Dat dus oa..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:37 schreef Ener-G het volgende:
Ik heb exact die flipside 400AW, in pine greenBriljant fijne tas! wat wil je precies weten?
van je rug, sluiting zit aan de rug zijde.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:51 schreef SP22 het volgende:
[..]
Dat dus oa..Zijn de spullen een beetje makkelijk te benaderen of moet je perse de tas helemaal van je rug halen?
En de AW hoes kan je als grijskaart gebruikenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:01 schreef SP22 het volgende:
Op zich niet erg en op reis wel makkelijk ivm diefstal. Ik haal toch liever iets met beleid uit een tas dan op de tast.
Het 'hoofdvak' opent via de rugzijde, wat ik zelf heel veel deed in Azie was de heupband vastklikken, schouderbanden los, en zo *zwiep* de tas naar mn buik draaien.. zo kon ik zonder mn tas neer te hoeven leggen bij mn spullen om een lens te wisselen.. geniaal systeem!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:51 schreef SP22 het volgende:
[..]
Dat dus oa..Zijn de spullen een beetje makkelijk te benaderen of moet je perse de tas helemaal van je rug halen?
En als je op pad bent neem je toch niet alles mee... Het zou mijn trip verzieken als ik telkens zo'n zware tas mee moet nemen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:47 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Het 'hoofdvak' opent via de rugzijde, wat ik zelf heel veel deed in Azie was de heupband vastklikken, schouderbanden los, en zo *zwiep* de tas naar mn buik draaien.. zo kon ik zonder mn tas neer te hoeven leggen bij mn spullen om een lens te wisselen.. geniaal systeem!
Slotje op de rits van het voorvak tegen grijpgrage handjes op een drukke markt/menigte, en gaan met die banaan
En als je bang bent dat je gear er niet in past heb je gewoon teveel gear, er kan echt _veel_ in:
Een keer, maar nooit meer. Misschien heb ik te zware lenzen, maar ik vertrouw het niet. De tas buigt bij mij zover door, dat ik bang ben dat er lenzen uit vallen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:47 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Het 'hoofdvak' opent via de rugzijde, wat ik zelf heel veel deed in Azie was de heupband vastklikken, schouderbanden los, en zo *zwiep* de tas naar mn buik draaien.. zo kon ik zonder mn tas neer te hoeven leggen bij mn spullen om een lens te wisselen.. geniaal systeem!
Idd, als ik "alles" wil meenemen, pak ik een nog grotere tas....quote:En als je bang bent dat je gear er niet in past heb je gewoon teveel gear, er kan echt _veel_ in:
Nah,... die Primus heeft een goede heupband en een clip dwars over je borst. Dus dat zit wel strak en met het hiken is dat echt fijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:52 schreef problematiQue het volgende:
Dat jullie dat niet zat worden, zulke grote tassen.
Ik loop meestel met dit.
Nope, ik heb meestal toch meerdere lenzen bij me (verschillende soorten foto's op de planning) en mn huidige tasje is echt te klein! En ik wil iets dat over 2 schouders hangt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:52 schreef problematiQue het volgende:
Dat jullie dat niet zat worden, zulke grote tassen.
Ik loop meestel met dit.
Nou, goede reis dan maarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:03 schreef photolex het volgende:
Tjonge, ik zit hier te trippen in de Virgin Clubhouse op Gatwick. Straks superdeluxe in de Upper Class met Virgin Atlantic richting Orlando.
Ik denk dat ik daar meteen doorsjees naar Cocoa Beach voor wat vette platen :-)
Ziet er mooi uit. krijg een beetje een CSI gevoel bij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef freud het volgende:
Nu nieuw!:
Hoverhand tool
Maar serieus, deblurring tool van Adobe, net aangekondigd:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |