word je postbodinquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:26 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik heb misschien een bijbaantje! Wo a.s. sollicitatie bij den post
zou ze doorhebben dat d'r voeten vorige week al zijn overleden?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is trouwens een voet van een model bij Louis Vuitton bij fashion week
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou ze doorhebben dat d'r voeten vorige week al zijn overleden?
Ik moest lachen. Bijna hardop. In een best heel volle trein.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
mijn chat is stuk op woordfeutSorry lin en ijs! Kan niets zietn
we gaan goed ja, qua ranzigheidquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zei dat je een mooi woord had gemaakt
Zeker, ik ben trots op onsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we gaan goed ja, qua ranzigheid
Wat heb jij voor faalfeudquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan ook niet meer in mijn menu wtf
en ik kan mijn jokers niet gebruiken.quote:
Ik had gisteren 'anus'quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we gaan goed ja, qua ranzigheid
http://www.youknowit.com/quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:40 schreef DeltaCephei het volgende:
SQ, waar had je die lenzen besteld?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:41 schreef Puckzzz het volgende:
Debsss komt ook ff binnen met WF"teef"
Ook van jou Debsiee!!
Heb je je lopende spellen ook nog dan?quote:
jep, gewoon weer inloggen onder je naam!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb je je lopende spellen ook nog dan?
Ik whatsapp ook erg veel dus sta heel de tijd met die foon in mijn hand. (als ik ff een peuk rook of op de WCquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wordfeud is echt veeeel te verslavend.. maar wel leuk
haha komt me zooo bekend voor. Whatsappen, facebooken en wordfeud.. ernstig eigenlijk als ik er zo eens over nadenk :p.. Niet over nadenken dus..:Pquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik whatsapp ook erg veel dus sta heel de tijd met die foon in mijn hand. (als ik ff een peuk rook of op de WC)
Ik krijg al opmerkingen: Is dat ding nou nog niet versleten? Of een mailtje: Hey scrabbelaar!!
Ehrmmmmm...
Mijn fysio-collega wilde vandaag mijn BMI gaan meten met zijn nieuwe keihendige klote-BMI-wieltjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
besides, er zijn vast wel meer dames met een bmi van 35 en volumineus halflang donker haar
Jaaaaaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Kenden jullie deze al?![]()
Ik heb er heel hard om zitten lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |