Dat dus oa..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:37 schreef Ener-G het volgende:
Ik heb exact die flipside 400AW, in pine greenBriljant fijne tas! wat wil je precies weten?
van je rug, sluiting zit aan de rug zijde.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:51 schreef SP22 het volgende:
[..]
Dat dus oa..Zijn de spullen een beetje makkelijk te benaderen of moet je perse de tas helemaal van je rug halen?
En de AW hoes kan je als grijskaart gebruikenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:01 schreef SP22 het volgende:
Op zich niet erg en op reis wel makkelijk ivm diefstal. Ik haal toch liever iets met beleid uit een tas dan op de tast.
Het 'hoofdvak' opent via de rugzijde, wat ik zelf heel veel deed in Azie was de heupband vastklikken, schouderbanden los, en zo *zwiep* de tas naar mn buik draaien.. zo kon ik zonder mn tas neer te hoeven leggen bij mn spullen om een lens te wisselen.. geniaal systeem!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:51 schreef SP22 het volgende:
[..]
Dat dus oa..Zijn de spullen een beetje makkelijk te benaderen of moet je perse de tas helemaal van je rug halen?
En als je op pad bent neem je toch niet alles mee... Het zou mijn trip verzieken als ik telkens zo'n zware tas mee moet nemen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:47 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Het 'hoofdvak' opent via de rugzijde, wat ik zelf heel veel deed in Azie was de heupband vastklikken, schouderbanden los, en zo *zwiep* de tas naar mn buik draaien.. zo kon ik zonder mn tas neer te hoeven leggen bij mn spullen om een lens te wisselen.. geniaal systeem!
Slotje op de rits van het voorvak tegen grijpgrage handjes op een drukke markt/menigte, en gaan met die banaan
En als je bang bent dat je gear er niet in past heb je gewoon teveel gear, er kan echt _veel_ in:
Een keer, maar nooit meer. Misschien heb ik te zware lenzen, maar ik vertrouw het niet. De tas buigt bij mij zover door, dat ik bang ben dat er lenzen uit vallen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:47 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Het 'hoofdvak' opent via de rugzijde, wat ik zelf heel veel deed in Azie was de heupband vastklikken, schouderbanden los, en zo *zwiep* de tas naar mn buik draaien.. zo kon ik zonder mn tas neer te hoeven leggen bij mn spullen om een lens te wisselen.. geniaal systeem!
Idd, als ik "alles" wil meenemen, pak ik een nog grotere tas....quote:En als je bang bent dat je gear er niet in past heb je gewoon teveel gear, er kan echt _veel_ in:
Nah,... die Primus heeft een goede heupband en een clip dwars over je borst. Dus dat zit wel strak en met het hiken is dat echt fijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:52 schreef problematiQue het volgende:
Dat jullie dat niet zat worden, zulke grote tassen.
Ik loop meestel met dit.
Nope, ik heb meestal toch meerdere lenzen bij me (verschillende soorten foto's op de planning) en mn huidige tasje is echt te klein! En ik wil iets dat over 2 schouders hangt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:52 schreef problematiQue het volgende:
Dat jullie dat niet zat worden, zulke grote tassen.
Ik loop meestel met dit.
Nou, goede reis dan maarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:03 schreef photolex het volgende:
Tjonge, ik zit hier te trippen in de Virgin Clubhouse op Gatwick. Straks superdeluxe in de Upper Class met Virgin Atlantic richting Orlando.
Ik denk dat ik daar meteen doorsjees naar Cocoa Beach voor wat vette platen :-)
Ziet er mooi uit. krijg een beetje een CSI gevoel bij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef freud het volgende:
Nu nieuw!:
Hoverhand tool
Maar serieus, deblurring tool van Adobe, net aangekondigd:
krijg een errorquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:18 schreef problematiQue het volgende:
Als je dit filmpje bekijkt, op ongeveer 3:20: http://www.geenstijl.tv/2(...)love_op_occupya.html
Die fotografen die zijn die man links in beeld helemaal op hun manier aan het optuigen bijna, dat is toch geen journalisme meer?
Bij 3.20 zie ik een stukje van Groenlinks, ik zie wel bij 2.30 fotografen bezig, maar idd kan ik dat ook geen journalistiek noemen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:18 schreef problematiQue het volgende:
Als je dit filmpje bekijkt, op ongeveer 3:20: http://www.geenstijl.tv/2(...)love_op_occupya.html
Die fotografen die zijn die man links in beeld helemaal op hun manier aan het optuigen bijna, dat is toch geen journalisme meer?
Oh dan bedoelde ik waarschijnlijk 2.30quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:38 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Bij 3.20 zie ik een stukje van Groenlinks, ik zie wel bij 2.30 fotografen bezig, maar idd kan ik dat ook geen journalistiek noemen.
Mja, je zou eens dergelijke dingen moeten zoeken na de 9/11 aanslagen. Journalisten liepen met snoep een dorp in in de Gaza strook, en filmden toen met de inslag dat de Gaza strook feest vierde om de aanslagen. Echt triest journalisme...quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:38 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Bij 3.20 zie ik een stukje van Groenlinks, ik zie wel bij 2.30 fotografen bezig, maar idd kan ik dat ook geen journalistiek noemen.
Maar als ik eerlijk ben is Geenstijl ook generaliserend bezig met welke mensen ze kiezen om te interviewen. Nu is het occupy gebeuren hier in Nederland sowieso een beetje verkeerd uitgepakt gezien de mensen die daar op af zijn gekomen. Het beeld wordt zo wel versterkt jammergenoeg.
Ja idd. Maar dat is met bijna al het nieuws. Hoe het nieuws gebracht wordt (of het nu klopt of niet) bepaald de mening van mensen. Mensen verdiepen er zich niet meer in.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:35 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, je zou eens dergelijke dingen moeten zoeken na de 9/11 aanslagen. Journalisten liepen met snoep een dorp in in de Gaza strook, en filmden toen met de inslag dat de Gaza strook feest vierde om de aanslagen. Echt triest journalisme...
Dat verschil in persoonlijke bescherming ookquote:
Aha,... je hebt gelijk... Brylcreem vs. kogel: 1-0quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:15 schreef problematiQue het volgende:
jaaa maar die ene met z'n mooie haartjes is Nachtwey, die is bikkel.
Nee niet gezien, maar wel veel van gehoordquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:41 schreef problematiQue het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0309061/ wel eens gezien?
En dan worden natuurlijk alleen de Occupy protesten in Amsterdam in beeld gebracht. De protesten in andere steden halen alleen het regionale nieuws (en zijn soms helemaal anders).quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:27 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ja idd. Maar dat is met bijna al het nieuws. Hoe het nieuws gebracht wordt (of het nu klopt of niet) bepaald de mening van mensen. Mensen verdiepen er zich niet meer in.
Ook de occupy-protesten. Deze zijn gestart door 'gewone' mensen die werken en een huis bezitten, die zich afzetten tegen de hoge vaste lasten, waaronder ook advocaten en artsen. Pas later zijn er (in Amerika) de krakers en de echte armen bij gekomen. Toen kwam het ook pas in de media en het heeft het het beeld gekregen dat het 'linkse' praktijken zijn.
Gezien. Mooie documentairequote:Op zondag 16 oktober 2011 16:41 schreef problematiQue het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0309061/ wel eens gezien?
Nachtweyquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:15 schreef problematiQue het volgende:
jaaa maar die ene met z'n mooie haartjes is Nachtwey, die is bikkel.
Tuurlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En dan worden natuurlijk alleen de Occupy protesten in Amsterdam in beeld gebracht. De protesten in andere steden halen alleen het regionale nieuws (en zijn soms helemaal anders).
Dat inderdaad. Maar het is de journalist die die mensen interviewt en laat zien. Wat aan de ene kant logisch is, want het is sensatie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:08 schreef problematiQue het volgende:
Het is jammer dat bij dit soort protesten altijd van die gekken komen opdagen die de boodschap voor de rest verwateren.
Mja, maar journalisten zijn ook enorm lui en populistisch geworden. Hoeveel journalisten durven nog kritisch te zijn? Redacties waarschuwen ze ook, want anders trekken bedrijven alle advertenties terug etc... Triest.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:19 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Maar het is de journalist die die mensen interviewt en laat zien. Wat aan de ene kant logisch is, want het is sensatie.
Dat was vroegah niet veel beterquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:21 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, maar journalisten zijn ook enorm lui en populistisch geworden. Hoeveel journalisten durven nog kritisch te zijn? Redacties waarschuwen ze ook, want anders trekken bedrijven alle advertenties terug etc... Triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |