Sorry, sociaal levenquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:05 schreef svk1985 het volgende:
al 22 uur niks meer gehoord van merel1808, zou wel een goedkope winst zijn... al sta ik ook ruim voor
edit: we zijn weer bezig!
Jouw 'kraam' was doorslaggevend, nadat we heel de tijd gelijk op gingenquote:
Een sociaal leven? Wat is dat?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Sorry, sociaal leven![]()
Ik doe meestal wel bij al m'n spellen een zet voor ik ga slapen, maar vannacht was ik daar toch te zat voor
Op dit moment kun je niemand uitdagen, je kunt echter wel uitgedaagd wordenquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:26 schreef OA het volgende:
[..]
Jouw 'kraam' was doorslaggevend, nadat we heel de tijd gelijk op gingen![]()
Thuis maar eens kijken wie ik kan uitdagen
Dan moet ik bij elke wijziging het schema omzetten naar een plaatje, ergens uploaden en het plaatje hier posten. Dat vind ik niet echt makkelijkerquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:40 schreef svk1985 het volgende:
is het niet makkelijker om het ladderschema te posten als plaatje wanneer er geupdate is, is makkelijker te zien dan de hele tijd naar de link te moeten zoeken??
Goed idee!quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:07 schreef Merel1808 het volgende:
Kan niet 1 van de mods zo'n vakje bij de quickreply-box maken waar dan de link in staat? Of is dat heel lastig?
Welk linkje bedoel je precies?quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:07 schreef Merel1808 het volgende:
Kan niet 1 van de mods zo'n vakje bij de quickreply-box maken waar dan de link in staat? Of is dat heel lastig?
Die zet ik in de OP, over het oude linkje heenquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:17 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dit linkje, daar staat de huidige stand
Dankjewelquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Die zet ik in de OP, over het oude linkje heen.
Ik denk dat bedoeld wordt als topicpointer.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Die zet ik in de OP, over het oude linkje heen.
Dat weet ik, maar die is daar niet voor bedoeldquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat bedoeld wordt als topicpointer.
Weet ik toch, maar dit is MENquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar die is daar niet voor bedoeld. De topicpointer is meer voor info van FOK! naar users die belangrijk is voor het posten, info van users naar users zoals een linkje naar dit document kan prima in de OP
.
Helaas, ik kreeg maar steeds niet de juiste letters, of wordfeud kende mijn woord niet (ONTJAGEN)quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:46 schreef woordbakkertje het volgende:
Eindstand woordbakker - rockfire 428 -340
Geaccepteerd, hopelijk zak ik niet nog een tredequote:Op vrijdag 4 november 2011 15:16 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Helaas, ik kreeg maar steeds niet de juiste letters, of wordfeud kende mijn woord niet (ONTJAGEN)Gefeliciteerd met het succesvol verdedigen van je plek!
Nu ga ik het maar eens tegen Robbieh proberen(uitgedaagd dus)
Ik hoop natuurlijk van welquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:44 schreef Robbieh het volgende:
[..]
Geaccepteerd, hopelijk zak ik niet nog een trede
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:21 schreef Robbieh het volgende:
Robfcg-rockfire 474-318. Kan ik nu maringodc uitdagen?
Dat weet ik ookquote:
Geaccepteerd en document bijgewerkt, ik kan in het weekend alleen niet zoveel spelen, dus kan zijn dat je soms lang moet wachten op een zet.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:46 schreef WordFreud het volgende:
Gewonnen van PBwfeud (Paarsbeestje): 449-383
Ik ga nu Rockfire uitnodigen
Is OK, ik heb nog meer potjes lopen ...quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:46 schreef WordFreud het volgende:
Gewonnen van PBwfeud (Paarsbeestje): 449-383
Ik ga nu Rockfire uitnodigen
Robbieh en ik zijn bijna klaar. Nog 5 tiles over.quote:Op zondag 6 november 2011 17:25 schreef woordbakkertje het volgende:
Gewonnen van tomtomaat.
Woordbakker - FSTEO 436 - 316
Als de nieuwe nr.1 bekend is, zal ik deze inviten.
Ik zie dat we in de poule ook tegen elkaar moeten. Wordt een keer tijd voor revanche.quote:Op zondag 6 november 2011 17:25 schreef woordbakkertje het volgende:
Gewonnen van tomtomaat.
Woordbakker - FSTEO 436 - 316
Als de nieuwe nr.1 bekend is, zal ik deze inviten.
Document is weer bijgewerktquote:Op maandag 7 november 2011 13:40 schreef DoeNutz het volgende:
Gewonnen van RobertdeJ
DoeNutz 449 - RobertdeJ 361
Goed gespeeld!
Nipt gewonnen. 375-385quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |