liesbeth Veldhuizen, psychomotorisch therapeut"quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.misslipgloss.n(...)ge-1/#comment-218676
Ja maar Liesbeth zegt dat en die is mindfullness-coach! (wat ik persoonlijk nog veel erger vind dat psychomotorisch therapeut).quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
Je comment
Maar die tips ook
[..]
Aangezien het straks weer donker is als ik naar het werk rij; en donker als ik terug thuis kom.... Ik licht mijn baas alvast in*een beautyblogger zei..........*
Ze kijkt alsof er dunne poep tussen d'r zweetreet vandaan loopt en ze moet huilen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dit mens is ook om te gillen
De perfecte rode lippen.. wie goed kijkt ziet dat de lippen niet rood zijn. Daarnaast zet ze steeds dr filmpje stil en dat doet ze snel iets, dan gaat het filmpje weer verder en zegt ze "ik heb net mijn .... aangebracht". Goede tuut, het allemaal níét laten zien
Voor meer zeikinspiratie, even op haar naam klikken en toekijken hoe prachtig ze haar oogschaduw doet![]()
En zo uitgerust, doet de hele dag niks anders dan door het bos lopen en powernaps nemenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:16 schreef BBQ-kip het volgende:
En is single en heeft het ook op haar 35e nog steeds over haar "vriendinnetjes" en "paps" en "mams" die nog steeds haar moeten helpen als ze een een schilderijtje moet ophangen.
Maar ze is zo heerlijk onafhankelijk
En dan zich 's avonds volgieten met rosé en janken bij haar vriendinnetjes omdat ze zulk zwaar en belangrijk werk heeftquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En zo uitgerust, doet de hele dag niks anders dan door het bos lopen en powernaps nemen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dan zich 's avonds volgieten met rosé en janken bij haar vriendinnetjes omdat ze zulk zwaar en belangrijk werk heeft
proest!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.misslipgloss.n(...)ge-1/#comment-218676
KILL IT WITH FIREquote:
Pelletsquote:
Ik moest zowaar even lachenquote:
Komop, als je 15 bent denk je dat je niet doorsnee bent, als je 20 bent kom je erachter dat dat gelul is omdat iedereen dat denkt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Misslipgloss, gezocht op `huilen`, dan krijg je ook leuke oude artikeltjes
‘Ik ben niet een doorsnee meisje volgens mij. Ik bedoel daarmee dat ik iets serieuzer ben dan het gemiddelde meisje van twintig. Ik heb bepaalde doelen voor ogen en ben erg gedreven. Ik wil de beste zijn in wat ik doe: schrijven voor mijn site over mode, beauty en make-up. Ik ben perfectionistisch en kan erg kritisch naar mezelf zijn. Ook naar anderen trouwens. Mensen worden niet blij van mij als ze met mij samenwerken. Het is mijn doel om ervoor te zorgen dat mijn website de nummer één wordt in haar categorie. Ik denk wel dat dat moment een keer gaat komen.’
Krijg nou de tyfus, dat is een vent!quote:
Wat een zwaar levenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Misslipgloss, gezocht op `huilen`, dan krijg je ook leuke oude artikeltjes
‘Ik ben niet een doorsnee meisje volgens mij. Ik bedoel daarmee dat ik iets serieuzer ben dan het gemiddelde meisje van twintig. Ik heb bepaalde doelen voor ogen en ben erg gedreven. Ik wil de beste zijn in wat ik doe: schrijven voor mijn site over mode, beauty en make-up. Ik ben perfectionistisch en kan erg kritisch naar mezelf zijn. Ook naar anderen trouwens. Mensen worden niet blij van mij als ze met mij samenwerken. Het is mijn doel om ervoor te zorgen dat mijn website de nummer één wordt in haar categorie. Ik denk wel dat dat moment een keer gaat komen.’
‘Afgelopen tijd is het gelukkig wat minder, maar soms wordt er best negatief over mij gepraat op internet. Een tijdje geleden werd er op het forum gezegd dat ik arrogant ben. Elk twitterbericht van mij – ik twitter best veel – gingen ze analyseren. Er werden ontzettend stomme dingen over mij gezegd. Toen ik voor het eerst las dat mensen zo over mij praten op internet heb ik achter mijn computer zitten huilen. Ik was er echt een paar dagen kapot van.’
‘Als bezoekers van mijn site kritiek hebben wil ik er best naar luisteren. Misschien heb ik er nog wel wat aan. Zo zei iemand een keer: “Je moet je schamen voor al die spelfouten.” Dan denk ik: ja, dt is zo. Ik maak soms spelfouten en dat moet niet. Als de kritiek over mij als persoon gaat en ze iets zeggen als: “Wat een domme trut is die Cynthia,” dan vind ik dat niet leuk. Mijn ouders zeggen dat ik mij niks moet aantrekken van dat soort kritiek, maar dat is lastig. Ik heb wel een dikkere huid gekregen, de afgelopen jaren, maar nog niet zo dik dat het mij niks meer doet als er negatief over mij wordt gepraat.’
‘Ik hoop niet dat het aantal bezoekers van mijn website ooit gaat dalen. Dat zou ook wel een beetje mijn ondergang zijn. De site is mijn leven. Het is iets waar mijn hart ligt, wat ik superleuk vind. Als het met de site minder gaat, gaat het met mij ook minder. Mijn geluk hangt deels af van het aantal bezoekers. Dat heb je als je een eigen bedrijf hebt zoals ik. Mijn site is mijn inkomstenbron (door reclame-inkomsten, QM). Soms denk ik: wat nou als de bezoekers wegblijven en er geen geld meer binnenkomt?’
"Lief dagboek"quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tip voor lipgloss:
KOOP EEN DAGBOEK!
VERVEEL ONS ER NIET MEE!
Klbquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Lief dagboek"
Goh, in welk subforum lurk ik vaak?
En als het dan gebeurd dan ligt het aan de mensen om haar heenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
En net alsof zo'n streuf ooit heeft meegemaakt dat een maanzaadje van d'r ontbijt 's avonds nog tussen d'r tanden zit. Die kijken 25 uur per dag in de spiegel
Goeie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
En net alsof zo'n streuf ooit heeft meegemaakt dat een maanzaadje van d'r ontbijt 's avonds nog tussen d'r tanden zit. Die kijken 25 uur per dag in de spiegel
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze is zooo passend bij al die proffesionele bloggers:
[ afbeelding ]
![]()
Ja, stel je voor dat je mens ruiktquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie.
Misschien worden ze wel heel vaak aangesproken op parfumwalm ofzo.
Nee! Door beestjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Sommige mensen moeten gewoon dood, hard, gemeen en met een roestig aardappelmesje
Oh ja, excuses!quote:
Iehl, mens.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je mens ruiktdan smijt je snel een deobus de ruimte in!
Nu kan Masja bloggen dat ze zelfs doodsbedreigingen krijgt en kunnen alle pubers roepen "ZOMG wat errug!"quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Sommige mensen moeten gewoon dood, hard, gemeen en met een roestig aardappelmesje
Ebola is schattig.quote:
Ik moet zeggen dat 300 pubers bij elkaar die met rooddoorlopen ogen in zombiemodus MASCHA MASCHA roepen (zombiestyle) wel eng vind...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu kan Masja bloggen dat ze zelfs doodsbedreigingen krijgt en kunnen alle pubers roepen "ZOMG wat errug!"
Exactly.... Ik zie mezelf al in een overvolle bus deo doorgeven. Hoezo subtielquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
En net alsof het vriendelijker is om gewoon zwijgend een deobus in iemands handen te drukken. Dat vind ik nog beledigender dan er wat van zeggen
Halloweenkostuum?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat 300 pubers bij elkaar die met rooddoorlopen ogen in zombiemodus MASCHA MASCHA roepen (zombiestyle) wel eng vind...
Eensch.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
En net alsof het vriendelijker is om gewoon zwijgend een deobus in iemands handen te drukken. Dat vind ik nog beledigender dan er wat van zeggen
"Oh had je een vuurtje nodig? En dan de bus op haar richten en je Zippo open klikken"quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
I like my steak well done.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"Oh had je een vuurtje nodig? En dan de bus op haar richten en je Zippo open klikken"
"Misschien kun je je wenkbrauwen voortaan gewoon bijtekenen met een potloodje, als het verband eraf is na je huidtransplantatie?"quote:
En deze keer niet van je ene oor tot je andere oor?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"Misschien kun je je wenkbrauwen voortaan gewoon bijtekenen met een potloodje, als het verband eraf is na je huidtransplantatie?"
Nuchterquote:In die 2 jaar tijd is BeautyGloss enorm gegroeit. Volgens Mascha komt dat succes door de nuchtere persoon die achter BeautyGloss zit… ‘Ik denk dat het zo’n succes is omdat er niet echt een beauty-only website was, gemaakt door een ‘gewoon’ iemand. Ook waren er nog geen Nederlandse beauty filmpjes.’ Vertelt Mascha.
Ik voorzie een nieuwe markt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"Misschien kun je je wenkbrauwen voortaan gewoon bijtekenen met een potloodje, als het verband eraf is na je huidtransplantatie?"
Kun je nieuwe tutorials maken
And proud of it.quote:
Daar ben ik ermee eens (maar ze is dan ook een Rus die vloeiend Russisch en vloeiend Nederlands en vloeiend Engels spreekt en een wiskundeknobbel heeftquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
"is gegroeit"?
Nederlands is niet d'r sterkste vak.
Yup, ik kan nog veel meer haten, suggesties?quote:
Dan is Nederlands van degene die dat geschreven niet het sterkste vak. Ook best.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar ben ik ermee eens (maar ze is dan ook een Rus die vloeiend Russisch en vloeiend Nederlands en vloeiend Engels spreekt en een wiskundeknobbel heeft), maar moet er wel bij zeggen dat dit niet van haar eigen site komt
Beautygloss is de eerste beautyblog die opgezet is vanuit het perspectief dat ook mensen met een gecombineerde verstandelijke en psychiatrische beperking op internet moeten kunnen. Met behulp van haar begeleiders is het Mascha gelukt een pagina te starten. Door bezuinigingen is de begeleiding uiteindelijk genoodzaakt geweest te moeten staken met het begeleiden. Mascha runt de website nu in haar eentje en is hier terecht behoorlijk trots op. Voor een meisje wat 3 jaar geleden nog niet eens zelfstandig kon eten of haar billen kon afvegen, is dit een hele prestatie!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En deze keer niet van je ene oor tot je andere oor?
[..]
Nuchter
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Beautygloss is de eerste beautyblog die opgezet is vanuit het perspectief dat ook mensen met een gecombineerde verstandelijke en psychiatrische beperking op internet moeten kunnen. Met behulp van haar begeleiders is het Mascha gelukt een pagina te starten. Door bezuinigingen is de begeleiding uiteindelijk genoodzaakt geweest te moeten staken met het begeleiden. Mascha runt de website nu in haar eentje en is hier terecht behoorlijk trots op. Voor een meisje wat 3 jaar geleden nog niet eens zelfstandig kon eten of haar billen kon afvegen, is dit een hele prestatie!
de haat zit bij mij ook vrij diepquote:
Hoe kom je daar nou op?quote:
yep daar staat 'ie nogquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou op?![]()
Dat voetenfilmpje staat trouwens niet op d'r youtube, staat het nog wel op d'r blog?
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
Is die gregor een zoon van uncle fester?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
ik heb een tijdje gekeramiekt, maar ben gestopt toen een pot me steeds mee uit vroeg en begon te achtervolgen....
maar 1 forever alone???quote:
Als het er meer zijn, is 'ie niet meer forever alone.quote:
Fu ik haat mezelf omdat ik dit tof vindquote:
quote:
Het erge is dat ik dit doorgemaild krijg van een maat van me. Ik zoek ze niet eens zelf op.quote:
Me gusta!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mooie foto van d'r CV:
[ afbeelding ]
Ik herken alleen de ringvinger niet, ik heb geen levenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik herken er maar twee, ik faal in hypes
Ik herken ze allevijf. Een leven, ik heb het niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik herken er maar twee, ik faal in hypes
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik herken ze allevijf. Een leven, ik heb het niet.
Ik ben de naam kwijt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
(Welke is de ringvinger dan?)
Die ja!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef PriemGirl het volgende:
de y u no guy
(ja ik ken ze ook allemaal)
Die is ook niet zo heel goed gelukt volgens mij. Maar het is 'm wel.quote:
quote:
SPSSquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:22 schreef Lindytje het volgende:
Zo, verslag voor school af
Weekend!!
(waarin ik helaas nog wel 6 modules SPSS moet doorwerken en nog een paper moet schrijven... ach :") )
Truequote:
Wij moesten iedere week een opdracht inleveren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
True
Heb 2 modules gemaakt en toen 4 weken niks meer gedaan, maar woensdag hebben we tussentoets, dus ik moet nu wel
Oh, dat is dan wel fijn! Hier is het: 'hier is de handleiding met de modules en 2x per week is er vragenuur. Succes he!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij moesten iedere week een opdracht inleveren.
Voorkwam wel dat ik achter ging lopen.
Reminds me, aflevering 5 van HIMYM staat nog op me wachten op de computerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
Whao seizoensfinale van house was vet
Ik moet toch maar eens alle afleveringen 'kopen'*luiheid*
Het fijnste is dat ik er nooit meer mee hoef te werken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dat is dan wel fijn! Hier is het: 'hier is de handleiding met de modules en 2x per week is er vragenuur. Succes he!![]()
'
Ik ga 'm eraan houden ook.quote:Als je eens in de buurt bent klieder ik wel wat leuks op je vingers. Goed?
Wat een heerlijkheidquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb nog heel veel dingen om te gaan kijken.
[..]
Het fijnste is dat ik er nooit meer mee hoef te werken.
Ja, en terecht!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwehehehehe.
[..]
Ik ga 'm eraan houden ook.
Nu alleen nog genoeg tijd en geld vinden om op bezoek te gaan.quote:
Lol, hij krabbelt nu al terug.quote:
Mietjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, hij krabbelt nu al terug.
Zonde.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn Sleek Original palette Zoals 'ie aan kwam vandaag met de post. Echt overal glasstukjes.
Heb ze gemaild en moest een mail terug sturen met foto's. Ben benieuwd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, lekker danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn Sleek Original palette Zoals 'ie aan kwam vandaag met de post. Echt overal glasstukjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zodra ik van hen heb gehoord dat dat mag zeker, overal zitten mini stukjes glas in, dat ga ik echt niet richting mijn ogen smerenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, lekker dan
Kliko in met dat ding!
Ik vraag me trouwens af of ik het überhaupt nog weet als ik weer eens die kant opga.quote:
Ook weer zoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af of ik het überhaupt nog weet als ik weer eens die kant opga.
Nou ik ben wat minder benieuwd eigenlijk, dat moet gewoon een nieuwe wordenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee hoe moeilijk ze gaan doen, heb zoiets nog niet eerder gehad, dus ik ben wat voorzichtigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou ik ben wat minder benieuwd eigenlijk, dat moet gewoon een nieuwe worden
Welke shop was het?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe moeilijk ze gaan doen, heb zoiets nog niet eerder gehad, dus ik ben wat voorzichtig
Denk niet dat die moeilijk gaan doen hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Alice & Jo, die SQ had aanbevolen. Het is HAAR SCHULD!!!!!
+1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk niet dat die moeilijk gaan doen hoor.
Ik ken ze verder niet dus ik zie het wel. Had wel mégasnel een mailtje terug van ze, da's ene goed tekenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk niet dat die moeilijk gaan doen hoor.
Denk dat meneer de postbode erg enthousiast was met mikkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Alice & Jo, die SQ had aanbevolen. Het is HAAR SCHULD!!!!!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga ook iedereens pakketjes kapot gooien als ik postbode word
Zegt me niks. Is dat ook vermakelijk?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Beautygloss
Wat vinden jullie van Beautylab eigenlijk?
Gelukkig woon je een eind uit de buurtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga ook iedereens pakketjes kapot gooien als ik postbode word
Er stond uiteraard op "Breakable" maar ja, die postbodes hier kunnen amper lezen en schrijven in het Nederlands, laat staan Engelsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Denk dat meneer de postbode erg enthousiast was met mikken
Oh ik heb net even heerlijk een half uur lang gedouchtdat was echt heerlijk
Wel aardig, een van de wat intelligentere bloggers vind ik. Maar goed, het blijft oppervlakkig natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Beautygloss
oei, da's goed stukquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook een beautyblog.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Beautygloss
Ben ik het wel mee eens,quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wel aardig, een van de wat intelligentere bloggers vind ik. Maar goed, het blijft oppervlakkig natuurlijk.
Tell me, please!quote:
Ouch! Zij vergoeden meestal wel hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brrrrquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik word kankergek
ik zag vlooien op het konijn![]()
![]()
![]()
HET ZIJN NET KONIJNEN!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik word kankergek
![]()
![]()
*krab krab krab*quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik word kankergek
![]()
![]()
Naais.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Feniks met dubbel tripel woordwaarde
Wat een teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering sneue figuren zijn dat zeg... ik zie weleens van die faalhazen lopen in de Schilderswijk, kansloos, echt, kansloos...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
Door de nep rappers op rtl5 ben ik zo blij dat ik gewoon mezelf ben.
Ik heb Otie irl gespot tijdens het uitgaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat een teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering sneue figuren zijn dat zeg... ik zie weleens van die faalhazen lopen in de Schilderswijk, kansloos, echt, kansloos...
Phoenix was nog mooier geweest, maar ja, gelukkig kent Wordfeud bijna geen enkel normaal woord...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Feniks met dubbel tripel woordwaarde
Ik heb het nooit mogen aanschouwen, alleen de promo's gezien, dát was al te erg...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb Otie irl gespot tijdens het uitgaan.![]()
SRSLY een filmpje van een kwartier over hoe je mooie rode lippen maakt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dit mens is ook om te gillen
De perfecte rode lippen.. wie goed kijkt ziet dat de lippen niet rood zijn. Daarnaast zet ze steeds dr filmpje stil en dat doet ze snel iets, dan gaat het filmpje weer verder en zegt ze "ik heb net mijn .... aangebracht". Goede tuut, het allemaal níét laten zien
Voor meer zeikinspiratie, even op haar naam klikken en toekijken hoe prachtig ze haar oogschaduw doet![]()
Nee echt, wat erg. Schaam me voor me stad zowatquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb Otie irl gespot tijdens het uitgaan.![]()
Otie staat al heel lang in de OP van het Alkmaartopic.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb het nooit mogen aanschouwen, alleen de promo's gezien, dát was al te erg...
Me.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:03 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Nee echt, wat erg. Schaam me voor me stad zowat
"Goe"quote:
Dat was tijdens een flophopavond in m'n vaste tent.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:04 schreef Whoopdidoo het volgende:
Nu vraag ik me af op wat voor plekken jij komt
Jij ook alquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben echt agressief in mijn hoofd... zin om mensen te meppen enzo...
Er zit hier een vlieg, daar mag je wel op meppen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben echt agressief in mijn hoofd... zin om mensen te meppen enzo...
Ik heb de hele dag lief en aardig en invoelend moeten doen....quote:
Heb je nog een koe of een tijgers of iets dergelijks wat je in de weg staat/loopt?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit hier een vlieg, daar mag je wel op meppen?
Uhm, niet in mijn directe omgeving helaasch.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb je nog een koe of een tijgers of iets dergelijks wat je in de weg staat/loopt?
Vervelende buren of schoonouders?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhm, niet in mijn directe omgeving helaasch.
Ik ben de hele dag al schijtirritant enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag lief en aardig en invoelend moeten doen....
Schoonouders hebbiknie, maar ik ken nog wel een achterlijk, achterbaks wicht?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vervelende buren of schoonouders?
Ah, dat doe ik eigenlijk ook wel tussendoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al schijtirritant enzo
Mascha is me nu te ver rijden...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schoonouders hebbiknie, maar ik ken nog wel een achterlijk, achterbaks wicht?
He gezelligquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, dat doe ik eigenlijk ook wel tussendoor.
Mijn diepgelovige stagair zieken en naar mijn collega toelopen en vragen of ik een patiënt mag doodmaken enzo...
Wicht zit momenteel in A'dam geloof ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mascha is me nu te ver rijden...
gelieve de bom juist te mikken en niet mijn kant op!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wicht zit momenteel in A'dam geloof ik.
Ik heb een hekel aan Amsterdamquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wicht zit momenteel in A'dam geloof ik.
Van mij mag het ook wel plat.quote:
Vlooiendruppels halen?quote:
Chloorbadjequote:
Kunnen ze er een mooie parkeergelegenheid voor Schiphol van makenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van mij mag het ook wel plat.
Hebben ze die ook in kekke modelletjes?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zei al dat ze een vlooienband om moest...
Het is Amsterdam maar.quote:
Realistisch, da's wat andersquote:
WHAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Als ik de naam Sharana zie staan denk ik steeds aan Sylvana, erg he
Da's gemeen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Als ik de naam Sharana zie staan denk ik steeds aan Sylvana, erg he
omgquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb wel eens iin lingeriefoto van sylvaan gezien
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Die moet ik zien!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn avondeten, wat doe je?!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Sperma in je oog staat anders erg mooi bij parelmoer pastelblauwe oogledenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Blij pastelsmoeltje in combi met gangbangs.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sperma in je oog staat anders erg mooi bij parelmoer pastelblauwe oogleden
Bahquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sperma in je oog staat anders erg mooi bij parelmoer pastelblauwe oogleden
Is het ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Lijkt me wel best pijnlijk trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |